Super goede service!

Goed geholpen en goede kwaliteit tafel!

Super mooie garderobekast.

Erg vriendelijk en goed geholpen. Moest zelf de levertijd paar keer verzetten, was geen probleem. Kast mooier dan ik verwacht had. Enorm blij mee!!!!

perfect

prachtige kapstok, fijne contacten en keurig op de afgesproken tijd bezorgt

Prachtige op maat gemaakte meubels!

Wij zijn enorm blij met onze nieuwe meubels! De service en het contact was zeer prettig en professioneel. Wij raden iedereen aan bij Oldambt meubelen te bestellen!!

Fijne ontvangst en prima uitleg

Nette spreekkamer met voldoende informatie. Mooie scherpe prijs voor het meubel. Gr Hans

Topbedrijf, goede service, 5 sterren

Mooie tafel met mooi eikenhouten blad. Vriendelijke chauffeur die netjes de tijd nam om alles uit te leggen. kan dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

Mooi product en goede service

Badkamer meubel met kast laten maken. Zelf een natuursteen bak voor het badmeubel gekocht en deze hebben ze op maat in het meubel gemaakt. Wij zijn er erg blij mee

Onze op maat gemaakte badmeubel is geweldig geworden, tevens prima service en snelle levering. Een echte aanrader.

Uitstekende communicatie en doen wat ze beloven.

Snel, duidelijk, perfecte eigen levering, mooi meubel geheel volgens verwachting. Zo wil je graag on line aankopen doen.

vriendelijk en vakkundig personeel. Hanteren reele prijzen

We konden op een vrijdag nog even langskomen na openingstijden, omdat we met werk lastig op kantoortijden langs konden komen. Daar vriendelijk ontvangen door het personeel en voorgelicht over de opties. Het meubel enkele weken later besteld. Was keurig op tijd af en werd netjes bezorgd. (niet gratis) Al met al een prettige ervaring.

Een aanrader!

Oldambt Meubelen is voor iedereen een aanrader die net even iets anders wil dan de massa. De meubelen worden op zeer professionele wijze vervaardigd, terwijl het ambachtelijk werken ook deel blijft uitmaken in het gehele proces. Het eind resultaat is dan ook eentje om door een ringetje te halen. In ons geval was die een perfecte eettafel.

Top kwaliteit, goede service

Badkamermeubel op maat laten maken, bij het doorgeven van de wensen en het kiezen van de kleur, werd alle tijd genomen en werd er goed meegedacht. Prettige communicatie bij vragen, niets was te gek. Fijn! En... Het was het wachten waard, ontzettend blij met ons prachtige stevige badkamermeubel, exact volgens de doorgegeven maten. Perfect afgewerkt, oog voor detail. Een dikke aanrader!

Super vlug en zeer goed verpakt

Mooie producten

Goede producten en prettige contacten

netjes

alles werd netjes neergezet, en het plastic hebben ze meegenomen

Een steigerhouten schoorsteenframe maatwerk en topkwaliteit!

Na vraag naar een steigerhouten frame voor een schoorsteenmantel werd hier maatwerk door Oldambt Meubelen verricht.Vriendelijke communicatie en snelle levering. In een woord: top!

Betrouwbaar

Vriendelijke benadering, alles is mogelijk en wordt met de meeste zorg gemaakt . Prima service en bezorging !

Erg goed

We zijn aan het verbouwen (momenteel 2 huizen) ik gaf het verkeerde adres op. Zonder moeite brachten ze het meubel op het goede adres. De bezorgers waren erg vriendelijk , hielden netjes afstand en 1 gaf extra uitleg over montage en gebruik.

Super snelle service

Online besteld toch altijd een verassing dan maar helemaal zoals op de foto’s heel erg tevreden met mijn badkamermeubel dank u wel !

mooie tafel en snelle levering

De salontafel is erg mooi snelle levering en nette bezorging.

Mooie producten. Afspraken nagekomen. Aangenaam contact. Duidelijkheid.

Uitstekende ervaring

Zeer mooie kapstok geleverd! Mooi op tijd! Bij levering bleek er een klein defect te zijn aan 1 van de planken. Dit kan altijd gebeuren, was geen ramp, maar toch hebben ze meteen aangeboden om een vervangende plank op te sturen. Ook werd aangeboden om deze dan te monteren indien gewenst. Kortom. Super opgelost meteen!

Prettig contact, mooie producten!!

Zie boven

Na een aantal keren overleg is de opdracht prima uitgevoerd

Na een aantal keren overleg is de opdracht prima uitgevoerd. Ook de levering was op de afgesproken tijd.

Prachtig tv- meubel en op tijd geleverd

Het tv-meubel voldoet nagenoeg helemaal aan de verwachting. Het is prachtig en precies op maat. Enig minpunt is dat er geen uitgang was in het open kastje waar de decoder geplaatst kan worden om de kabels door te trekken. Dat hebben we zelf erin gemaakt. Was fijn als de achterwand daar helemaal open was geweest of er een uitgang was gemaakt. Maar super tevreden met dit prachtige meubelstuk.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC