Pluspunten

Zeer aardige mensen. En hele leuke producten!

Je moet even opletten dat je het juiste artikel krijgt. Er zat een verkeerd artikelnummer op ons kastje (kast zonder achterwand besteld maar kast met achterwand gekregen). Is helemaal goed gekomen hoor!

Pluspunten

Is prima !

Is gewoon goed zo!

Pluspunten

Goede communicatie, mooi afgewerkt meubel.

Op dit moment geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas geen goede ervaring. Verkeerde kleur tafelblad geleverd gekregen met de mededeling van de bezorgers dat het wel de goede was. Vervolgens zelf de kleur aangepast. Wel een mail gestuurd om ongenoegen te melden en netjes de zelfde dag een reactie met excuses gekregen. Ik zou een 'Bloemetje' opgestuurd krijgen..... Niet echt mijn idee van tegemoet komen. Het bloemetje is overigens nooit aangekomen. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Pluspunten

Mooie en degelijke producten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Makkelijk bereikbaar.

Pluspunten

Alles volgens afspraak gegaan en ook de levering alsmede de tafel zijn perfekt gegaan.

Geen

Pluspunten

Fijn geholpen. Ze luisteren goed naar je wensen! Tafel op maat gemaakt en binnen 14 dagen geleverd! We komen zeker weer! Top!

Pluspunten

Wordt naar je wensen geluisterd. We hebben alles naar wens laten maken, en we zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk. Zeer goede service. Zeer goede communicatie. De bezorgers zijn ook zeer klantvriendelijk.

Geen

Pluspunten

Zeer beleefde mannen. Service is perfect.

Pluspunten

-goede tegemoetkoming in de wensen. -gemaakte afspraken nakomen. -meedenken over het optimaliseren van de bestelling. -goed eindproduct -prima levering met rekening houden met onze wensen van dag en tijd van bezorging.

- in ons geval wellicht meer variatie kunnen bieden in de tafel poten. Maar het kan ook toeval zijn dat net de maat die wij willen niet mogelijk is buiten de vele andere mogelijkheden.

Pluspunten

Super leuke mensen, valt veel mee te regelen. Nette aflevering

Pluspunten

Online de bestelling geplaatst. Netjes contact opgenomen wanneer de eettafel geleverd zou worden. Super mooi afgewerkte eettafel. Zeer tevreden.

Pluspunten

Denken mee, leveren op tijd en naar afspraak, goed materiaal

Pluspunten

- mooi afgewerkte houten meubelen - rustig vooraf bespreken wat wensen zijn

- geen

Pluspunten

Erg vriendelijk personeel. Mooie meubels, goed en netjes afgewerkt.

Pluspunten

goede service mooie producte

Pluspunten

vriendelijk personeel. hele mooie meubelen en goeie website. ik geniet elke dag van mijn mooie kast

Pluspunten

Uitstekende service en mooie producten!

Pluspunten

goede en duidelijke communicatie vriendelijk aan de telefoon, via chat en bezorgers. super mooie meubels!

Pluspunten

We werden hartelijk ontvangen met een kopje koffie en vriendelijk te woord gestaan. We hadden zelf bepaalde dingen die we anders wilde aan een meubelstuk en dat is hartstikke mooi geworden. Ook zijn er extra dingen op maat gemaakt en ook dat was goed. We zijn hartstikke blij met onze nieuwe meubels en er komt binnenkort nog een bestelling bij om het huis verder te vullen met dit moois.

Pluspunten

Goede kwaliteit, vriendelijke medewerkers, goede communicatie.

Geen

Pluspunten

Mooi product geleverd. Duidelijk communicatie. Goede service!

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC