Geheel tevreden, mooie kwaliteit geleverd!

Geheel tevreden, mooie kwaliteit geleverd!

Keurig nette badkamermeubel en goede service

Badkamer meubel op maat ziet er helemaal als verwacht uit. Voor ons was het maatwerk erg van belang en dat is helemaal goed gegaan. Ook onze vragen zijn snel beantwoord. Een volgende keer hoef ik niet meer zo lang te zoeken.

Na een fout van jullie zijde toch snel opgelost.

Na 11 weken (levertijd 10 weken) bleek dat er net na bestellen geen werkbon was aangemaakt te zijn in de 1e week. Daar kwamen we dus na 11 weken achter (na een belletje). Wel meteen met spoed opgelost (2 weken later stond de kast er). Misschien het verstandig het proces nog eens te reviewen. Mvg R. van Heugten

Prima kwaliteit en prima service.

Mooi en degelijk eikenhouten badkamermeubel. Conform afspraak geleverd en goed te monteren.

Prima ervaring met Old ambt meubelen. Voor ons al het 3 e product binnen een jaar. Vast een goed teken.

Perfect, goede service en goed bereikbaar

De vragen werden snel beantwoord, oplossingen aangeboden en meedenken in de situatie: een perfecte service.

Deels tevreden

De tafel is deels zoals verwacht. Qua afmeting en uitstraling zoals verwacht. Maar het tafelblad zit er niet heel stevig op de kloosterpoot. Ook vind ik het tafelblad nog behoorlijk ruw, met te scherpe randen

Ga zo door.

Vriendelijke, snelle service en mooi meubel

We zijn heel blij met ons nieuwe tv meubel. Communicatie verliep snel en vriendelijk en het meubel is netjes thuisbezorgd. Zeker een aanrader!

Mooi bedrijf, levert prachtige producten en is zeer klantvriendelijk

We hebben een prachtige nieuwe eettafel gekocht bij Oldambt-meubelen. De informatievoorziening en het mailcontact verliepen vlot en aangenaam. De tafel werd uiterst zorgvuldig afgeleverd door een zeer vriendelijke medewerker. Op alle fronten voor herhaling vatbaar.

perfect

Het product is conform afspraak en de service is prima. Er wordt op een constructieve manier meegedacht.

Kan niet beter

Wij hebben al vaker meubels van jullie gekocht. Ook onze dochter en schoonzoon hebben de hele woonkamer staan met jullie meubels. Zijn zeer tevreden

Prettig advies en keurige levering binnen lever termijn

Goed advies, prettige verkoper, keurige aflevering. Alles ruim binnen afgesproken lever tijd

Vakmanschap is meesterschap

0ndanks klein probleempje tijdens het in elkaar zetten van tafel snel en vakkundig opgelost door bezorger.

Leveren goed werk.

Er was een klein communicatie foutje omtrent wzh, maar dezelfde dag goed opgelost. Leveren prima werk.

Super service en top kwaliteit

Het wasmeubel ziet er erg mooi uit en de afwikkeling van de bestelling is zeer soepel verlopen. Erg goede service en zou zeker aanraden om bij Oldambt Meubelen te bestellen.

Alleen maar goede ervaring!

Goed meegedacht door het bedrijf. Er werd alle tijd voor ons genomen bij het maken van een juiste tekening. Onze beide kasten zijn helemaal geworden zoals wij in gedachten hadden. Perfect uitgevoerd! Voor onze volgende maatwerk gaan wij zeker hier weer naar toe.

Perfecte communicatie, mooie maatwerk meubelen

Oldambt Meubelen heeft voor ons een badkamermeubel op maat gemaakt (bestemd voor een wastafel die wij elders hebben uitgekozen en naar hen hebben opgestuurd) en tevens hebben zij een TV meubel met wat persoonlijke aanpassingen gemaakt. De communicatie met het verkoop- & service team is uitstekend en er wordt goed meegedacht. Transport van de meubels is ook netjes verlopen. De kwaliteit en afwerking van de eiken meubels is erg hoog. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop!

Super.

Voor onze badkamer is de standaard afmeting aangepast en vergroot naar 2,50m. Dus een op maat gemaakt meubel. Wij zijn zeer tevreden en kunnen het bedrijf zeker aanraden! Ook al is het misschien niet om de hoek. (Wij wonen tegen de Belgische grens.) Levering volgens afspraak!

Mooie meubels, goede prijs!

Kwalitatief goed!

De door ons bestelde boekenkast is prachtig. Goede kaaliteit. Bezorging en betaling ook prima.

Mooi product, niet goed opgemeten.

Badkamermeubel mooi gemaakt. Alleen niet goed ingemeten waardoor we zelf wat zaagsneden moesten maken om het meubel goed tegen de wand te kunnen plaatsen.

Bedrijf die gaat voor perfectie, schoonheid, service en klantgerichtheid.

Meedenken over onze wens. Laten zien waar hun kwaliteit ligt. Korte lijnen door middel van mail en telefoon. Gehouden aan afspraken. Ook levering op de afgesproken tijd. Ook leuk om even in de werkplaats te mogen kijken.

Prima op alle fronten, van eertot en met de aflevering

Goede ervaringen in de showroom, mooie tafel geleverd. Door meerdere bezoeken aan de showroom contact gehad met verschillende mensen, allemaal prettig, vriendelijk en deskundig

9 JA Koningstraat

Winschoten 9672AC