Super maatwerk meubels

Mooi afgewerkte meubels met kwalitatief goede lade systeem . Goede service en aardige mensen.

Eventuele problemen worden netjes en in oberleg opgelost

Keurig op tijd met de levering

Prachtige meubels voor een acceptabele prijs.

Op maat gemaakte kast. Vlotte levering. Correct en snelle afhandeling van wijziging in gemaakte kast. Snelle reactie op mail en telefoon.

Uitstekende kwaliteit en prima service

Het TV meubel overtreft mijn verwachting . Levering zoals afgesproken . Enkel + punten .

Kwaliteit en service

Jullie leveren mooi materiaal en vakwerk. Zelfs in Coronatijd goed geholpen. Wel waren jullie iets vergeten, plankje toiletkastje. Maar vakkundig opgelost en nageleverd! Klasse!

uitstekend

goede levering,kwalitatief uitstekend, mooi licht eiken uitstraling

Bij aankomst naar verdieping gebracht. En juiste plek geplaatst.

Snelle levering en geweldige service

Meubel nog niet geplaatst. Badkamer nog niet klaar. Zeer goede communicatie van Oldambt.

Mooi vakwerk!

Mooie buffetkast gekocht! Erg blij mee! Goede service! Goed contact. Goed vervoerd!

Super tevreden!

Hele goede service. Er wordt gemaakt wat gevraagd wordt. Super degelijke kwaliteit. Op afgesproken tijd klaar en geleverd! We komen hier zeker terug.

TV meubel precies zoals verwacht. Heel blij mee. Ook telefonisch goed te bereiken en prettig te woord gestaan. Levering keurig op tijd en fijn geholpen.

Fijn contact erg behulpzaam. Bezorging was verder erg zorgvuldig! Mooie producten naar volle tevredenheid geleverd!

Vakkundig,prettig meubelmakersbedrijf

Op aanvraag kregen we een offerte voor een wandmeubel zoals die niet via de website te bestellen was. Met de info die ik gaf in de mail ontwierpen ze zo voor ons een kast op maat. Ook de contacten aan begin en eind van het proces verliepen heel plezierig. Wij zijn verraste en blije klanten maar bovenal dankbaar voor de zorg van het bedrijf om er een mooi goed afgewerkt meubel te leveren voor een zeer schappelijke prijs.

We zijn nog met de badkamer bezig dus het duurt nog even voordat het meubel geplaatst wordt. Het meubel zit nog in het folie.

uitstekend

kwaliteit uitstekend,mooie uitstraling,probleemloos verlopen

Maken mooie meubels voor een zeer goede prijs en goed afgewerkt.

Ervaring zeer goed ,netjes optijd vriendelijk

super kwaliteit

badmeubel laten maken op maat, super kwaliteit , goede service zijn erg goed en vriendelijk geholpen

super.

afwijkende afmetingen voor een salontafel ( maatwerk dus). Correcte prijs, mooie kwaliteit en snelle levering. Oldambt zeker een aanrader!!

Uitstekend op maat geleverd vakmanschap!

Meedenkend en uitgevoerde boekenkast die trots onze wand van 5 bij 2,5 meter bedekt zoals we heet voor ogen zagen!

Het is een goed bedrijf ,viendelijk bezorging heel Goed prima

duidelijke site en afbeelding

tafel naar wens besteld. en netjes geleverd.

Van informatie opvragen tot en met de levering perfect

Bijzonder goede ervaringen. Al onze wensen werden ingewilligd en nu staan de prachtige meubels in ons huis. Zijn we erg blij mee

nog niet alles geleverd

Ik wacht nog op een roede,die in een LEG/HANG kast hoort te zitten.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC