Klantvriendelijk,meedenkend,prijs en kwaliteit in verhouding.

Zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel. Komen met oplossingen en denken mee. De keuze is reuze.

Goede kwaliteit en zeer flexibel

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. De kast is prachtig en van hoge kwaliteit. Bij de levering waren ze uiterst voorzichtig met de kast en de hele woonkamer voor krassen. Ter plekke nog even een extra gat boren was ook geen probleem. Zeker aanrader.

Mooie eiken meubels

We hadden een kast besteld. Die is heel snel geleverd en ziet er prachtig uit. Ze hebben de kast precies gemaakt zoals we getekend hadden.

Supergoed!

De kast die ik besteld had, paste niet door het trappenhuis. De kast werd door 2 zeer vriendelijke mannen uit elkaar gehaald en boven weer in elkaar gezet. Prachtige kast, fijne service!!

Zeer mooie boekenkast

Kast is prachtig en bezorgers zeer vriendelijk. Zij hebben alle tijd genomen om uitleg te geven over hoe de kast te demonteren en boven weer op te bouwen omdat de kast helaas niet door het trappegat kon. Jammer dat we niet op de hoogte waren van het feit dat we dit ook door hen als extra service hadden kunnen laten doen, eventueel tegen meerkosten. Maar dit was dan ook het enige mindere puntje betreft onze bestelling.

Zeer mooie boekenkast

Goede ervaring met Oldambt meubelen

Nette mensen, Goed geholpen na eigen ontwerpen uit getekend te hebben dit samen uitgewerkt en uiteindelijk als product ontvangen. Volledig naar wens en goede service!

Goede ervaring met Oldambt meubelen

Ontzettende goede service en prachtig meubel

Heel fijn en snel geholpen! Eenmaal besteld toch nog een aanpassing gedaan en dit was geen probleem. Binnen 5 minuten hadden wij een aangepaste offerte. Echt een aanrader om je meubels te bestellen!

Ontzettende goede service en prachtig meubel

Wij zijn erg tevreden, alles ziet er prachtig uit.

Jammer dat alles nog niet compleet was, door verkeerde communicatie ,maar dat is goed opgelost, en wat ze gebracht hebben ziet er prachtig uit. Wij zijn erg tevreden.

Wij zijn helemaal tevreden!

We zijn erg blij met het tv meubel olivia, binnen de afgesproken geleverd door 2 hele vriendelijke en behulpzame bezorgers! Zelfs het andere meubeltje even op een ander plekje gezet voor ons. Nogmaals wij zijn gelemaal tevreden!

Prachtige meubels, we zijn er heel blij mee

Wij zijn in september in Winschoten geweest om te bespreken welke meubels we zouden willen. Er werd heel fijn met ons meegedacht en ideeën aangedragen. We hebben meerdere meubels besteld, en de prijs viel ons mee. De levertijd zou 8-10 weken zijn, en dit klopte. Vorige week hebben wij de meubels gekregen, ze zijn echt heel erg mooi. Bij het dressoir loopt de tekening in het hout van de lades mooi door naar de deuren eronder. Echt vakwerk is er geleverd! Top bedrijf! Ik beveel het bedrijf zeker aan!

Super en perfect hoe het moet zijn

Super hoe we hebben afgesproken

Kwaliteit

Heel mooi eiken badkamer meubel.

Uitstekend maatwerkproduct.

De sidetable Wietse is voor ons in maatwerk geleverd, met aanpassingen in hoogte en diepte. Er werd goed meegedacht en de uitvoering was helemaal naar onze wens. Goede kwaliteit van het product. Een tevreden klant dus!

Perfect in 1 woord, klantvriendelijk ook de bezorgers. Zeer tevreden!

Heel goed mooie meubels en snelle levertijd

prachtige kast, prettig personeel

door de tijdsdruk hebben de jongens snel en efficiënt moeten werken. ze kwamen professioneel over en hebben netjes gewerkt.

Snelle en prettige communicatie en PRACHTIGE meubels

Prachtige meubels voor een goede prijs. Communicatie via verschillende kanalen mogelijk en zeer snel allemaal. Zeer vriendelijk ook. Personeel zeer vakkundig! Wij zijn heel blij met het resultaat en werken graag nog eens samen.

Duidelijke, snelle communicatie en vakmanschap.

Door vriendelijk personeel ontvangen en geadviseerd in het maken van de juiste keuze voor een (passend) badkamermeubel. Goed verpakt en snel geleverd op afroep. 4,5 sterren inplaats van 5 sterren omdat het meubel nog niet in gebruik is geweest maar ook hier alle vertrouwen in!

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC