een keertje minder ok...

Tot nu toe altijd correct geleverd, maar deze keer een verkeerde levering ontvangen. Etiket stond wel op onze naam, maar de inhoud van de pallet was verkeerd. Werd wel snel opgehaald, maar niet op zelfde tijdstip als levering van de juiste bekers...deze werden pas de dag erna geleverd.

Top kwaliteit van een top leverancier.

Men heeft altijd een oplossing en staan garant voor de snelle levering. Vandaag besteld, morgen geleverd van Nederland naar België.

Hoe een koffiebeker hoeft te zijn met mooie presentatie van mijn Qinemotion logo.

Vlotte hulp ervaren bij bekomen van mijn gewenste eindresultaat. Mijn Qinemotion logo straalt mooi op de beker. De kwaliteit van de beker voelt stevig aan.

Snel en goede kwaliteit!

Bestellen ging super vlot, de proefdruk kwam erg snel en ook de levering verliep zonder problemen en op tijd! Het eindresultaat mag er zeker zijn!

top

top

Snel en correcte service

Snel en correcte service.

Snelle levering en correct ! Een aanrader !

Probleemloos!

Heel snelle service, zelfs sneller dan vooropgesteld! Alles OK verpakt. Ik kan geen enkel probleem melden. Onmiddellijke correcte facturatie! Wat wil een mens nog meer!

heel correct

Heel snelle en correcte levering!

Bekers zijn heel goed en werden heel snel geleverd

Koffiebekers zijn heel kwalitatief.

Degelijke bekers

Goede-prijs kwaliteit Degelijk product Vlotte levering Correcte communicatie

Voor de 2de maal de houten roerstaafjes besteld. Duidelijke website, heel correcte prijs, goede kwaliteit en supersnelle levering.

prima bekers

niets op aan te merken, prima beker en snel geleverd

Snelle levering!

Prima producten, goede service en snelle levering. Beste

Een ervaring zoals het hoort

Correcte afhandeling

Vlotte service en goeie producten

Ik zocht 1 bepaald product. De site is overzichtelijk opgebouwd, de prijzen zijn goed en je krijgt wat je verwacht te krijgen.

Goed product en een snelle levering.

Goede producten en een snelle levering. De leveringskosten naar België zijn aan de hoge kant.

snelle levering, verzendingskosten te hoog, ook bij grote levering

sommige items al een tijdje niet meer voorradig over de geleverde kwaliteit heb ik geen opmerkingen

Grote keuze, zeer vlugge levering.

Het is een heel duidelijke site met voldoende uitleg. Bestellen is heel simpel en de levering is er de volgende dag.

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden over de service ! Is zeker 5 sterren waard ! :)

FANTASTISCH

Alle bestellingen verlopen vlekkeloos, dag erop wordt geleverd !! Een en al lof over jullie firma !

Prijs kwaliteit goed

Goede service, correcte levering

Geweldige service

De hele bestelling is perfect afgelopen Defecte bekers werden ook onmiddellijk vervangen

Topservice en correct! Snel geleverd!

Koralenhoeve 15 C

2160 Wommelgem

Over KoffiebekerDirect.be

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100