Heel fijn bedrijf

Wij werden hartelijk ontvangen, we kregen goeie tips, reden voorbeelden laten zien, werd met ons meegedacht. Mail contact verliep goed duidelijk en soepel. Meubels waren snel geleverd en wij zijn hier dik tevreden over!

Goed, vriendelijk, snel

Alles volgens afspraak. Precies onze kast hoe wij hem wouden. Montage was mooi op tijd.

Snelle levering, goede kwaliteit en prima service!

Vakmensen

Vriendelijk en kundig, denken mee

Professioneel en klantvriendelijk

Uitstekende service, prettig in de omgang en oplossingsgericht . Wij kunnen deze onderneming aanbevelen.

Hele mooie kast

En prima mailcontact en levering

Kast erg mooi en goed gemaakt

Bijrijder was ziek dus heb ik samen met de chauffeur de kast naar 4 hoog getild

Goed geholpen

Super mooi meubel netjes thuis geleverd

Fijne site, netjes op de hoogte gehouden en geleverd. Precies zoals op de fotos.

Mooie kasten geleverd in korte tijd

Vanaf de eerste kennismaking in de showroom tot de uiteindelijke plaatsing van de kasten hebben de mensen van Oldambt meubelen uitstekend werk geleverd. Dank voor de prettige samenwerking en het meedenken over de afmetingen en de indeling van de kasten, zodat deze optimaal gebruikt kunnen worden en ook niet onbelangrijk überhaupt het huis in konden.

Vanaf het moment van binnenkomst in de winkel, tot aan het moment van aflevering, van in dit geval een bank, geven ze je het gevoel echt klant te zijn. Nemen de tijd en hebben verstand van zaken. Een mooie aanwinst voor Oost Groningen.

Maatwerk helemaal naar wens

Als het hebt over ambachtelijk maatwerk dan is dit het bedrijf dat je zoekt.

Goede service en echt vakmanschap. We hebben een prachtige, door onszelf ontworpen tafel, gemaakt door Old Ambt in ons nieuwe atelier.

Ik ben zeer tevreden. Ik had gekozen voor 1 chauffeur en we zouden zelf helpen met binnen dragen. Er waren 2 chauffeurs we hoefden niet bij te betalen. Hele nette chauffeurs die ook nog eens onze meubelen in elkaar hebben gezet en op zen plaats gezet. Het is een heel keurig bedrijf ik zou er zo weer wat bestellen.

Prima geholpen

We zijn prima geholpen bij het bepalen van de keuze voor de nieuwe tafel en geleverd ruim binnen de afgesproken termijn

Geweldig!!

Mooi op tijd geleverd door een keurige medewerker. Belde netjes op dat hij er over 15 minuten zou zijn. Verpakkingsmateriaal weer mee teruggenomen.

Geweldige kast, aardige medewerkers

Positief, overweeg nog een kastje

Heel fijn, mijn salontafel is helemaal naar mijn zin en hij werd afgeleverd door een aardige man!

Super service !

Badmeubel op maat, op locatie ingemeten, goed advies, duidelijke communicatie. Prachtig eindresultaat!

zie hieronder

Op een klantvriendelijke manier is tegemoetgekomen aan al mijn wensen m.b.t. de meubel die ik heb besteld.

Zeer goede dienstverlening/ mooie producten

Zowel salontafel als tv meubel gekocht, heel mooi geworden volgens afspraak geproduceerd / geleverd en zeer prettig geholpen in de showroom.

Top bedrijf

We waren hier voor het eerst! Werden heel vriendelijk en goed geholpen en hele snelle levering. Prachtig pand met zicht op de werkplaats!

Meubels heel mooi voor een goede prijs netjes en snel geleverd ook de chauffeur gaat mee in de kwaliteit

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC