Geleverd tijdens het weekend dan is onze firma gesloten!

Volgens mij is het raadzaam om aan de klant te vragen wat zijn sluitingsdagen zijn. Zo kan u hiermede rekening houden!

Snel en correct

Bekers zijn goed en zijn van goede kwaliteit Prijs is ook super!!!

Al jaren super tevreden klant

Altijd alles top voor een super prijs

Top product

Goede bedrijf

Deksels te groot

Bij het gebruik van de koffiebeker met bijhorend deksel komt het deksel enorm enorm snel los

snel besteld-snel geleverd- goede kwaliteit

ik bestel nog

all clear

alles okee

goede kwaliteit bekers, snel geleverd

snel en correct

snel en correct

Altijd top service met dito leveringstijd

Mijn bestelde bekers waren niet meer op stock, maar met een leuk telefoontje opgelost. thanks

alles vlot en correct verlopen

bestelling vlot verlopen en levering correct gedaan

perfect

snelle levering , is het niet voorradig geven ze dadelijk belletjes dus super

Zeer goed behalve Nl post

Nl post heeft het geleverd Ze hebben niet gebeld en ze hebben Alles achter de deur gelaten. Gelukkig dat ze waren niet gestolen. ☹️

Onvolledige levering nalevering na 14 dagen

Ik kreeg in één volledige pallet als levering. Slechts was dit maar één deel van mijn bestelling. Na twee weken, en met de nodige telefoongesprekken is de nalevering van de 6 ontbrekende collies toch gebeurt! De communicatie verliep echter stroef en gebeurde vooral op mijn aansturen. Wel ben ik blij dat het heuvel dan toch is opgelost!

Uitmuntend

Alles correct afgewerkt en geleverd!

prima bekers

correcte omschrijving, snel geleverd

Satisfait

Produits conforme à la description prix correcte et livraison très rapide

Zeer betrouwbaar

Een echte aanrader!

Super snelle levering; hoog kwalitatief product

Ik had 4.000 kraft bekertjes besteld voor een dringend order; binnen de 24 uur waren deze geleverd. Puike en correcte service.

Snelle service en goed materiaal aan een scherpe prijs

De website is heel duidelijk. De bestellingen worden snel geleverd.

vlot besteld, vlot geleverd

vlot besteld, vlot geleverd

stipte en correcte levering

enkele ogenblikken na mijn bestelling ontving ik reeds een mail dat de bestelling klaar was voor uitlevering. super ! ik heb dan ook dezelfde dag de factuur betaald.

De verwachtte service gewoon top.

Perfecte levering en correcte prijs. Aanrader.

HELE GOEIE PRIJS EN PRACHTIGE SERVICE

Na heel aangenaam contact met Suzanne kreeg ik binnen de dag prijsofferte en na bestelling ook al was de bekers niet op vooraad werden deze na 2 weken netjes geleverd. Top!!

Koralenhoeve 15 C

2160 Wommelgem

Over KoffiebekerDirect.be

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100