Correcte afhandeling aan een scherpe prijs

Vlotte eerste bestelling, snel afgehandeld aan een scherpe prijs! Vaste klant in wording.

punctuele, vriendelijke service

Eerste bestelling gedaan om kennis te maken met het bedrijf en het product uit te testen. Ik bestel zeker opnieuw, heel tevreden over het product en de snelheid van levering en daarenboven een vriendelijke service.

Correcte en snelle levering!

Correcte en snelle levering!

PKI volgens SLA

Score van 100% Geweldig dat je alles kan verwachten volgens je verwachting en meer. Filip

Goeie service

Goeie service en snelle levering

topservice !

Correct snelle levering !

Zeer snelle levering en zeer mooie koffiebekers

Zeer snelle levering en zeer mooie koffiebekers, Voor herhaling vatbaar. Veel succes!!

Mooie kwaliteit, perfect op tijd

Alles correct verlopen! Volgende bestelling net geplaatst...!

snelle levering en goede prijzen

GOEDE KWALITEIT EN EEN HEEL GOEDE SERVICE

Een aanrader!!

Overzichtelijke website Zeer vlotte levering Prima prijzen

Snelle levering ! Zeer tevreden

Donderdag besteld, vrijdag reeds aangekomen. Super tevreden

Perfecte leverancier

Degelijke drinkbekertjes aan lage prijs Snelle en correcte levering Aan te raden

Mooie product, goeie service. Aanrader

Mijn ervaring was super: ik leverde zelf een bestand aan en was onzeker over hoe het eindresultaat zou zijn. Gelukkig was de service top, werd ik goed geadviseerd en mocht ik het eindproduct snel en correct ontvangen. Zeer tevreden dus!

Goeie service.

Precies wat ik verlangde.

Op zoek gaan naar het juiste formaat. Wat niet evident is. Overal verkoopt men dezelfde maat behalve bij KoffiebekerDirect daar is het aanbod ruimer!

Altijd alles in orde . Goed en snel

Levering duurde veel langer dan gezegd

Levering duurde veel langer dan gezegd En het pallet werd 200 meter verder op het midden van het voetpad gezet. Een ander restaurant moest ons komen melden dat we het moesten weghalen

vlotte bestelling, vlotte levering, waarvoor dank!

alles verliep vlot!

top!

Snelle opvolging en levering!

super

goede site, vlotte levering én een scherpe prijs

Snelle en correcte webwinkel

Zeer goede kwaliteit van bekers met een mooie bedrukking Snelle levering aan mooie prijs wat moet je nog meer he

Super snelle en correcte levering!

Vlotte bestelling en even snelle levering, dank!

Een stevige ecologisch verantwoorde beker!

Goed voor warme dranken!

Alles prima, enkel kleine hapering bij PostNL.

goede support en snelle levering

goede support en snelle levering

Koralenhoeve 15 C

2160 Wommelgem

Over KoffiebekerDirect.be

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100