Wij hebben tafel Rix besteld, alle maten zijn aangepast, naar onze wensen. Wij hebben een fijn telefonisch gesprek gehad, hierover. Wij hebben eerst de goede reviews gelezen en gaf ons de doorslag, om zo'n grote aankoop via internet te doen. De tafel is geleverd binnen de afgesproken tijd. De afwerking is buiten gewoon mooi. A.Visser, Werkendam

Uitstekende levering/product

Het artikel is uitzonderlijk mooi en goed afgewerkt. Het was goed verpakt waardoor het niet kon beschadigen tijdens transport. Ben zeer tevreden.

Ik wilde mijn oude dressoir vernieuwen met een stijgerhouten blad en latjes in de deuren, alles is mogelijk en bespreekbaar. Zelfs mijn kast is opnieuw geschilderd. Mijn oude dressoir is nu weer prachtig nieuw dankzij oldambt meubelen!

Doe maar gewoon met het accent op doe...

Prachtig handwerk, degelijk en robuust. Mooie tafel. De levering van stoelen liet lang op zich wachten dat was ook voor hen vervelend.

Super resultaat

Goede service en een zeer mooi afgewerkt product.

Mooie producten voor mooie prijs, goede afspraken, bij een vraag meteen antwoord

Doen wat afgesproken is.

Correct, behulpzaam en vriendelijk

Badkamermeubel is solide in elkaar gezet en heeft een mooie uitstraling

Oldambt heeft een mooi badkamermeubel gebouwd. Het is jammer dat ze -ondanks aanleveren van een exacte werktekening- in eerste instantie de verkeerde maatvoering hebben aangehouden. Hierdoor moest het meubel retour worden gestuurd en heeft de planning voor oplevering enige vertraging opgelopen én zorgde dit voor ongemakken (meubel nogmaals naar beneden en boven tillen). Al met heeft Oldambt de fout hersteld en het meubel, 1 week later dan gepland, alsnog op maat geleverd. Verder keurig afgehandeld. Hoewel we tevreden zijn met het eindresultaat en de excuses die zijn aangeboden, hadden we het netjes gevonden wanneer we voor de ongemakken en de fout die is gemaakt, een kleine tegemoetkoming in de vorm van een korting hadden ontvangen.......

Ik kan geen mening geven alleen wat monsterblokjes besteld en op tijd geleverd

Komt een vervolg hier op badkamer meubel gaat besteld worden

Nette mense

Netjes gemaakt en keurig binnen termijn afgeleverd.

Prima meubel voor die prijs

Je moet zelf goed opletten dat je het juiste besteld. Foto’s zijn niet altijd even duidelijk. Maar personeel maakt extra foto’s dus prima service. De houten balken van de tafel zijn niet strak afgewerkt maar dat weet je als je de prijs vergelijkt met vergelijkbare tafels van erkende meubelwinkels. Dan betaal je 4x zoveel. Kortom > zeer tevreden

Prima contact, product naar wens

Ik beveel het anderen aan

Prachtige badkamerkast

Een prachtig badkamermeubel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en een snelle reactie. Top!

Betrokkenheid vanuit vakmanschap

Objectieve, niet eenzijdig sturende voorlichting. Prettige contacten. Behulpzaamheid bij aflevering.

mooie meubels en uitstekende service

fijne webwinkel

Alles zoals het zou moeten zijn!

Wij zijn speciaal naar Winschoten gereden omdat wij toch op zoek waren naar een op maat en met de hand gemaakte badkamermeubel. We werden vriendelijk en uitgebreid geholpen en uiteindelijk hebben wij een bestelling geplaatst. Alle maten die wij als voorkeur hadden zijn doorgevoerd en de kwaliteit is ook echt geweldig! Wij hebben nu met trots een supermooi badkamermeubel (Zoe) hangen met Softclose en Push-to-Open systeem. Werkt allemaal heel soepel en ziet er chiq uit! Al met al een topservice en levering liep ook perfect. Echt een aanrader!

Top!!!

Mooie meubelen en goede service!

Top bedrijf met prima service!

Wij hebben een badmeubel, spiegel en wc meubel(tje) laten maken. Waarvan het WC meubel(tje) achteraf toch iets te groot was. Dit is door Oldambt perfect aangepast. Top Service en geweldige kwaliteit!! Een aanrader om eens te gaan kijken.

Gewoon perfect

We hebben zelf het ontwerp van 2 kasten en een tafel gemaakt. Deze zijn precies zo gemaakt na onze wens. Er wordt goed mee gedacht en geluisterd. Ook de levering en afgesproken tijd was perfect.

Prima producten en service!

Eigen ontwerp voor een boekenkast is uitstekend opgepakt en ter plaatse gemonteerd door precieze vakmensen!

Alles is mogelijk!

Wat een top service! Alle complimenten voor de mannen van oldambt meubelen. In overleg is alles mogelijk. Er wordt met je mee gedacht en de kwaliteit is super! Meubels maken vanaf een foto, ook dat is geen probleem. Bij dit bedrijf denken ze in mogelijkheden, heel fijn! Kortom mocht je twijfelen, niet doen! Hier krijg je waar voor je geld!

Super goeie service in materiaal, levering en meedenken.

Super mooie deur en boerderijdieren bij ze gekocht waarna we ook hout voor de keukenkasten bij ze hebben besteld. Denken super mee en denken in mogelijkheden. En super service want het bezorgen van het hout was een kleine moeite. Super aardig!! Marjon

zeer tevreden

Prettige samenwerking, goede afspraken en perfecte levering. Medewerker denkt mee.

Op tijd geleverd en ter plaatse nog alles afgesteld. Enige punt: De monteur stonk enorm naar zweet om 10 uur in de ochtend.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC