snel, correct, gemakkelijk

snel, correct, gemakkelijk

Super service en snelle levering

Heel fijne begeleiding voor het bestellen en snelle, correcte levering van de producten.

eenvoudig bestellen en snelle levering

koffiebekers tegen een zeer goede prijs, bij mijn probleempje snel een antwoord op mijn vraag en een snelle levering! zeker tevreden! ik bestel elk jaar opnieuw :)

transport was niet in orde

transporteur heeft de dozen met kartonnen koffiebekers buiten de openingsuren aan de poort buiten gezet in de gietende regen.

Mooie degelijke bekers voor een schappelijke prijs.

Beste Ciara, Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfect

communicatie was duidelijk, levering perfect in orde

Beste Kim, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfecte service! Correcte firma! meer dan tevreden !

Zeer leuke ervaring. Direct antwoord bij vragen en klantgerichte oplossingen. Alles netjes verpakt met de nodige zorgen! We blijven klant!

Beste Bert, Fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze webshop!

Beste Robert, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Vriendelijke snelle opvolging, lever termijn snel en goede kwaliteit

heel goed

Beste Marijn, Fijn dat je je positieve ervaring met ons deelt! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

gemakkelijk - snel - betrouwbaar

gemakkelijk - snel - betrouwbaar

Beste Kathleen, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Steeds snelle levering

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze shop!

Snelle en correcte afhandeling.

De geplaatste bestelling is snel en correct geleverd.

Beste Danny, Bedankt voor je positieve review en fijn dat je bestelling snel ontvangen werd! Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

Vlotte service

Vlotte en vriendelijke service.

betrouwbaar, snel

betrouwbaar, snel

Vreemd

Ik ging er van uit dat de factuur uit België kwam, bleek niet zo te zijn. BTW wordt ook niet verrekend, is dus een site voor particulieren. Wel snelle levering, maar per saldo te duur

Super snelle levering

Super snelle levering

Snelle levering en eerlijke prijs

Snelle levering en de prijs is eerlijk

goede service

wanneer er dan toch eens (gebeurd heel zelden) iets misloopt word je goed verder geholpen.

Te weinig ontvangen

Goede morgen, Wij ontvingen bestelling met pakbonnummer PK000607. In de eerste doos die wij opende van de Papercup bio (code 1031) zaten 2 kokers van 50 bekers te weinig!

snel, betrouwbaar, kwaliteitsvol

we blijven bestellen :-)

Goede dienst

Goede en goedkope bekers Wij gebruiken ze al jaren snelle levering

Snel besteld, snel en goed geleverd

Snel besteld, snel en goed geleverd

Uitstekende levering

Uitstekende levering vriendelijke chauffeur

Vlotte en correcte service

Wat aangeboden wordt op de site is ook wat je krijgt. Correcte informatie en een heel vlotte levering. Prima!

Koralenhoeve 15 C

2160 Wommelgem

Over KoffiebekerDirect.be

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100