Perfect product (Emgo Hooligan) and Fast delivery!

Goede kwaliteit

Kilometerteller kabel besteld. Snelle service en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Fantastic service

Thank you, next day delivery from Holland to Northern Ireland is brilliant.

Snelle verzending, goede prijs

Snelle levering, nette prijs

Ik heb gekregen wat ik bestelt heb met gratis extra stickers zonder al te veel moeten betalen. Top.

Uitstekend geholpen.

Telefonisch technisch uitgeholpen en een hele snelle levering per post. Dank jullie wel.

Good

Ii have already sent you feedback thanks

Geweldige service

Heb een compleet uitlaatsysteem besteld en moest daar iets langer op wachten dan verwacht. Werd keurig op de hoogte gehouden en kreeg antwoord op mijn vragen. Product overtrof alle verwachtingen. Bedrijf is zeer servicegericht en heeft passie voor wat ze doen.

Zoals het hoort te zijn.

Top aanrader

Snelle levering, top niets op aan te merken. AANRADER

Prima webshop

Gewoon een prima webshop. Heb er 1 keer wat besteld en alles verliep zoals verwacht.

Quality and print service

Desirable pricing with excellent service and on-line questions with swift reply. Quality of product perfect and packing well thought about.

Exellent service

Good service, fast shipping.

Sehr schnell, verlässlich und die Qualität ist super!

Habe am Montag mein Packet bestellt und Mittwoch war es schon bei mir. Die Teile was ich bis jetzt gekauft habe sind top und werde die restlichen teile für mein Projekt ebenfalls hier kaufen.

Der Kundenservice ist leider ein finanzieller Flop

Ich habe als Geschenk für meinen Mann eine Hose nach Österreich bestellt nach Empfehlung einer Größentabelle. Die Hose ist rasch gekommen, wunderschön, leider zu groß, obwohl richtig gemessen und bestellt! Wir bräuchten sie nun ein, vielleicht auch 2 Nummern kleiner… Wir müssen, obwohl ein Kaufinteresse für die 318,95.-€ teure ! Hose besteht, jeweils das Rücksendeporto bezahlen. Damit wäre die ohnehin schon teure Hose noch um ca 30.-€ teurer. Wer macht denn sowas? Ich habe nach mehreren Kontaktversuchen mit dem Kundenservice letztlich nur die platte Info von einem Herrn Bram Schaap bekommen: “Ja, das ist so.” …na dann, behaltet euch doch lieber die Hose um 318,95.-€…, wenn das finanziell rentabler ist, als eine gut sitzende, passende Hose zu verkaufen und das Porto für die Anprobe als selbstverständliches Kundenservice zu übernehmen. Schade, wieder ein Grund mehr für Amazon und Co…

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Excellent et très rapide

Très bien super

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Mijn Gaskabel had het begeven. Nu kun je een hele nieuwe kabel bestellen OF je bestelt een reparatiekitje bij CafeRacerWebshop.com. Overigens net zo handig voor onderweg met al die verscheidenheid van onderdelen past er altijd wel iets. Als de koppeling- of remkabel het nu ook plots begeeft ben ik voorbereid. Snel verzonden en goede kwaliteit.

positif

schnelle service top

Schnelle Lieferung Dankeschön

Es macht Spaß mit Profis zusammen zu arbeiten

Snelle, prima afhandeling en communicatie over mojn bestelling

Zeer positief!

Duidelijke site

Gewoon netjes behandeld en goed op de hoogte gehouden.

Top avec suivi

super rien a dire

livraison rapide , produit impeccables

Visière parfaite mais livraison lente

5 jours pour la livraison

Meedenkend aardig personeel

Na mijn (forse) bestelling kwam ik er achter dat ik vergeten was een luchtfilter te bestellen. Gelukkig mocht deze nog mee en hoefde ik niet extra bezorgkosten te betalen.

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire