Duidelijke site en snelle reactie op mijn vragen. Mooie kast geleverd! Helemaal blij :)

Mooi afgewerkte salontafel! Precies wat we gehoopt hadden.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak, heel mooi handgemaakt meubel.

Mooie eiken deur.

Prima product en sevice

Uitstekende service en prachtige meubels!

Wij zijn ontzettend blij met de twee badmeubels Zoe. Het hout is prachtig en zeer mooie afwerking. Service geweldig! Meteen reactie op vragen.

Prachtige boekenkast!

We zijn heel blij met onze nieuwe steigerhouten boekenkast. We zijn goed en netjes geholpen. Dank jullie wel!

Het duurt een paar weken, maar dan heb je wel wat en wat niemand anders heeft. Wij kijken elke dag met plezier naar ons kastje.

Mooie salontafel. Als deze net zo mooi blijft als de eetkamer tafel zijn we tevreden.

Super goede service en prachtige meubels

Super mooie badkamermeubel

We zijn heel goed geholpen. En we hebben advies gekregen omdat de meubel niet bij ons aan de wand kan hangen. Mooie oplossing is er bedacht, de meubel staat nu op een stoer onderstel. Omdat Oldambt meubel alles zelf kan maken is er veel mogelijk en naar wens te maken. Top.

Ouderwets klantvriendelijk en degelijk betrouwbaar voelend bedrijf

Ouderwets klantvriendelijk en degelijk betrouwbaar voelend bedrijf

Perfect advies en kwaliteit

De website voor het badmeubel en later het persoonlijk contact om het meubel op maat te laat maken was service gericht en de afspraak is perfect nagekomen. Het badmeubel is keurig verpakt en goed aangekomen. Dus een zeer tevreden klant.

Heel tevreden

We zijn dik tevreden en heel blij met de meubels

Mooie producten, goede en snelle service!

Wij hebben een badkamer meubels bij oldambt besteld, bij het telefonisch overleggen over de levertijd werd er goed mee gedacht. Het product is heel mooi, we zijn erg tevreden. Verder zijn ze goed bereikbaar, flexibel en vriendelijk.

Prachtige kast, prima service!

De kast die ik had besteld, is prachtig, keurig afgewerkt en zeer robuust. Hij werd eerder opgeleverd dan ik had verwacht en de bezorging verliep zeer adequaat.

Vlotte service en komt afspraken na!

Top bedrijf

Netjes op tijd geleverd en voldoet 100% aan verwachtingen

Alleen maar positieve ervaring met dit bedrijf. Zijn zowel telefonisch als tijdens installatie van de kast zeer correct. Ik raad dit bedrijf een ieder aan.

Contact is super. Doen wat ze moeten doen en leveren top producten

Geen woorden aan toe tovoegen

Gewoon goed

Goede ontvangst op locatie en goed meegedacht naar mogelijkheden. Op tijd fantastische producten geleverd. Al met al dus geweldig!

Super mooi afgewerkt TV meubel

Lang gezocht naar de tv meubel die ik echt wou tot ik jullie vond op internet De communicatie verliep ook prima De levering was binnen de beloofde tijd Ik ben een tevreden klant

Deskundig, denken mee, goede prijs-kwaliteitverhouding

Badkamermeubel en kast gekocht. Beide zien er super strak en netjes uit. Zeer tevreden met de aankoop. Vriendelijk geholpen bij het bestellen, er wordt meegedacht. Kortom een aanrader.

Professioneel en vakkundig bedrijf

Na een goede voorlichting een badmeubel op maat laten maken van eikenhout. Levering conform afspraak en het ziet er heel mooi uit. Zeer tevreden.

Betaalbare topkwaliteit

Afgelopen week een prachtig badkamermeubel ontvangen. Eerder een soortgelijk meubel tegen gekomen welke bijna 3x (!!!) zo duur was. Na lang zoeken bij OldAmbt uitgekomen en het meubel oo de gok besteld omdat de winkel (helaas) ruim 2,5 uur rijden was. Best spannend, maar we zijn niet teleurgesteld. Meubel van ontzettend mooie kwaliteit en eerder geleverd dan verwacht door een uiterst vriendelijke bezorger. OldAmbt meubelen, bedankt!

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC