Goede service.

Er was een klein misverstand over de uitvoering van het bestelde badmeubel, maar Oldambt heeft het netjes opgelost.

Goede service vlotte levering.

Oldambt goede meubelmaker

We hebben een mooie kast eiken met wit gekocht. Levering ging voorspoedig. We zijn er blij mee.

Goed bedrijf!

Mooie hout prachtig badkamer bald mogen ontvangen een lust voor het oog!

Fijn ontvangst en een prachtig eiken tafelblad als resultaat!

Perfect geregeld!!

Ik heb voor het eerst een meubel nlne besteld, zonder het te hebben gezien. Ik ben telefonisch met met plaatjes erg goed geholpen en we hebben de gok genomen. Sinds vorige week staat er een super mooie tafel in onze keuken.

Snel, duidelijk en top kwaliteit

Mooie meubels

Zeer fijn geholpen. Mooie meubels. Vakmanschap

Prachtige ovale tafel besteld, zeer snel geleverd en bij ons in huis gemonteerd. Ziet er prachtig uit. Zeer toegankelijk personeel, zowel verkoop en eigenaar.

Klantvriendelijk

Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Duidelijk uitleg van vragen, en hulp bij het inladen en beschermen van de meubelen. Super goede service

Het was weer geweldig geregeld!

Jullie zijn toppers. Zo blij met mijn tafel!

Kwaliteitswerk

Was de wachttijd waard. Topkwaliteit en professioneel werk. Acceptabele vervoerskosten naar België.

We hebben een prachtig mooie tafel gekregen

We hebben een prachtig mooie Kloostertafel gekregen. Super blij mee!

In één woord: Klasse!

Eettafel, salontafel, tv-meubel en buffetkast met glazen deurtjes laten maken vlgs eigen ontwerp. Zwart metaal met eiken. Niet alleen erg mooi maar ook goede kwaliteit en nette afwerking. Medewerkers zijn zeer bekwaam, vriendelijk, en denken mee. Werkplaats ziet er top uit en communicatie is helder!

Mooie resultaat en goeie service

Zeer tevreden met alles ondanks misverstanden van beide kanten is zeer goed opgelost

Helemaal top

Hele mooie tafel, helemaal op maat gemaakt. Snelle levering.

Goed geholpen tot aan de deur 2e etage! Toppers

Helemaal super geholpen, van begin tot eind

Grandioos

Super goed geholpen Mooi bad kamermeubel Als het klaar is zal ik en foto sturen Bedankt voor deze mooie aanvulling van mijn badkamer Gr Trudy en Jan borgmann

Mooie meubelen

Mooie meubelen, fijn meegedacht van wat we wilden.

Veel mogelijk! Mooie materialen!

We zochten een badmeubel voor onze niet maat vaste badkamer. In overleg kon er van alles aangepast worden. Heel blij mee! Bezorging prima, afgesproken levertijd prima. Duurzaamheid kan ik niks over zeggen, maar als het net zoals is als het voortraject dan teken we ervoor.

Prachtig meubelstuk op maat!

Erg blij met onze hangmat met lades. Het was het wachten waard. Mooi afgewerkt en een extra schapje binnenin toegevoegd zoals gevraagd. We zijn ons nu aan het oriënteren voor opnieuw een meubel op maat te laten maken bij dit mooie bedrijf

Prima bedrijf, goede kwaliteits /prijsverhouding en snel geleverd!

Uistekende service

Een hele goede ervaring. Snelle levering En echt precies zo gemaakt als ik graag wou

Snelle kundige reacties

Altijd zeer snelle reactie en denken goed mee.

Uitstekende ervaring!

Zowel tijdens onze aankoop als tijdens het afleveren zijn we heel netjes geholpen. Levertijd kwam overeen met de gemaakte afspraken en de kwaliteit van de produkten zijn hoogwaardig.

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC