Vlotte en correcte service

Wat aangeboden wordt op de site is ook wat je krijgt. Correcte informatie en een heel vlotte levering. Prima!

Vlotte en correcte service

Top!!!

Goed verpakt! Prijs/kwaliteit helemaal OK. Aanrader!

Alles in orde

Zowel het bestellen als de levering, duidelijk, snel, prijs-kwaliteit, alles top.

Alles in orde

Snelle levering, goede prijzen.

Zéér goede service, ik bestel altijd mijn koffiebekers voor mijn klanten hier. Lossen problemen ook zeer correct op indien die zich Voordoen.

Super snelle levering.

Donderdag besteld en maandag geleverd :)

correcte levering

De levering was er zeer snel en op een correcte manier

De perfecte leverancier voor onze koffiespullen

Snelle en perfecte service aan zeer scherpe prijzen. Producten van uitstekende kwaliteit!

snelle en correcte levering

Heel tevreden bij de bestelling van koffiebekers bij koffiebekerdirect.be wij werden correct en snel de levering gebracht ons bedrijf zal in de toekomst zeker en vast nog bij koffiebekerdirect.be bestellen

Perfect gewoon

Geen enkele negatieve ervaring te zeggen

Zeer vlotte bestelling en levering!

De bestelling verliep zeer vlot. Het adres op de factuur moest gewijzigd worden, ik had hiervoor een mailtje gestuurd en werd ook direct en correct geholpen!

Mooi aanbod, sterke prijs

Fijne service, goede communicatie en snel geleverd!

klantvriendelijk

Goede kwaliteit, snelle levering, goede service en dienst na verkoop.

Gemakkelijk besteld en geleverd, goede kwaliteit.

Vlug gevonden via internet. Makkelijk kunnen bestellen en levering verliep correct. De kwaliteit van de beker was meer dan goed.

Je krijgt wat je vraagt

Op de site wordt een duidelijke omschrijving meegegeven, bovendien konden wij rekenen op een supersnelle levering

Top service op alle vlakken

Snelle levering en top kwaliteit. Ondanks dat de bestelling niet online kon geplaatst worden omwille van een technische storing werd alles telefonisch afgehandeld en hadden we de levering de dag erna.

alles perfect van A tot Z

alles perfect van A tot Z

Degelijke bekers voor schoolactiviteiten

Goede prijs-kwaliteit, vlotte levering, klassieke standaardbeker... Goed voor allerlei activiteiten op onze school: soepverkoop, fuif, middagspeeltijd..

gemakkelijk, prijs aantrekkelijk en snel

Het enige wat ik zou willen opmerken is naar mijn opinie het ingeven van facturatieadres en leveringsadres.

Koralenhoeve 15 C

2160 Wommelgem

Over KoffiebekerDirect.be

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100