3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze leveren de juiste kwaliteit hout voor en leuke prijs. Ook wordt je goed geholpen.

Let op het als geleverd gaat worden, dat er geen beschadigingen aan zit. Dit geeft frustraties bij de klant. Meerdere leverdata, zodat de klant minder lang moet wachten.

Pluspunten

Super contact via de mail en telefoon, de afspraak nagekomen leverdatum, goed mooi werk geleverd en goedde service van de jongens die het product kwamen leveren , super!

Pluspunten

goede service, erg meedenkend!

Pluspunten

Snel, vriendelijk en mooie producten

Mogelijkheid om kleurstaaltjes te versturen

Pluspunten

Mooie stevige meubels. Netjes afgeleverd en op de plek gezet.

Goede communicatie met de klant voor als iets niet meegeleverd wordt, maar wordt nageleverd. Overigens is dit heel netjes opgelost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele mooi producten! En goede service

Geen

Pluspunten

Goede communicatie, reageren snel, vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

goede service ook bij problemen wordt dit snel aangepakt

voor het afleveren het product beter bekijken of het zo wel in orde is maar ik ga ervanuit dat dit gewoon een foutje was

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijs, vriendelijke koeriers en een mooi product.

Pluspunten

Snelle levering, goede service

Tafelbladen extra controleren voor verzending

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Zou het niet weten

Pluspunten

Ik ben erg te spreken over de positieve wijze waarop mijn klachten tot tweemaal toe zijn afgewikkeld. Ze gaven zelf meteen toe dat het niet klopte en hebben dit toen juist opgelost en rechtgezet op eigen kosten. Daarnaast zeer tevreden over de kwaliteit van de tafel. Tot slot een extra pluim voor de vriendelijke bezorgjongens!

Helaas kwam onze tafel eerst binnen met 1 plank in een totaal andere kleur, daarna kregen we een nieuw blad, echter had deze niet de juiste afmetingen. Dit soort dingen kunnen natuurlijk gebeuren en onze andere meubelen waren ook nog niet binnen, dus voor ons was het niet probleem dat we moesten wachten elke keer tot de tafel helemaal goed was, maar kan me voorstellen dat dit voor een ander zeer vervelend kan zijn. Mijn verbeterpunt/tip is dan ook om dit soort dingen goed te checken voordat een meubel de deur uit gaat, zeker als het gaat om het vervangen van iets dat al niet goed was. Dit is helaas de enige reden waarom ik jullie geen 5 sterren kan geven, los hiervan helemaal tevreden.

Pluspunten

Goeie servers

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bij levering miste er 2 planken voor het bed werd direct opgepakt en naar een oplossing gezocht. In eerste instantie moest mijn man deze zelf monteren maar naar telefonisch contact zou men langs komen en direct terug gebeld voor een afspraak.

Bed zitten nog wat splinterstukjes op en tijdens de reparatie werd er door hoofd- kopstuk vanuit de buitenkant bevestigd dit vonden we jammer. Ook aangeven, de jongens gaven ook aan dit wordt aangestuurd door de baas we nemen ze ook niks kwalijk maar vonden het wel jammer maar ook hier zitten wat splinters.. Afwerking kan iets beter maar voor de rest super tevreden.

Pluspunten

vriendelijk; eerlijk; levering volgens afspraak; voldoet aan de verwachtien

Pluspunten

Mooie kwaliteit. Komen netjes afspraken na, zelfs 10 minuten later werd er netjes gebeld dat ze iets later zijn. Voor mij is het gewoon een goed bedrijf

Niets te verbeteren naar mijn zeggen

geen verbeterpunten

Pluspunten

Erg flexibel, écht vakwerk, zeer vriendelijk, stipte bezorging.

Pluspunten

Enorm snelle reacties op de vragen die ik had voordat ik mijn bestelling doorgaf. Mijn meubel is op maat gemaakt en helemaal naar mijn wensen. Ik kreeg minder dan 1 week later een telefoontje dat hij een week later kon worden bezorgd. Erg snelle levering dus. De levering is ook prima gegaan. Hij werd netjes op de juiste plek gezet en heb daarna ook via de pin kunnen betalen. Al met al ben ik dus zeer tevreden met mijn meubel maar ook met alles er omheen.

Geen.

Pluspunten

Goed bedrijf luisterd naar haar klanten , zowel persoonlijk als via email, of via sociale media.

N.v.t.

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar... Denken goed mee, aangezien onze meubels uiteindelijk pas een maand later konden komen als verwacht was dit geen probleem bij oldambt meubelen. En de meubels zijn precies zoals gehoopt! Geweldig, super tevreden.

Geen.

Pluspunten

Wij zijn super tevreden , ze hebben nieuwe en hoge poten voor onze bank gemaakt . Super gedaan

Geen

9 JA Koningstraat