Beloftes worden niet nageleefd

Ik bestelde motorhandschoenen waarbij een bepaalde levertermijn wordt beloofd. Ik krijg een mail met tracking nummer van dhl en wacht vervolgens een week. Via het tracking nr wordt weergegeven dat het pakket nog steeds niet ontvangen werd. Dhl beveelde mij aan om contact op te nemen met de zender. Ik belde vervolgens naar de klantendienst, vriendelijke man aan de lijn maar hij kon mij niet helpen en zei dat ik geduld moest hebben. Ik vertrek op motor weekend met mijn echtgenote en had deze handschoenen hiervoor nodig.

À première vue, tout est conforme et, est arrivé très rapidement. Nickel !!! Merci

Pas encore essayé ce que j'ai reçu mais on dirait bien des produits de qualité. Parfait

lange Lieferzeiten

Ich bestellte 5 L Getrieböl, 2 Füllungen für einen schnellen Wasserbüffel, nix ungewöhnliches für mich. Die Lieferung durch DHl wurde am 18.09. auch rasch angekündigt.... Seitdem warte ich. Heute bat bich um Rückruf, weil ich donnerstag mittag nach Hockenheim fahre und dann 2, 3 l im Motor brauche. Kein Rückruf. Ich bin dann zum Feierabend nochmal 45 km gefahren und habe es bei einem lokalen Händler gekauft und eingefüllt. Fuck Internet Versand.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Product na 1,5 week niet ontvangen

Ook geen reactie meer op de mail.

La pièce commandée ne corresponds pas du tout aux spécifications annoncées

Achat d'une pièce pour BMWK100 et ne correspond pas, impossible à monter. Très déçu. Renvoi de la pièce à mes frais en plus de la livraison initiale.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Very fast delivery!

Very fast delivery!

Rapidi

Ho fatto 3 acquisti nel giro di una settimana, velocissimi, ora sto aspettando una loro mail , per sei dib killer Consiglio sicuramente

• Ci consiglieresti? Si

geen levering

Olie besteld, niet ontvangen.communicatie nihil.moet nu nog een reactie ontvangen . 8 dagen geleden besteld

Goede service.

De oorspronkelijke levering liep op een dood spoor. Na contact met de leverancier werd een nieuw exemplaar opgestuurd en ontvangen. Prima geregeld.

Geen levering

Heb nu al twee weken geleden een bestelling gedaan voor een kentekenplaathouder. Nog steeds niet ontvangen. Twee keer zelf navraag gedaan en zou aan storing bij DHL liggen.

En attente

Colis traité après commande le 18 septembre, toujours pas reçu !

Sehr schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung

Mooie look jas, snelle levering, goede maatvoering

Ik zocht een textieljas en bij toeval kwam ik dit merk/model tegen. Hij lijkt heel erg qua uiterlijk op mijn leren jas van Helstons, en ook uitgevoerd met uitneembare voering. Ik vind de jas de goede look hebben.

Plus rapide? Impossible.

J'ai commandé une bulle et un phare pour un projet de café racer. La livraison devait se faire chez l'artisan en charge de ma moto. A peine 24 heures après la commande passée, il a reçu la commande. Tout simplement incroyable.

ik zit al heel lang op onderdelen te wachten

valt niet mee

Snelle en klantgerichte reactie naar de klant

Wacht nog op mijn bestelling. Word keurig te woord gestaan en de wijziging van de bestelling mijnerzijds werd door de chop heel snel en netjes geregeld .

Produkt ist leider noch nicht angekommen

Sehr geehrte Damen und Herren, m. E. Dauert die Lieferzeit zu lange. Der Status der Bestellung ist seit 18.05. unverändert. Mit freundlichen Grüßen Stefan Köhn

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Service après-vente au top !

Reprise d'une pièce qui ne se monte pas sur la moto avec fourniture d'un bon de transport gratuit pour le retour et remboursement de la pièce et des frais de livraison de la commande. Durée totale du traitement, moins d'une semaine ! Bravo pour le service après-vente.

Superabwicklung, schnelle Lieferung. Sehr empfehlenswert.

Fast And good

excellent site you can find everything

s'avonds besteld volgende dag al geleverd

Efficace

Equipe sérieuse la commande est envoyé rapidement descriptif simple et efficace je recommande

Ik heb mijn spatbord nog niet ontvangen!!

Maar de bestelling ging zeer vlot, en kan pas een beoordeling geven als ik het heb ontvangen!! Het zit misschien vast bij DHL? Mvrgr Jaak PS, ik kan DHL niet aanbevelen!

Shlechte contakt

Ik wacht all een week op mijn besteling!!! 2 keer email gestuurd en heb ik geen antwoord!!!

Bravo

J'ai acheté un feu arrière. Il y a eu un problème sur les leds. Ils m'en ont renvoyé un dessuite. Très réactifs. Je les recommande .merci David

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire