Goede prijs kwaliteit

Goede service en goed gerief

Praktisch en mooi

Zeer snelle levering en het product is kwaliteitsvol en beantwoord helemaal aan mijn wensen .

perfect

zeer correct en mooi op tijd geleverd , thanks

Snel en correct !

Prima service, duidelijke website. Snelle levering.

Top service zelfs in drukke december periode

Snelle levering en correcte prijzen

ALLES NETJES VERWERKT !

Handig om te bestellen. Alles netjes afgehandeld!

shoppen, leveren

Alles gaat héél vlot via de website, bestellen, betalen en ook de levering ging héél vlot, waarvoor dank!

uitstekend

snelle levering en correct

Snel

Goeie prijs kwaliteit en snel geleverd

Snel

Goeie prijs kwaliteit en snel geleverd

Geen problemen bij levering

Pakket niet ontvangen fout post nl

Normale levering was dinsdag tussen 13u en 18u. Werd verlengd tot 22u. Geen levering op dinsdag. Op woensdag enkel melding dat er vertragingen zijn. Donderdag namiddag nieuw leveringstijdstip : vrijdag tussen 13u en 19u. Vrijdag om 18 melding dat pakket geleverd is maar er is niemand langs geweest. Ligt totaal bij post nl maar resultaat is dat we niets hebben ontvangen.

super goede service

Levering gebeurde snel en correct, goederen waren goed ingepakt voor verzending.

snelle verzending

De service van de firma zelf is goed maar ik zou toch een andere pakjesleverancier nemen

Goedkoop maar geen kwaliteit

Ik ontving de vlaggetjes grotendeels gekreukt in de verpakking. Dit is echt geen zicht om zo'n gekreukte vlag op een kaasplank te prikken.

correct!

volgens verwachtingen en afspraak, OK

Prima in prijs en levering

Bij het ontvangen van de goederen bleken de bekers kleiner dan gedacht. Hierdoor beslisten we om een deel terug te sturen. Hier hebben we echter nooit reactie op gehad. Achteraf hebben we toch gekozen om te bewaren maar wel wat jammer dat er geen reactie kwam op de aanvraag tot retour.

Super goed

Op tijd geleverd en alles was in orde.

Snelle levering en goede kwaliteit. Moeilijker om account aan te maken.

Uitstekend product, snel geleverd. Het aanmaken van een account en zien van de factuur verliep evenwel niet zo vlot.

Supersnel

Prijs kwaliteit zeer goed en supersnelle levering. Top!

goede ervaring

goede ervaring gehad met deze firma

Meer dan prima op alle vlakken!

Snelle en correcte levering. Zeer scherpe prijs en erg goede kwaliteit.

OK

tevreden

snel en korect behadeling

Koralenhoeve 15C 15 C

Wommelgem Wommelgem

Over PackagingDirect.be

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100