Waardeloos

Wij hadden een filter voor onze Bora kookplaat bij afzuigkapfilterexpert.nl besteld. Aangezien dat we ‘s avonds besteld hadden gingen wij er van uit dat de levering twee dagen zou duren. Echter na een week nog niets ontvangen te hebben maar eens een mail gestuurd. Wonderbaarlijk kreeg ik ineens een melding van PostNL dat het pakketje verzonden was. Toen de filter aangekomen was deze meteen proberen te installeren, helaas zonder succes. De filter ging er nog niet voor de helft in. Na meervoudig mailcontact de filter opgemeten en vergeleken met het origineel, de afmetingen weken iets af maar niet veel, kreeg ik het advies om de filter meerdere keren te buigen om deze soepeler te maken en te proberen te installeren. Helaas zonder gewenst resultaat. Uiteindelijk besloten het filter terug te sturen, hiervoor moest ikzelf betalen maar zou de kosten terug krijgen indien het terecht was dat ik de filter terug had gestuurd. Natuurlijk kwam na controle het antwoord dat ik de kosten van de filter terug krijg maar niet de verzendkosten omdat er niet aangetoond kon worden dat de filter niet zou passen. Erg jammer, wij sturen natuurlijk niet voor niets iets terug wat we wel nodig hebben. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik iets bij deze firma besteld heb. Ik ga toch maar weer over op originele onderdelen. Zo blijkt maar weer goedkoop is duurkoop.

Oplichting!

Jammer dat ik de reviews niet eerder heb gelezen. Ze beginnen met onzin dat het pakket kwijt zou zijn, terwijl ze deze niet eens bij PostNL hebben afgegeven. Ik heb een melding gemaakt bij de Politie en adviseer een ieder om dat ook te doen. Deze misdadige acties moeten gestopt worden!

Slecht snel opzoek naar een ander bedrijf!

Twee filters voor de afzuigkap besteld, Hun huismerk zou 1:1 uit dezelfde fabriek komen als van aeg. Kreeg ze kapot binnen alles onder het koolstof aangegeven dat de muren van het huis net gewit zijn en ik deze niet ga gebruiken voordat alles zwart is. Ze wilde me al nieuwe opsturen maar ik wil de alapure (huismerk) niet hebben. Ik heb gezegt de originele van aeg te willen en dat kon mits ik bijbetaal, ik heb deze netjes betaald en ik krijg vervolgens weer dezelfde rommel opgestuurd. Eerst weer gebeld maar vrouwtje gaf aan dat we t maar terug moesten sturen was geen oplossing geboden. Terugsturen kost je 8 euro terwijl als je niet levert wat je koopt het hun probleem zou zijn. Ik heb nogmaals gemaild. Maar meneer zegt originele te hebben verstuurd alleen dat hun de verpakking wisselen vaag verhaal klopt niks van op de afleverbonnen staan ze hetzelfde omschreven en je raad het al allebij : van alapure. Lang verhaal kort: bestel je huismerk welke precies hetzelfde zou zijn als origineel krijg je rommel, bestel je de originele krijg je ook de alapure rommel maar dan voor meer geld. Ik ga niet meer met dit bedrijf touw trekken, ik neem me verlies en hoop voor iedereen die er wat gaat bestellen eerst de reviews leest en het bij een ander besteld, bij dit bedrijf komt het mogelijk niet goed. Zijn de naam expert niet waard, eerder afzuigkapfilter amateur.

KOOP ER NIET

Ik heb bij afzuigkapfilterexpert.be (is dezelfde onderneming als afzuigkapfilterexpert.nl, douchefilterexpert.nl, koffiefilterexpert.nl, of de .be versies ervan) 4 dure dampkapfilters besteld en betaald. Volgens hun mail zouden deze filters vorige woensdag worden geleverd (geen track and trace ontvangen). Aangezien ik deze filters niet ontvangen heb, heb ik hen reeds meerdere malen vriendelijk zowel via mail als via telefoon proberen te contacteren. Nooit wordt er geantwoord. IK ZOU ER NIET KOPEN want je geld ben je kwijt!

