Je suis pleinement satisfait

Je suis pleinement satisfait des produits achetés, ils sont conforme au descriptif ,les délais de livraisons respectés. Je recommande

Very satisfied

Very good service

Schnell und gute Ware!

Die Bestellung ging einfach und schnell, schnelle und sichere Lieferung. Das Ersatzteil passte Perfekt wie Original. Mehr geht nicht!

super goede en vlotte leverling

super en vlotte levering van product, top.

Pièces de qualité, prise de commande et envoi rapide

Du choix des pièces, de qualité, à la réception tout est au top.

Compétents et efficaces. Envoi super rapide

Sérieux et compètents. Que du bon

Envoi rapide et produit conforme au descriptif

Envoi rapide et produit conforme au descriptif

A recommander, prix attractifs et envoi rapide, parfait !

Je recommande ce site sérieux dont je suis tout à fait satisfait !

Slechte service niet bereikbaar

Op de website staat dat de accu binnen 1 á 2 dagen verstuurd wordt. 5 dagen later ontvang ik een e-mail met 'helaas is uw bestelling vertraagd', wanneer ik probeer te bellen tijdens openingstijden zijn ze 'telefonisch niet bereikbaar' ook per mail moet je minstens 2 werkdagen wachten op reactie. uiteindelijk beloven ze hem 14 dagen na bestelling te leveren, terwijl ik heb binnen die paar dagen nodig had!

Top levering zeer netjes

Nette en goede levering van de onderdelen, goed verpakt. Mooie kwaliteit en zeer strak Nu wachten totdat ik het kan monteren en ervan kan genieten. Ps zou niet de laaste bestelling zijn top bedankt

Wegen mangelnder Beschreibung muss ich die Rücksendekosten zahlen

Mein Erlebnis ist negativ. Ich fasse mich kurz: Helm von Roof bestellt, GR. 61/XL bestellt, der Helm ist so klein das meine Frau GR. 57-58/L ihn so gerade anziehen kann. Ich habe die extrem kleine Größe reklamiert und darauf hingewiesen das der Verkäufer darauf hinweisen sollte das der Helm so extrem klein ausfällt und nach einem Retourenlabel gefragt. Ohne Erfolg. Jetzt kommts: die Retoure geht in die Niederlande und kostet die Kleinigkeit von 19,95 Euro. Bitte überlegt euch gut ob ihr in dem Shop etwas kauft.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

ver nice!

good and fast service! thanks

Pessimo

Servizio di consegna pessimo dovreste appoggiarvi a spedizionieri professionisti dato che ho pagato supplemento per avere l’ordine in 3 giorni max

• Ci consiglieresti? Si

Excellent

Site bien réalisé, produit de qualité, envoi rapide. Que demander de plus. Merci

Super Website, schnelle Lieferung

Was soll ich sagen: jederzeit wieder!

top zeker een aanrader

snelle verzending veel keuze van producten

livré rapidement

Commandé et livré rapidement

Great

My Triumph Bobber was in involved in an accident and the speedometer mount was broken. So I was lucky to find an alternative which seems more substantial than the original Triumph item. So I am quite Happy. Thanks Brendan

Top Service. Schnelle Lieferung.

Unkomplizierte Abwicklung der Bestellung. Toller Service.

Had 5 sterren kunnen zijn.

Accu besteld. Helaas niet zo snel geleverd als gezegd maar nog net op tijd. Op de email mag ook iets sneller gereageerd worden. Maar toch tevreden met het product.

Great products

fast shipping Thank you.

Trage reactie in communicatie en levering nog steeds niet ontvangen

Trage reactie om communicatie en lange levertijden. Tot op heden nog geen bevestiging van levering gekregen. Wel dat de orders sinds een aantal dagen verzonden is.

Super transactie

Mijn eerste ervaring met caferacer was meteen een schot in de roos

Un large choix de produits et un service après-vente réactif

Lors de mes divers commandes j'ai pue obtenir les informations souhaitées très rapidement. Les pièces sont de très bonnes qualités

Ware nach Wochen immer noch nicht erhalten.

Trotz mehrmaliger Ankündigung ist die Ware nicht verschickt. Status ist immer noch Versandfertig. Versand ist aber seit Statusänderung seit über einer Woche wieder nicht erfolgt. Warte jetzt seit über einem Monat.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire