Joan

Snoezelamp maakt veel herrie. Wordt niets alternatiefs aangeboden. Je bent veel geld kwijt voor verzenden

Goede dag Joan, Wat jammer te horen dat u ontevreden bent over een besteld product. Wij nemen de feedback van klanten erg serieus en zijn daarom ook gelijk op onderzoek uit gegaan. We hebben de gehele serie in ons magazijn bekeken en we kunnen het ons voorstellen dat u van mening bent dat het product veel lawaai maakt. Daarom overwegen wij ook om het product tijdelijk niet meer aan te bieden op onze webshop. Wij hadden u graag de mogelijkheid aangeboden om het product op onze kosten op te laten halen, maar u had het product zelf al naar ons geretourneerd. Daarom zullen wij de verzendkosten nog voor u crediteren. Helaas is er in dezelfde prijsklasse geen alternatief beschikbaar, anders hadden we dit alternatief graag bij u voorgelegd. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Echtgenoot vond m geweldig

Partner dementeerd hij geniet van Bobby zoals we m genoemd hebben.

Uitstekend!

Goede communicatie, zelfs extra handleiding via de mail ontvangen. Snelle correcte levering!

Had in dec 2020 de spiegel besteld. Levertijd langer dan 6 weken. Dat was bekend. Mail gestuurd, netjes en snel antwoord. Uiteindelijk in maart 2021 geannuleerd. Binnen paar dagen geld terug. Toen de spiegel weer beschikbaar was, kreeg ik een mail hiervan. Gelijk weer besteld. Top service. Kleinzoon is blij met de spiegel. Hij vind er rust. Mooi formaat, stevig en robuust. Minpuntje: spiegel wordt opgehangen en knop aan en uit zit aan de achterkant. Daar kom je dan moeilijk bij. Was makkelijker geweest aan de zijkant of onderkant. Maar voor de rest zeer tevreden met het product en service van nenko.

Goede snelle en persoonlijke service!

Sinds een paar jaar maken wij als speciaal onderwijs school meer gebruik van de producten en diensten van Nenko. De verschillende medewerkers denken actief mee over oplossingen als wij een 'probleem' voorleggen. Dat is erg prettig. Het assortiment aan producten is erg groot en als wij materialen zoeken bij bepaalde doelen dan is er altijd iemand beschikbaar om daar samen met ons over mee te denken.

De klantenservice is zeer vriendelijk, altijd bereid om mee te denken. Mooie producten, snelle levering. Helemaal tevreden.

Een zeer goede ervaring, met snelle afhandeling en zeer goede producten

Prachtige vloeibare zandlopers gekocht. Mooie kleuren, goede materialen en mooie lichte zandlopers.

Geweldige samenwerking en uitvoering

We mochten op school onze Snoezelruimte opnieuw inrichten. We hebben heel fijn contact gehad met Annemarie van Nenko, ze reageerde duidelijk op al onze vragen en kwam met tips en/of alternatieven. Dingen die wel zelf (vanwege de kosten) wilden aanvullen werden ook geaccepteerd. De snoezel-materialen zijn vlot geleverd en de ruimte vakkundig ingericht. We zijn heel tevreden over alle materialen en de plaatsing ervan, en genieten nu volop van de ruimte.

tegenvallers

Helaas, wel voor aantal items betaald, maar krijg dan vervolgens pas te horen dat er een aantal voor langere tijd niet leverbaar zijn de bestelling vorige week gedaan, goederen nog niet mogen ontvangen wat lastig is omdat dit eigenlijk voor mijn werk is. dus op dit punt ben ik helaas niet zo tevreden.

Goedemiddag mevrouw van Bussel, Hartelijk dank voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Op de orderbevestiging, maar ook op onze webshop staat het volgende aangegeven; Artikelnummer: 25511420 Levertijd: Niet op voorraad; levering binnen 2-4 weken Artikelnummer: 23221400 Levertijd: Tijdelijk niet op voorraad Doordat u ervoor gekozen heeft om uw bestelling in één levering te willen ontvangen, heeft u geen deellevering ontvangen met daarin de producten welke wel op voorraad zijn. Uiteraard kunnen wij dit alsnog voor u in gang zetten! Wij zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Eerste x besteld maar ga het op zeker meer doen

Met een geleverde bestelling bleek een van de exemplaren gebrekkig. Na een snelle reactie nav een mail hierover werd direct een goed exemplaar nagestuurd. Prettige & goede service!

Klantenservice

Er was onduidelijkheid over de zending en bijbehorende kosten van mijn order en dit is netjes en snel afgehandeld. Er werd heel goed meegedacht.

Heel interessante, originele en mensvriendelijke producten met meerwaarde

Meerwaarde zit in de eenvoud van de producten, in het materiaal en de doelgerichtheid.

Tiptop

Besteling moeten anuleren... en meteen geld terug gestord. Net nog geen klant maar toch al een tevreden klant

Fijne prijs en snelle levering

Leuk assortiment

Snelle levering, goede service

Groot assortiment tegen redelijke prijzen

Ze leverden mijn bestelling snel en de bestelde producten waren precies zoals afgebeeld en voldeden aan mijn verwachting. Dank.

super snelle levering

super snelle levering van het bestelde product

Topservice

Snelle levering, keurig verpakt

Een aanmaning krijgen nadat je hebt betaald niet netjes

Erg jammer dat ik een aanmaning krijg nadat ik al paar maanden geleden heb betaald! Zal hier in toekomst ook niet meer bestellen! Mede omdat men totaal niet tegemoet komt als een artikel niet bevalt en ik dit wil omruilen voor een duurdere is men hier niet voor in en komt men ook niet tegemoet. Na telefonisch contact met nenko word er ook gedaan of ik niet betaald heb, en dan op het moment dat men er achter komt krijg ik nog net excuses. Op de vraag mij dan tegemoet te komen dan is het nee. Ben niet tevreden over de service daar want nadat je iets gekocht hebt is de service slecht. jammer, heel jammer hoe het dan gaat. ook vallen Materialen kleiner uit dan ze in werkelijkheid lijken waardoor het niet altijd zo geschikt is voor mensen die snel iets in hun mond stoppen. Heb je een jaar garantie maar moet je wel heel snel alles goed controleren binnen 24uur melden. In mijn werk niet te doen en zeker als je voor een groot bedrag hebt gekocht aan materialen Daarna nog een keer de vraag gesteld en kreeg daarin geen duidelijk eenzijdig antwoord op want nu kon het binnen 20 dagen terug sturen onder bepaalde voorwaarden.

Goedemiddag Sylvia, Wat vervelend om te horen middels deze beoordeling dat onze service zo te wensen overlaat. Service staat voor ons als familiebedrijf met 35 jaar ervaring hoog in het vaandel en ik betreur het dat u dit anders ervaart. Er is helaas inderdaad door een foute (geautomatiseerde) boeking een aanmaning verstuurd, ondanks dat de betaling wel binnen was. Dit was niet goed zichtbaar voor onze klantenservice medewerkers en nu pas achterhaald door uw reactie. Onze excuses daarvoor. Deze fout is inmiddels ondervangen en kan niet meer gebeuren. Wat betreft het niet tevreden zijn over een besteld product, wij helpen onze klanten graag goed aan de voorkant, met het maken van de juiste keuze door juiste informatie en afbeeldingen te verstrekken. Mocht onverhoopt het product niet aan uw wensen voldoen, dan bieden wij de mogelijkheid om het product op eigen kosten, te retourneren binnen 20 dagen. Mocht de informatie over een product op de website niet juist zijn qua afmetingen of kleur, dan nemen wij de retourkosten in veel gevallen voor onze rekening. In alle andere gevallen kan dat helaas niet. De reactietermijn van 24 uur geldt alleen voor breuk bij leveringen, en we vragen daarom om de levering en de artikelen binnen 24u te controleren zodat, mocht er iets kapot zijn gegaan tijdens transport, wij dit kunnen claimen op onze transportverzekering, die stellen deze korte termijn. Wij hopen en denken dat we het juiste team, de juiste producten en het juiste beleid hebben, en we dragen de zorgbranche een warm hart toe. We doen er erg ons best voor om het familiegevoel en de warmte ook te laten (door)voelen in onze producten, werkwijze en service. Helaas is dat bij u niet gebeurd. Ik waardeer het dan ook dat u kritisch reageert, wij hopen dit alsnog op te kunnen lossen voor u. Met vriendelijke groet, Team Nenko

mooie collectie

Ben steeds weer verbaasd over de collectie en de materialen die er zijn voor verschillende doelgroepen. Snelle levering.

Top prestatie

Cadeau voor mijn gehandicapte broer, is dag 1 besteld, dag 2 keurig bezorgd!

All round service!

Top levering, kwaliteit, klantenservice, kortom the place 2 be.. Hoge aanrader!

Vlotte en correcte service

Vandaag besteld en 2 dagen later wordt er al geleverd. Zeer handig voor een vlotte service.

Super uitvinding!

Voor mijn demente man heb ik de kat gekozen, omdat wij ons hele huwelijk ( bijna 60 jaar) katten hebben gehad. Hij is er erg blij mee en als je alleen zit, is het natuurlijk ook gezellig!

Valeton 13

5301 LW Zaltbommel

418820082

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.