Reageren heel snel

Heb koppeling en remhendel besteld. Op de foto zag het er wel beter uit. Denk dat de prijs kwaliteit wel klopt. Moet het nog monteren. De gashendel stuur ik terug. Dat zal geen probleem zijn. Dat maakt het ook prettig werken met hun. Niet goed, ook geen probleem.

Everything ok

Everything ok

Supersnel voor mooie prijs

2 hitteschilden gekocht voor de project-auto.

Very fast delivery!

Happy with my purchase

Prompt shipping and significant savings.

I ordered a fairing kit for my Royal Enfield and had it show up quicker than the original company and at a notably better price.

Bon site mais...

Tout va bien lorsque vous passez des commandes, envoi rapide, prix correct, produits sympa... Mais lorsque vous retournez plusieurs articles , rien ne va plus... Sur 4 articles retournés, 3 m'ont été remboursé...(59,45 de perte ! ). Et je suis fatigué de réclamer...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Schnelle Lieferung, guter Kundenservice

Die bestellten Teile waren schnell hier. Auf eine Nachfrage meinerseits nach dem Erhalt der Ware kam rasch eine zufriedenstellende, freundliche Antwort.

Goed geregeld

Toch nog snel geleverd

Wie zu erwarten gut, kundenorientiert, schnell

Fehler meinerseits bei der Online-Bestellung wurde schnell und unproblematisch gelöst. Die Qualität von motogadget ist bekanntermaßen einfach nur top, ich verwende als Umbaubasis nur noch motogadget im komplexen Elektrikbereich.

Good experience

Everything worked.

Je word zo geholpen alsof je ze al jaren kent

Ken je dat gevoel even bij een vriend langs gaan bakkie erbij en voordat je het weet ben je een uurtje verder. Zo vriendelijk en behulpzaam gaat het hier dus. Ik en mijn k75 worden er blij van, mijn vrouw niet elke keer.

Alles super geklappt

Habe Teule bestellt und bin mit dem Resultat zu frieden

Super schneller Versand ! Top

Artikel entspricht 100% der abgebildeten Darstellung & Beschreibung !

zeer correct behandeld en verzorgd

ziede beoordeling als als boven

Lange leveringstijden en mails worden niet beantwoord

Mijn eerste bestelling in deze webshop was tevens een zeer teleurstellende. De leveringstermijn is lang, enerzijds doordat het meerdere dagen kost eer de bestelling wordt behandeld, anderzijds door de trage leverancier. Hetzelfde onderdeel bestelde ik (goedkoper) een dag later bij een andere leverancier (de Hobbyist) en kreeg het 4 dagen sneller thuis geleverd. Ik wacht nog altijd op antwoorden op mijn mail (ticket).

Rapide

Commande nickel et bons prix

Fijne mensen die je begrijpen

Bij vragen word je goed en fijn te woord gestaan En spullen zijn gewoon zoals beschreven.

Perfecte service en snel geleverd

Zeer goed en snelle service

Bestellt geliefert passt

Preis Leistung sehr gut

Transaction nickel très rapide

Rapidité et efficacité

problemlos und schnell

gute Website, unkomplizierte Bestellung, freundliche Antwort auf Nachfrage, schnelle Lieferung, Ware tadellos

Great

Good

no Problems at all

Bestellung lief wie gewohnt ohne Probleme mit recht fix. Danke

bon site bonne réactivité

on trouve des pièces adaptable rare sur motos anciennes

Correcte en snelle levering

Product en levering waren in orde.

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire