zeer goed

Zeer vlotte levering, in 3 dagen lag het pakket reeds bij mij. Supercontent.

Tevreden!

Correct

Zeer tevreden over de correct aangegeven leveringstijd !

Supergoede service en een humoristische klantendienst waar je echt vrolijk van wordt!

Zeer goed en een aanrader!

Perfecto !

contact met firma uitstekend verlopen

De bestelling die tijdens de verzending verloren gegaan was, werd door de firma direct vervangen door een nieuwe levering

Snelle service en scherpe prijzen

Al meerdere keren besteld , zeer snel geleverd en bij vragen krijg je snel reactie van de klantenservice

Prima service en snelle levering

Prima !!

Uitstekend,beleefde antwoorden en correcte levering volgens afspraak

Snelle respons bij vraag

Vraag gesteld over levertermijn via mail: binnen de 30 minuten beantwoord en volgende dag de bestelling ontvangen. Prima service!

Correct over de ganse lijn

Duidelijke website Eenvoudig bestellen en betalen Levering meer dan op tijd

Prima ,correcte levering en vlugge bediening heel tevreden!!!

Correcte prijs en vlotte levering! Top!!

Hier gevonden wat ik elders niet meer vond

Apparaat voldoet aan de verwachte eisen

good

very good and quick service

duidelijke website en snelle levering

Vlot gevonden wat ik nodig had, vooral bij de omschrijving en daardoor het correcte gevonden. ook snelle levering.

Levering en afhandeling perfect

De levering en de afhandeling is zoals het hoeft te zijn. Dit is dik in orde.

Snel en correct

Mijn product zoeken ging heel vlot. Ik vond wat ik zocht. Prijs kwaliteit in orde en zeer snel geleverd.

Niet geleverd

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Ik had drinkbekers besteld voor warme dranken. Ze zijn zeer mooi en zeer stevig. Ben content met de aankoop.

Wunderbar!!

Angenehm !

Super service, directe levering

correcte juiste snelle service...proficiat

goede prijs kwaliteits verhoudiing ... met snelle levering en correcte afhandeling

Aanrader

zeer snelle levering

Snel en correct geleverd.

Gemakkelijke website. Duidelijke omschrijving en prijs kwaliteit dik in orde.

Koralenhoeve 15C 15 C

Wommelgem Wommelgem

Over PackagingDirect.be

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100