Pluspunten

Zeer klantgericht, goede service en creatief meedenken met de klant. Tevreden met het geleverde product!!!

Deurmagneten zijn van verschillend, waardoor ene deur makkelijker open gaat als de ander

Pluspunten

Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers Snelle levering, de planning was eigenlijk pas eind maart, maar eind januari al binnen. De chauffeurs hebben keurig op mij gewacht, wij hadden aangegeven pas rond 13.15 uur thuis te zijn. Ze waren er al om 12.30 uur, het wachten was absoluut geen enkel probleem. Lak beschadigingen werden ter plekke bijgewerkt. Fijn dat de chauffeurs ook de makers van de meubels zijn, zo hebben ze ter dege vakkennis.

Geen verbeter punten nodig op dit moment

Pluspunten

Alles keurig afgeleverd en hele vriendelijke mensen,we werden ook nog gebeld dat ze wat later kwamen vanwege een file.

Pluspunten

Naar jullie toe gereden op een zaterdag vanuit maarssen. We gingen ervan uit dat jullie een showroom hadden. Bij jullie aangekomen zagen we dat er geen showroom was, maar zijn we wel heel erg welkom geheten en is ons alles uitgelegd en hebben we onze ideeën door genomen met jullie! Onze ideeën werden voor het visuele zicht in elkaar gezet (eetkamer tafel) om een idee te krijgen hoe het zou worden. Hier waren we super blij me! We gingen met een goed gevoel naar huis. Met De showroom zijn jullie bezig maar waren net verhuisd hier naar toe! Via de mail verschillende keren contact gehad en daar kregen we uit gebreid antwoord op terug en konden onze ideeën nog bij stellen. Telefonisch waren jullie ook goed bereikbaar en altijd vriendelijk en erg behulpzaam. De levering was keurig op tijd. De heren hebben alles erg netjes neer gezet! Wij zijn super blij met onze meubelen! Dank jullie wel.

ga zo door als jullie bezig zijn!

Pluspunten

Goed nakomen van gemaakte afspraken, zoals levertijd, telefonische bereikbaarheid.

Iets beter schuren van de randen van het product en klein briefje erbij hoe het product te behandelen, poetsmiddelen enz.

Pluspunten

Goede levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Betere houtsoorten gebruiken

Pluspunten

Mooie meubelen en snelle levering

Geen verbeterpunten

Pluspunten

De service en klantvriendelijkheid is geweldig.

Nvt

Pluspunten

Service goed geregeld.

Hallo, We hebben graag dat U bij ons komt om naar de tafel te komen kijken, welke wij vandaag ( 19-01 ) hebben gekregen. Wij hebben enkele punten die niet naar ons zin zijn. 1. 2 spek stenen welke witachtig beslag/vlekjes laten zien. 2. De middelste steen wiebelt ( schotelt ) heel erg. De steen ernaast iets en de andere steen is goed. 3. De stenen liggen ten opzichte van elkaar niet allemaal op dezelfde hoogte. 3. Verder is er op de tafel een stukje uit het hout, net naast de steen. Het lijkt net een inkeping van een mes. De tafel staat erg mooi in de woonkeuken. We vinden dit iets wat we opgelost willen zien. Een smet op de vreugde die we van tevoren hadden. Als bijlage zenden we enkele foto's mee. Graag reactie op 0623455596 of [email protected]. Gr. Jolanda en Peter van den Berg Dr.H.Brouwerstraat D90 Tot op heden nog geen reactie. 9663 RN Nieuwe-Pekela.

Pluspunten

In de mail meer informatie vermelden over de levering

Pluspunten

Ze zijn op tijd

Ben zeer tevreden

Pluspunten

snelle levering, mooie kwaliteit en vriendelijke mensen, zowel administratief als de bezorgers.

Pluspunten

super fijn tv meubel op maat gemaakt, zeer goed overleg mogelijk over al onze wensen werd meegedacht en is gelukt.

Pluspunten

zeer op tijd met bezorgen

Na betaling misschien handig om contact op te nemen over hoe en wat. Dat moest ik nu zelf doen

Pluspunten

Keurig gemaakte meubelen goede service

Pluspunten

Goede communicatie en levering! Levering was zelfs sneller dan ze in eerste instantie gezegd hadden!!

Misschien iets betere foto's op de site waarop de kleur van het produkt beter te zien is! Wij hebben salontafel roos besteld en op de foto is toch echt het onderstel WIT! Toen de tafel bezorgd werd bleek dat het gewoon vuren hout was met heel licht een wittige gloed er overheen maar zag er toch echt gelig uit! Dit terwijl juist dat contrast van steigerhout met wit onderstel zo mooi was! Inmiddels zijn we diversen potten white wash olie en andere witte verf verder en de tafel is nog steeds niet naar onze zin! Erg jammer want op het plaatje was de tafel zó mooi!!

Pluspunten

De meubels zijn geweldig mooi en de levering is perfekt

Ik zou niks weten het is goet

Pluspunten

Zijn erg tevreden !

Pluspunten

mooie meubels en levertijd perfect. Vriendelijke mensen die de meubels op de plaats zetten

ik zie geen aanleiding voor verbeter puntjes

Pluspunten

Uitstekend geholpen door Danny goede adviezen gekregen en super snelle levering. Top producten!! Heel erg bedankt voor de goede service. Dikke 10!

Pluspunten

Prima service, bezorgers super vriendelijk product van hoge kwaliteit Vragen worden snel beantwoord Levertijd was korter dan verwacht

Pluspunten

Snel gekeverd, klantgericht, mooie producten

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC