Alles keurig geregeld

Alles is perfect gebeurd We zijn erg blij met onze na meubels

Betaalbare meubels op maat

leuke ervaring met dit bedrijf. De meubels die wij hebben laten maken op maat zijn precies geworden wat we bedoelden. Fijn zoals er meegedacht werd in oplossingen. We hadden iets specifieke voor ogen. Er werd meegedacht in kleur, in de maatvoering, de indeling. Top ervaring dus.

Top bedrijf!

Het tv meubel Rosa is niet wit, maar creme. Dit viel even tegen. Verder ben ik heel tevreden. De bezorging was heel vlot en de communicatie verliep heel goed! Het tv meubel ziet er netjes uit. Al met al, ben ik zeker tevreden over de prijs/kwaliteit/en levering van het meubel. Ik zou het anderen zeker aanbevelen. Check alleen wel even goed de kleuren.

Goede en nette communicatie, de aflever service was ook fijn en een aardige chauffeur en een prachtig meubel uiteraard. Enig nadeel is dat binnen 2 weken na ontvangst het meubel 50 euro goedkoper was.

Vakmanschap

Prachtig meubel, precies als op de plaatjes en zoals ik het wilde. Helemaal van Winschoten naar Zuid-Holland gebracht en echt kwaliteit. Ik ben overigens ook goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

Prachtig meubel, fijne service en communicatie

Ontzettend blij met m’n badkamermeubel en bijbestelde losse plankjes, werkelijk prachtig. Verder een snelle levertijd, fijne communicatie en prijs/kwaliteit top. Kortom, vijf sterren.

Mooie kwaliteit en maatwerk!

Bij Oldambt een salontafel en bijzettafel laten maken, hadden maten in gedachten wat voor hun geen enkel probleem was. Tevens kleurmonster laten maken, deze is erg goed is uitgepakt! Vorige week vlg. afspraak geleverd aan huis.

Eettafel + salontafel besteld. Goede levering en blij met het resultaat.

Goede kwaliteit en nette after service erg tevreden!

Netjes geholpen met onze keuzes. Wij hadden een klein probleem. Dit werd erg netjes opgelost.

Topkwaliteit!

Zowel het eerste contact voor het uitzoeken van de meubels als het nakomen van afspraken en de aflevering van de meubels was erg prettig! Geweldig mooie meubels! Zeer aan te bevelen! Leuk bedrijf!

Voor de tweede keer bij jullie besteld. Deze keer de kast Tjaada met een aangepaste breedte. En een eetkamertafel en haltafel. Het was net als de eerste keer weer super!! De kast Tjaada is echt geweldig. In het echt nog mooier dan op de foto's op de site. Communicatie met de medewerkers is ook altijd helder en vriendelijk. Aanpassingen kunnen altijd gedaan worden. Kortom, wij zijn fan!! Hier kun je met een gerust hart bestellen.

Waar voor zijn geld👍

Wij hebben een tafel van oud steigerplanken ontvangen Het was precies wat ik wou en de levering was i.p.v. 3 week 1 week Top 👍

Super mooi badkamermeubel op maat

Helemaal blij met ons badkamermeubel en hele vriendelijke mensen, die je met alle vragen goed helpen en ondanks dat de levering een dag later was, hebben ze nog met de transporteur geregeld dat deze meteen sochtends kwam! Top!

Prettig en kundig bedrijf.

Kwaliteit/bezorging/klant vriendelijkheid zijn wij zeer tevreden over. Ik kan nog elke dag genieten van de op maat gemaakte massief eiken tafel. Recentelijk dan ook mijn 2e en 3e product daar gekocht met vergelijkbare ervaring. Prijzen vergelijkbaar met de winkels maar dan precies naar wens gemaakt, echt top.

Eerlijke en duidelijke offerte, netjes geprijsd

Vakmensen die met je meedenken. We hebben een steigerhouten dressoirkast op maat laten maken, zeer tevreden over. Onlangs paneeltjes laten maken voor de keukenkastjes voor onze zelfbouw keuken. Ook fijn advies voor gekregen.

Goed, flexibel, professioneel

Vragen stellen was nooit een probleem, gratis een stukje stof opgestuurd gekregen. Er wordt meegedacht en keurig afgeleverd op de afgesproken tijd en datum.

Ik ben in m'n sas met onze mooie salontafel !

Heel vriendelijke en behulpzame mensen van "Oldambt Meubelen" waarmee ik mailde ! Heb hun prachtige tafel ontdekt toen ik zocht op de computer naar een salontafel in landelijke stijl. In Belgie heb ik niks naar mijn smaak gevonden ! We zijn bijzonder tevreden met de tafel die al na 3 weken werd geleverd vanuit het hoge noorden in Nederland ! We hebben zelfs de hoogte naar onze smaak wat laten verhogen zodat er nog een mooie rieten mand voor onze plaids in kon! Hartelijk dank voor alles! Ruud en Ingrid (Kalken in Belgie)

Goede communicatie en snelle levering

Blij met mijn nieuwe tafel

Zeer tevreden met onze nieuwe tv meubel!

We konden nergens een tv meubel naar onze smaak vinden, maar Oldambt meubelen heeft hem precies naar ons ontwerp gemaakt.

Zeer tevrede

Volledig nieuw ingerichte kamer naar eigen keuze gemaakt. Super tevreden. 👍

Zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeer goed geholpen en de tafel is naar onze zin zoals wij hadden verwacht. Wij zijn zeer tevreden.

Mooie tafel

Levering was iets minder. Afspraak werd 3 keer verplaatst. Waardoor ik elke keer iets moest regelen op mijn werk. Tafel zelf is prachtig.

Doen wat ze beloven, goede kwaliteit

Goede communicatie. Op tijd geleverd, helemaal prima.

Hele mooie meubels

Mooi afgewerkt en goede service.

Eind controle iets meer aandacht aan schenken.

Eind controle iets meer aandacht aan schenken

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC