Mooie en juiste service

Vvvvv

Goede uitleg en service

Gemakkelijk en vlotte bediening

Super fijne shorts sluiten mooier goed om je billen goede prijs.

zit geweldig

Deze short zit geweldig. Iets dikker dan anders, maar dat maakt dat het goed blijft zitten. Zo je hem aandoet zo blijft hij de rest van de dag zitten. Heel prettig in dragen en blijft ook na vele malen wassen in prima staat.

Tevreden!

Snel mijn bestelling ontvangen. Enige punt is de keuze voor DHL bezorging... is geen fijne bezorgdienst. Maar dat is persoonlijke ervaring.

Het heren ondergoed van RJ is prima. De vervangende kleur was echter een andere kleur dan aangegeven op de website. De maat XL valt iets kleiner uit dan de vorige bestelling, maar past desondanks goed.

Makkelijk te bestellen, snel in huis en het verrassingspakket was een ware verrassing: 10 verschillende boxers. Heel blij mee!

Snel en Correct

Mijn favoriete shorts van Bodylook super snel besteld en correct geleverd Aanrader

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik kon op de site meteen vinden wat ik zocht. De productinformatie was duidelijk. De bestelling werd op het toegezegde tijdstip bezorgd.

Ben zeer tevreden

Goede pasvorm die tot het einde blijft

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Zoals hierboven, bestel Giovanni onderbroeken al jaren bij jullie. Is nooit fout gegaan, vandaag gestellen en meestal de dag erna thuisbezorgt. Wat wil je nog meer!

1ste X besteld. 2 dagen later in huis perfekt dus. Top.

Eerste keer besteld, 2 dagen later in huis. Helemaal toppie.

Altijd uitstekende afhandeling. Kwaliteit is prima.

Ik heb inmiddels heel wat voorraad. Nog geen slijtage.

Snelle levering, goede prijs prestatie

Ik koop de Bamboe boxers van Max Owen. Ze zitten prima, goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Multiboxers levert het snel en het bestellen is eenvoudig.

Ze zitten geweldig goed

Ik kan iedereen aan raden deze onderbroek

Uitstekend , en super snel.

Zeer vlot, makkelijk bestellen.

geweldig

mooie boxershorts van diverse merken

Door gaan zo als je nu bezig ben.

Optyd binnen keurig verpakt en goed materiaal

Slecht

Elastiek is niks waard, de boxer zakt snel af na al 1 keer wassen.

Bezorging teleurstellend

Op de dag van bestelling, ontving ik direct een bericht van DHL , er zou de volgende dag bezorgd worden. Nu 1 week later, en dagelijkse bezorgberichten en tijdstippen van DHL heb ik nog steeds niets ontvangen. Het bericht van DHL dat zij ons gemist hebben klopt niet, er is altijd iemand thuis. Wat miet ik dan schrijven over jullie product? Niets ontvangen?

Mooie goed gevormde ondergoed en zacht maar toch (dikke)stevige stof mooi van kleur ! Ga nog meer bestellen !

Netjes en snel verzorgd.

Bezorging is netjes en goed verzorgd.

Volle service

Het is de eerste keer dat ik via uw website bestel. Goed verlopen.

JF Kennedylaan 131

3741 ED Baarn

303200415

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.