Snel en netjes contact en levertijd binnen 2 dagen

Ondanks dat ik een nieuwe klant ben Ging alles, bestelling/verzending levering vlot Bij vraag ook snel antwoord Zo kan het dus ook

Zeer snelle levering en afhandeling!

Nieuwe schokdemper voor mijn honda besteld en deze werd zeer snel geleverd, mooi ingepakt ook!

Top product, snel in huis

Keurig opgelost

Het probleem met uitgestelde levering door een leverancier is keurig opgelost. Naar volle tevredenheid.

Très beau casque très confortable, taille petit

Très bon site ,envois rapide et soigné je recommande

fast and correct shipping

fast and correct shipping

Superschnelle Lieferung

Bestellvorgang, Lieferung und Verpackung einwandfrei. Art. Wie beschrieben, Einbau sehr einfach, aber die Originalen Schrauben zur Befestigung des Kühlers, jetzt mit Kühlerschutzgitter davor, sind nun zu kurz.Das wird nirgendwo erwähnt,dafür 1 Pkt. Abzug. Das Gitter ist relativ grobmachig,, es wird sich zeigen, ob das 7 mm Rautenmuster den von mir gewünschten Schlagschutz bietet.

Bis dato alles gut

online shop ist perfekt, kommunikation u. telefonische erreichbarkeit noch verbesserungswürdig

Very straight forward and quick

Painless , great quality product, Quick delivery

Ras

Ras, commande arrivée dans les temps. Une remarque ..il serait intéressant d ajouter le pays de manufacture dans la description des pièces et accessoires. Cela éviterait des déconvenues à la réception des pièces.

Dikke 10

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Snelle levering en een nette prijs

Goede Folie

Plakken is even wat werk maar het resultaat mag er wezen! Zeer blij met de gele koplampfolie.

Goede ervaring

Super snel geleverd

Ich bin sehr zufrieden

Die Ware ist top und ich bin sehr zufrieden.

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, bestelling in één dag in huis

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, bestelling in één dag in huis

Alles super!

Schnelle lieferung, Ware wie beschrieben und mit einer sehr guten Qualität.

Alles tiptop

Alles da für den Retro Biker

excellent service

excellent support, email answers were instant and proffesional, product that i bought is premium quality. very happy with this web shop, and will definitely buy from it again in the future.

Snelle bezorging en een goed verpakt. Het artikel is ook goed. Ik ben heel tevreden met alles.

ruime keus , snelle service en goede communicatie!

M'n eerste Bobber project voltooid met diverse onderdelen van Cafe racer Webshop. Alle items waren zoals omschreven en werken naar behoren. Kleine schade aan m'n bobber zadel , maar deze is zonder problemen vervangen onder garantie. Super blij mee en echt de place to be voor je Bobber / caferacer.

Nich Orginal Teile

Gekauft Motorrad Spiegel aber das ist für Roller und nicht für Motorrad. Falsch bezeichnet das für BMW R100 Orginal Teil ist. Katastrophe!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Precies wat ik verwachtte

Probleemloos

Sehr schnelle und reibungslose Abwicklung, einfach Super.

Sehr gut und unkompliziert . Super Service und beste Kommunikation. Bei Euch macht einkaufen Spaß. Immer wieder gerne.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire