Prima ervaring.

Kwaliteit, klantvriendelijkheid: prima.

We twijfelden over de kleur van ons badmeubel. Er werd goed mee gedacht en als oplossing konden we een staaltje van de muurkleur opsturen. Top service! Goede uitleg ook van de behulpzame bezorgers!

Goede service en komen na wat er beloofd is.

Ik ben erg tevreden over de aanschaf van onze boekenkast. vakwerk!

Een aanrader , super blij met mijn eetkamertafel

K ben keurig netjes te woord gestaan door een van de medewerksters genaamd Sharon . Door enig misverstand door het transport bedrijf Mission transport. Heeft zij na enige gepleegde telefoontjes . De levering bespoedigd Resultaat... een trotse bezitter van een Eetkamertafel van stijgerhout

Top bedrijf

Sidetabel Een goed product geleverd, mooi afgewerkt op tijd geleverd

Uitstekende service en prachtig TV meubel.

Na een snel uitgebrachte offerte direct besteld en na de afgesproken levertijd ook op de juiste tijd bezorgd. Prima gedaan, Oldambt.

Super goede service, heel behulpzaam personeel en een prachtig product

Ik ben super goed geholpen. Het badkamermeubel is precies zoals ik gehoopt had. Mijn aannemer was zelfs helemaal onder de indruk van de kwaliteit van het product, helemaal voor de prijs waarvoor ik het gekocht heb. In een woord: top!

Goede service, en hele mooie meubilair

Er wordt goed meegedacht met de klant. Bovendien zijn de badkamermeubel goed geprijsd

Germany

Everything fine.

Goede ervaring

Kast was geleverd volgens een eerste tekening en was niet goed maar ze hebben het naar wens hersteld. Top.

Super Qualität und Kundenservice

Zeer aan te bevelen

Mooie meubels van goede kwaliteit

Denken met je mee en leveren kwaliteit meubels

Simpel, bij vragen bellen, doch de foto’s op de site spreken boekdelen.

Eerste gekocht, super, tweede gekocht super. Gewoon zoals het hoort? Een verbetering: bied bevestiging aan voor de hangende kasten, en dan specifiek op de verschillende muren die er in badkamers voorkomen. Gasbeton, poruso stenen, gibswanden.

Perfecte afhandeling opdracht

Volledig tevreden

Snel geleverd en mooi zoals gehoopt

Mooi afgewerkt meubel(Bram), netjes en snel geleverd.

keurig op tijd bezorgd.

We hebben badkamermeubel Zoë besteld en het is precies zoals op de afbeeldingen van de site. We zijn er heel blij mee. Goede service en levering binnen de verwachtte tijd!

Top goed product duidelijke afspraken en prettige mensen in omgang

Top prettige omgang goed produkt en duidelijk in de afspraken.

Vakmanschap

Via de webshop een eikenmeubel uitgezocht. We wilden het meubel eerst bekijken en een aanpassing doen. Op afspraak wezen kijken en super geholpen. We zijn zeer tevreden over het meubel. Onze ervaring van begin tot bezorging erg goed. Ook een compliment aan de bezorger, alles goed uitgelegd en zeer vriendelijk.

Prachtig badmeubel precies zoals we het wilden

...

Mooi product geleverd op maat en naar onze wensen.

Meegedacht in het ontwerp en ook de laatste wijzigingen doorgevoerd na plaatsing om het nog beter te krijgen.

mooi product binnen de afgesproken tijd geleverd

Ik ben heel vriendelijk geholpen bij Oldambt Meubelen, ik kon mijn wensen duidelijk maken en de kast is mooi op maat gemaakt. Ziet er prachtig uit!

Prettig om zaken mee te doen

Alles zoals afgesproken geleverd. Er ging iets niet helemaal goed maar in overleg is dit keurig opgepakt en geregeld.

Super meubel en goede communicatie

Het badmeubel (160cm) is super mooi geworden. Echt heel blij mee. Er wordt snel gereageerd en goed meegedacht. Vanwege de oplevering van de nieuwe verschoof de planning steeds en daar werd heel goed mee omgegaan.

Flexibel en klantgericht

Flexibel en klantgericht bedrijf.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC