Goed en vlotte levering

Goede service.en vriendelijk geholpen .

Mooie sidetable van zwart metaal met eikenhout

De sidetable die wij bestelden is super mooi en van goede kwaliteit. Afgeleverd conform afspraak door vriendelijke bezorger.

Leuke artikelen en relatief snelle levering

Niet alle artikelen op de site waren leverbaar, maar toch leuke alternatieven gevonden

Erg prettige en persoonlijke ervaring met een erg mooi eindproduct

Fijn contact gehad en ook wanneer ik om kleurstalen vroeg, had ik deze 2 dagen later al binnen. Erg tevreden met de communicatie en het eindproduct.

Hele goede service and kwaliteit!

Hele goede service and kwaliteit!

Top kwaliteit

Badmeubel op maat besteld , en perfect geleverd Zéér professioneel vervaardigd , heel erg tevreden Echt een aanrader

Super mooi en netjes afgewerkt badmeubel.

Nette en snelle communicatie waarin met je meegedacht wordt over de beste oplossing. Duidelijkheid over levering en zorgvuldige transport met nog een uitleg over de montage. Maar het belangrijkste een super mooi badmeubel dat helemaal naar wens is.

professioneel en meedenkend

ik was op zoek naar een planchet in jet toilet en bij Oldambt Meubelen wisten ze precies wat ik wilde en gaven mij advies en keuzes in afwerking. binnen 3 weken kon ik het ophalen en het was precies wat ik hoopte.

Fantastisch meubel en vriendelijke bezorging!

Zeer vriendelijke en geduldige medewerkers. Ze namen goed te tijd om me (via de mail) te informeren over de mogelijkheden. Levertijd bleek mee te vallen en na bezorging zijn we zeer blij met het resultaat. Het is boven verwachting!

Zeer betrouwbaar bedrijf doen wat ze beloven.

Zowel via telefoon als mail keuring netjes te woord gestaan. Levertijd korter dan van te voren aangegeven. We moeten ons badmeubel nog gaan installeren maar het ziet er nu al geweldig uit.

Prachtig meubel met uitstekende service!

Dit badkamermeubel straalt zo veel klasse uit! Werkelijk waar prachtig. Ik wilde dit meubel snel hebben vanwege een nieuwe badkamer. Hierbij hebben ze met me meegedacht en daardoor is alles op tijd gelukt. Het maken ervan & de levering. Mijn complimenten aan dit bedrijf!

Fijne winkel met mooie spullen, vriendelijke mensen en zeer goede en nette service

Wij hebben nu 3x wat gekocht en ook info ingewonnen, de laatste keer bleek de kast niet helemaal compleet te zijn, dit werdt gelijk netjes opgepakt en wordt opgelost. Ook qua info wordt je zeer snel en netjes te woord gestaan. Echt top. En de kwaliteit zijn we ook zeer over te spreken.

Mooi meubel en goede service

Zeer blij met het geleverde meubel. Levering zelf verliep ook soepel.

precies

we hebben een fijne ervaring met deze firma achter de rug. vanaf het begin van de bestelling tot aan de levering altijd netjes op de hoogte gehouden en precies de gemaakte afspraken nagekomen.

Wat een geweldig kwaliteitsproduct door vakmensen gemaakt en geïnstalleerd

De omschrijving zegt het al: het hele proces van begin tot eind is zeer professioneel uitgevoerd. Van goedkeuring ontwerp tot op de hoogte gehouden worden van vertraging, tot aflevering en installatie. Super product en geweldige service

Mooie meubels, goede prijzen en ontzettend fijne communicatie.

Heb een badmeubel besteld, maar had zelf reeds een blad gekocht. Was geen probleem. Kon het blad bij Oldambt afleveren en zij hebben vervolgens het meubel passend gemaakt. De levering ging ook perfect en het meubel is prachtig! Bij twijfel, doen :)

perfect

perfect geregeld fijn bedrijf

Perfect service en een mooi product

Mooi dat er nog bedrijven zijn waar maatwerk mogelijk is en de klant gehoord wordt

Goede en snelle levering

Vakwerk en op maat gemaakt

Fantastisch bedrijf met mooie meubels

De boekenkast werd snel geleverd en gemonteerd door 2 zeer vriendelijke mannen. We zijn zeer tevreden over onze kast. En omdat de kast in het midden van de kamer staat en niet tegen de muur wilden we achteraf de achterkant van de kast afgewerkt hebben. Met 1 e-mail was alles geregeld en werden de afwerklatten opgestuurd. Zo kan het ook.... Geweldig Groetjes André en Monique

robuuste, mooie meubelen, klantvriendelijk, personalisatie, missers op detailniveau

In aanloop naar de bestelling van een kinder-stapelbed (een soort huisje) klantvriendelijk, constructief overleg gehad, en op een aantal punten bed aangepast aan de klant-wensen. Correcte bezorging. Bed blijkt heel degelijk te zijn en de kinderen zijn er bijzonder enthousiast over. Op enkele aspecten blijkt de technische uitvoering onvoldoende doordacht te zijn. Een handige doe-het-zelver kan dat achteraf wel corrigeren.

Prachtige meubelen

Prachtige meubelen , goede service!

Degekijk werk en correcte levering

De buffetkast bevalt ons goed, en is op tijd geleverd.

Erg mooie tafel,levering als afgesproken. Voldoet aan alle verwachtingen

Hele prettige ervaring!

Ambachtelijk kwaliteitswerk via professionele onlinewinkel, uitstekende communicatie, snelle levering. Dank!

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC