Snelle levering, goed product

top

top behandeling van mijn bestelling

Snelle goede service en levering

Correct afgehandeld en snelle levering. Met track & trace code

correcte werkwijze en opvolging

De bestelling verliep vlot, levering zoals vermeld

Slechte opvolging

Slechte leveringen !!!!

Stevig materiaal. Zeer tevreden

Snelle levering. Netjes bepakt. Zeer goede kwaliteit

Vlotjes

De website is zeer vlot te gebruiken en geeft je al de informatie die nodig is.

Negatief!

Mijn bestelling werd niet geleverd. Ik was nochtans thuis op de geplande dag. Niemand gehoord of gezien.

Heel vlotte levering en alles tip top in orde!

Goede service en vlotte afhandeling

Steeds een vlotte afhandeling van offertes en leveringen.

topservice !

Overzichtelijke site, snelle levering !!!

goede ervaring

levering en bestelling correct

Tevreden en snelle levering

Het product komt overeen met mijn bestelling en ik heb de bestelling binnen een week ontvangen.

Zeer vlotte opvolging van de orders

Alles is naar wens verlopen, goede informatie over de verzending die correct geleverd werd.

goede service

snelle en correcte service

Materiaal is heel goed, alleen heel jammer dat er bij elk artikel apart verzendkosten worden aangerekend wanneer alles in 1 bestelling geplaatst wordt

De beste oplossing voor ons probleem

Jeneverglaasjes besteld aangezien deze nog moeilijk te vinden zijn in de lokale supermarkt. Onze drankverkoop gaat weer de goede kant op met jullie bekers! Onze klanten zijn enthousiast om terug jenever te kunnen drinken. Snelle levering en voorlopig ook de goedkoopste. Goede kwaliteit van de bekers en breken niet snel.

super klantendienst

Ik werd opgebeld met de melding dat er een dekseltje wel op het bestelde potje paste, maar niet klemde. Dit was de eerste maal dat iemand zo maar belde om me te verwittigen van een product dat toch misschien niet helemaal was wat ik dacht. Uitzonderlijk. Dit wil dus zeggen dat deze mensen een zeer goede productkennis hebben.

perfect

Zal anderen aanraden om bestellingen bij jullie te plaatsen.Korekte levering en snelle levering.Het bestelde artikel wordt goed verpakt

goede informatie via mail ivm bestelling, levering enz

Goede en correcte service

We kopen regelmatig bij PackingingDirect en blijven hier steeds tevreden over

prima service !

stipte levering

Zeer goede service

Snelle service en perfect afgeleverd

Belisimo

Besteld op 12u45 dag A, geleverd dag B. Topservice!

Doet wat het belooft!

Zeer snelle levering, netjes en zorg voor gedragen. 100% aan te raden

Koralenhoeve 15C 15 C

Wommelgem Wommelgem

Over PackagingDirect.be

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100