Product-info op site klopt niet, klant draait op voor kosten

Zelden zo’n niet-klantvriendelijke ervaring meegemaakt als bij dit bedrijf. Ik zocht een nieuwe filter voor mijn afzuigkap en aan de hand van het serienummer van mijn kap een filter besteld die volgens de website van dit bedrijf bij mijn afzuigkap zou passen. Wat blijkt? De toegestuurde filter past totaal niet, heeft een compleet andere vorm. Terugsturen dus. Een mailwisseling van 10 (!) mails volgde waarin mij steeds opnieuw gevraagd werd om foto’s, informatie, bewijs, bevestigingen. Op een gegeven moment standaard aan iedere mail maar opnieuw alle bijlagen toegevoegd om te voorkomen dat ik weer een of andere foto moest meesturen die ze al lang in bezit hebben. Tussendoor werd het ticket af en toe gesloten, ware het een afgehandelde zaak, omdat er van hun kant meer dan 5 dagen niet gereageerd werd. Ondanks dat ik misleid ben door de informatie op hun website (de filter zou immers bij mijn afzuigkap horen), weigerde dit bedrijf mee te bewegen. Geld heb ik eindelijk terug, maar de retourkosten a 6,95 komen op mijn rekening en dat vind ik belachelijk, want dit is niet mijn schuld. Je zou op de informatie van de website op aan moeten kunnen alvorens je iets bestelt. Volgens dit bedrijf zijn de kosten voor mij omdat, ondanks al het geleverde bewijs, dit filter gewoon op mijn afzuigkap zou moeten passen, maar dat is gewoonweg niet zo. Ondertussen bij een ander bedrijf, met dezelfde zoektocht qua serienummer van mijn afzuigkap, gewoon de juiste filter gevonden. Al die mails heen en weer, geen enkele vorm van excuses als ik voor de zoveelste keer weer informatie moest verschaffen die al voor handen was en de toon van het gesprek zijn onaanvaardbaar. Voor mij nooit meer een product van dit bedrijf.

slechte ervaring

bedrijf levert "immitatie" artikelen, terwijl zij schermen op de website met merkartikelen. verzending is erg slecht. als je een mindere review schrijft santeren zij met, eerst de review te herschrijven, en dan verzenden wij het "immitatie" artikel. (terwijl je al betaald hebt) advies is geen zaken te doen met dit bedrijf. het zijn geen eerlijke mensen en kunnen heel slecht tegen een mindere beoordeling!

Slecht

Filter voor bora besteld op 27 januari. Netjes een mail met T&T. Maar steeds bleef de T&T staan op dat het niet was aangeboden bij Post-NL. Vorige week gebeld. Kon betekenen dat het pakket kwijt was maar er zou voor gezorgd worden dat ik het zo snel mogelijk zou ontvangen. Vandaag weer gebeld en dan krijg je te horen dat er een onderzoek is gestart waar het pakket is?? En dat was de collega vergeten aan mij door te geven! Ik zeg kunnen jullie dan geen nieuwe filter naar mij toe sturen. Nee dat kon pas als het onderzoek gesloten was??? Toen werd ik boos… ik kan er toch niks aan doen dat het pakket kwijt is? Zuchten en steunen aan de anderen kant. En dan weer het verhaal opnieuw beginnen zonder enige empathie voor de klant. Nou ze gaan het geld terug storten ben benieuwd!! Maar ik bestel hier nooit meer iets dat is duidelijk!!! Zeer onvriendelijk!!!!

Geld kwijt, geen product

Zal best een goede winkel zijn als je gelijk het goede geleverd krijgt. Zodra je moet retourneren geven ze niet thuis en ben je je geld kwijt. Uiteraard ook zelf betalen bij retourneren. Geen zaken doen met deze club

Zoals het hoort en moet zijn

Groot assortiment

Makkelijk bestellen