Snelle service en niet duur

Erbarmelijk men melk en suiker ligt in restaurant de zoete inval in bevel

Daar de chauffeur van post.nl te lam was om aan de deur te komen bellen voor aflevering ligt mijn paket bij de zoete inval in bevel ik vertrek sebiet naar Spanje en tegen ik terug ben weet ik niet wat er met m’n paket gebeurt zal zijn gisteren was normaal restaurant open maar toen ik naar daar reed eerste x om 13.00 en tweede maal om 16.15 stond ik echter voor gesloten deuren dus kortweg heb men paket betaald maar niet ontvangen

correct

goede service en snel

Correcte en stipte uitvoering van mijn bestelling.

10/10 ! Alsook een heel snel antwoord gekregen op mijn vraag gesteld via mail. Dan voel je dat dit bedrijf bezig is met hun klanten.

Snelle en goede service!

Bij ontvangst van de bestelling was er een foutje gebeurd, 1 stuk ipv 6 stuks geleverd. Na melding imwas er quasi direct reactie en de dag erna waren de resterende items al aangekomen! Top!

top

Altijd stipt en de correcte prijs !

Perfect product en vlotte levering

Precies het product dat ik zocht !

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Vlot besteld….vlot geleverd

Mooi assortiment aan de beste prijs

Snelle en uitstekende service

Ik ontving heel snel de bestelde producten waar ik tevreden over ben.

Het was een heel goede ervaring

Het is de eerste keer dat ik uw producten koop en ik kan zeggen dat het een goede ervaring was, ik heb het product dat ik besteld heb op tijd ontvangen

Goede service!

Goede en snelle services en top producten aan scherpe prijs

snel correct geleverd

snelle service

Positief

Positief

Goed product en snelle levering!

Alles correct verlopen!Prima product!

Week moeten wachten

Bestellen snel en gemakkelijk. Uiteindelijk correcte levering. Alleen bijna week moeten wachten waar ik niet op gerekend had. Mogelijke oorzaak bij PostNl

Weer tevreden !

Opnieuw besteld en eer tevreden van de snelle levering. Prijs / kwaliteit zitten ze zeer goed.

Perfect product tijdig geleverd

Het product is als beloofd. Tijdige levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle verzending, maar zeer duur!

Als je een grote bestelling plaatst komt de verzendkosten maar groter en groter per doos? Ik zou persoonlijk niet meer bestellen op deze website want het zijn zeer dure verzendkosten ook al plaats je een grote bestelling krijg je geen korting hierop zéér jammer!! Er werd wel zeer vlug geleverd!

Alles is verlopen zoals op de site staat. Besteld en de dag erna geleverd. Top.

Super snelle levering!

Mijn bestelling was enorm snel geleverd en goed ingepakt. Een tevreden klant hier!

zeer goed

snelle en correcte levering, bezorger zeer vriendelijk

tevreden

zeer tevreden

Vlugge levering

Supper snel

Topservice!

Wow! Inderdaad vandaag besteld, morgen in huis! Geleverd aan de deur zelfs!!! Wij hebben voor ons evenement bekers besteld, deze werden heel deftig afgeleverd. Niet gewoon maar gedropt en trek u plan. Heeeel heeeel heeel goed bedrijf!!! Mvg Tractorpullingteam Kanegem

Koralenhoeve 15C 15 C

Wommelgem Wommelgem

Over PackagingDirect.be

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100