Pluspunten

Snelle levering, keurige bezorging en aflevering

Pluspunten

Goede service en communicatie. Bezorgers waren wat later door files maar we werden daar netjes over gebeld. Ook onze wensen voor de kast zijn goed begrepen en de kast is precies zoals we wilden.

Weet er geen te noemen

Pluspunten

Super snelle levering. Prachtige kwaliteit meubels. Vriendelijk en behulpzame personeel.

Pluspunten

Zeer mooie meubelen, vriendelijk personeel en zeer goede service.

Pluspunten

Veel mogelijkheden, maatwerk. Goede service. Mooi meubel mogen ontvangen. We zijn er heel blij mee!!

Er waren verkeerde handgreepjes gemonteerd. Dit werd goed opgelost die de deurtjes mee te nemen en de juiste greepjes te monteren. Er was echter wat vertraging, wat niet erg was, maar de communicatie hierover had beter gekund.

Pluspunten

Doen wat ze beloven!

Ga zo door

Pluspunten

mooie producten maken ze en ziet er top uit

Pluspunten

Goede service en fijn advies. Ze denken echt met je mee. Snelle reactie op de mail .

Pluspunten

Goede kwaliteit tafels aangeschaft voor een hele scherpe prijs. Snelle levering, 22 april besteld en 6 mei al geleverd! Ook de bezorgers hebben goed en netjes werk geleverd.

Pluspunten

goede en snelle behandeling en de aflevering was ook goed, de jongens hebben het prima gedaan

Pluspunten

Behulpzame en vriendelijk telefoniste. Snelle productie: een week eerder! Prachtig bed van steigerhout. Zelf gemakkelijk in elkaar gezet.

Pluspunten

goed geluisterd naar onze wensen en snel geleverd

Pluspunten

Goede service,snelle Levering. Geven goed advies Mooie meubels.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betaalbaar maatwerk

Communicatie betreffende het ontworpen meubelstuk iets zorgvuldiger. Opmerkzaam maken op buiten en binnenmaten.

Pluspunten

Top service, bestelling en aflevering ging perfect. Afrekenen bij aflevering via de pin. Helemaal blij met mijn tafel Simone met bankje.

Pluspunten

vakkundig en aardig personeel. mooie en goed afgewerkte producten. ruimte voor eigen inbreng in het ontwerp.

planning voor definitieve leveringsdatum verdiend verbetering.

Pluspunten

reageert snel, duidelijk en snelle levering van goede kwaliteit

Pluspunten

Prijs/ kwaliteit, vriendelijk, snelheid

Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit, goede bezorging en vooral snelle bezorging

Helemaal niks

Pluspunten

Zeer mooie meubelen Goede en nette communicatie Goede service

Eerste tafel was niet netjes afgewerkt tussen de naden, wel gratis blik extra olie gekregen om te kunnen bijwerken.

Pluspunten

Goed behandeld en ondanks een klein communicatie probleempje zijn onze meubels toch nog op tijd geleverd!

Pluspunten

Super mooie tafel,vriendelijk personeel

Ik heb een paar keer gebeld over mijn bestelling. Het ging daarbij om een salontafel. Ik wilde weten hoe de indeling was en na een aantal minuten bellen werd mij het duidelijk gemaakt, want dit was op de foto niet goed zichtbaar. Bij levering gisteren bleek de indeling toch anders. Beetje jammer, dus misschien meer duidelijkere foto's op internet.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC