Pluspunten

Goed geïnformeerd. Snelle levering

Pluspunten

Vriendelijk geholpen..Super snelle levering!Wij zijn super blij met onze eettafel!

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Sehr guter Service und Beratung! Auch die Bestätigung und Infos waren sehr gut und termingerecht wie vereinbart. Sehr zuvorkommend!

Verbesserungspunkte

Der Tisch den wir bekommen haben ist wunderschön und gefällt und wirklich gut. Ein bisschen stört es mich, dass die Füße nicht ganz gerade unter dem Tisch sind und dass ein paar kleine Verklebungen der Tischplatte nicht so optimal sind. Dafür ist es aber auch handgemacht und für uns gefertigt.

Pluspunten

Vriendelijk, snelle levertijd, goede prijs, vele mogelijkheden,

Pluspunten

Goede service mooie meubels zelfs als je iets anders nodig hebt staat ze laat om je te helpen

Pluspunten

Service en levering was perfect

Pluspunten

Goede communicatie, behulpzame aflevering

Pluspunten

Nette bezorger, Mooi resultaat. Keurig op tijd geleverd. Duidelijk nieuw. Je ruikt de verf nog steeds

Ik heb bezorger geholpen. Jammer dat het produkt achter in zijn vrachtwagen stond Hierdoor moest er over andere dingen worden heen getild. Niet erg slim

Pluspunten

Snelle levering goede producten

Pluspunten

Heb nu 2x wat besteld bij oldt ambt meubelen en ben zeer tevreden, klantvriendelijk, snelle levering en zeer mooie meubels.

Het enige kleine puntje wat onduidelijkheid gaf, was bij de keuze van bezorging, wanneer je online bestelt.

Pluspunten

Alles was goed

Geen

Pluspunten

zeer goede service,vriendelijk personeel

blijf vooral zo daar gaan een topper van een bedrijf

Pluspunten

Mail contact was fijn en snel, denken graag met je mee. Zijn afspraken nagekomen. Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers. Had niet beter gekund!

Geen

Pluspunten

Gewoon weg geweldig kwaliteit meubels communicatie heel goed.!!

Pluspunten

Wij vinden het een super bedrijf. We hebben een eettafel gekocht naar eigen idee. Hij is geworden zoals we hem ook wilden hebben. Helemaal top. Bedankt.

Pluspunten

Levering precies zoals afgesproken Vriendelijke man die de spullen af kwam leveren.

Ga zo door

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Kompetente und freundliche Beratung, netter E-Mail-Kontakt, schnelle, handwerklich perfekte Ausführung unserer Aufträge (2 Esstische). Beide Tische sind perfekt, genauso wie wir sie uns vorgestellt hatten.

Verbesserungspunkte

Es gibt nichts zu verbessern, alles prima.

Pluspunten

Goede service! Top. Hee om erg mooi gemaakt.

Pluspunten

Goed bedrijf, goeie communicatie, als er problemen zijn word er samen gekeken voor een oplossing op en top. Meubels zijn mooi en goed afgeleverd.

Eigenlijk geen. Maar hoorde dat de chauffeur alleen was en gelukkig was mijn vriend thuis. Want ik weet niet of ik alle getild kreeg.

Pluspunten

Alles netjes

?

Pluspunten

Toppie

Geen

Pluspunten

Ik had mijn tafel en tv meubel besteld toen later bleek dat de verbouwing uit liep. Hierdoor moesten de meubels 2 maanden later komen. Een email naar Olbambt meubelen gestuurd en het was allemaal in orde. De service is goed ook bij de aflevering voor de zekerheid werd de tafel nog na gemeten. Ik ben erg tevreden met de meubelen. Het ziet er mooi uit!

N.v.t

Pluspunten

Mooi meubel. Goede bezorging en afhandeling.

Wellicht wat meer info op de site wat betreft de werking van de lades (softclose/touch-to-open)

Pluspunten

Snelle levering- Schitterende tafel voor een nette prijs- Leuke mensen die meedenken

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC