uitstekende service, mooie kwaliteit

Duidelijke communicatie, goede kwaliteit en keurig op tijd geleverd. Mooi maatwerk aanpassing.. Eindelijk de kasten die we zochten.

Wat een leuke en enthousiaste mensen werken er bij Oldambt!

Ik heb een wastafel blad en lade kast voor de badkamer besteld en de service was super. Goed bereikbaar voor vragen, meedenkend en toen iets niet helemaal goed was gegaan werd dat meteen opgelost!

Goede service en kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden met onze tv-meubel en kast op maat! Wij hebben oa gekozen voor Oldambt Meubelen voor de goede service; er wordt fijn met je meegedacht en er wordt kwaliteit geleverd!

Prettige mensen prima geholpen. Goede kwaliteit.

Een opmerking, over de picknicktafel de M6 moertjes waren scherp afgezaagd waardoor je snel krassen op je benen krijgt. Heb deze vervangen voor M6 dop moertjes.

Geweldig!!

We hebben Danny een foto aangeleverd van een BBQ meubel die wij leuk vonden en deze hebben zij voor ons gemaakt, wij zijn er erg blij mee, super tevreden!!

Precies zoals gewenst geleverd!

Positieve ervaring

Goede prijs kwaliteit en uitstekende service.

Goede prijs kwaliteit en prima service.

Perfect verzorgd

Snelle levering, nette service, mooi Meubel

mijn ervaring met het bedrijf is zeer goed

Ze zijn vriendelijk ,zoeken een goede opllossing als je denk dat de kast in de lift past ,maar blijk dat het niet past .Bezorging is goed, vriendelijk .IK raad dit bedrijf zekker aan om wat te kopen mijn eerste aankoop mooi .ik koop zeker nog wat meubeuls daar. gr peter janssen Nijmgen

vakwerk en goede klantgerichte service

en een prachtig meubel door ze geleverd!

Perfecte begeleiding bij plaatsen van de bestelling

Bij het plaatsen van de bestelling werd ik netjes te woord gestaan en was geen vraag te veel om deze te beantwoorden. Ook werd er meegedacht over de keuze van de kleur. Bestelling geplaatst en de kleurstalen worden nog toegesturd. Hiermee kan ik nu de definitieve keuze maken qua kleur. Dus ik ben uitermate tevreden over de professionaliteit. Heb er alle vertrouwen in dat ik een qualiteitsproduct van dit bedrijf ga krijgen. Top!

Toppie!!

Goede kwaliteit meubelen. Goed contact.

Top kwaliteit bankje!

Goede service en prettige communicatie. Het maatwerk bankje is helemaal zoals gewenst!

Correct

Correcte levering , stipt en hulpvaardig

Prachtig meubel van hoogwaardige kwaliteit. Professionele vakmensen.

Prachtig meubel van hoogwaardige kwaliteit. Professionele vakmensen.

Wow!

Zeer tevreden met eerste gesprek. Kundig en duidelijk! Ook de levering ging heel gemoedelijk, mooi optijd en professioneel. Maar als allerbelangrijkste zijn wij mega blij met deze mooie handgemaakte meubelen! Klasse!

Ziet er fantastisch uit ben zeer blij mee Goede service Zeker aan te bevelen

Kwaliteit en professioneel advies

Kwalitatieve producten, klantvriendelijk, professioneel advies, behulpzaam en prima opvolging

Dikke prima!!!

In de winkel geweest, wij hadden ideeen over een nieuw buro. In overleg met de adviseur een ontwerp gemaakt zoals wij dat graag wilden. Voorstel van hun ontvangen die naar ons idee was, opdracht gegeven. Van ontwerp naar definitieve aflevering ging prima. En het buro staat nu al bij ons naar volle tevredenheid.

Betrouwbaar bedrijf dat zijn afspraken nakomt en kwaliteit levert.

Ik heb uitstekende ervaringen met Oldambt meubelen. De communicatie was helder en de tafel werd keurig afgeleverd op het afgesproken moment. Maar wat nog belangrijker is natuurlijk: de tafel is echte kwaliteit en ziet er fraai uit,

Prima service, prachtig resultaat. Aanrader; de chauffeur/monteur zou eens deo moeten gaan gebruiken!

Komen afspraken na

Denken mee, veel mogelijkheden en je eigen ideeën inbrengen

top fijn bedrijf

wij lieten een kast op maat maken een TV kast kast kwam na 4 weken. maar de maat klopte niet TV paste er niet in. 1 plank te veel. ze namen de kast gelijk mee terug en na 3 weken kwam de kast weer nu wel kloppend. zonder meerkosten.... ik zeg doen dit bedrijf.... mooi spul een tevreden klant.

Prachtige kast, snelle levering

Ben heel blij met mijn mooie boekenkast, mooi gemaakt. Zwaar! Kontakt met het bedrijf is plezierig

Vakmanschap is meesterschap

Wandkasten op maat geleverd voor onze atelierwinkel. Op tijd en perfect!

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC