Rapide, conforme, parfait.

Boucle arrière commandée. Expédiée très rapidement, reçu très vite et l'article est mieux que sur les photos,je suis très satisfait,de mon expérience avec ce site , contrairement à certains avis que j'avais pu lire.

Superschnell und günstig.

Artikelbeschreibung könnte umfangreicher sein.

Unkompliziert,schnell und gut

Es gibt nichts zu bemängeln.

Very good service

No problem, very fast service/shipping. So, recommended

Gevonden, besteld, ontvangen

Heel gemakkelijk gevonden wat ik nodig had, bestellen en betalen was ook eenvoudig en het werd snel geleverd.

Perfect, delivered to Australia in 3 days. Very impressed

Well packed and as described in website for a fair price and quick delivery.

Top Performance

Alles wie versprochen, schnell geliefert, gut kommuniziert! Danke!

Uiterst tevreden met CafeRacerWebshop!

Vriendelijke klantenservice en nemen de tijd voor advies. Snel verzonden en goed verpakt!

Snelle verzending en qualitatief item.

Had een multiflasher besteld, nog niet geinstalleerd want ik heb blijkbaar gzen momentary knoppen, dit moet ik nog aanpassen. Dit werkt alleen met momentary, niet latching. Ik ga proberen de orginele knoppen, daar smd knopjes inbouwen zodat de orginele toch gewoon drukknoppen worden. Alleen kan ik de 4 pinker functie niet gebruiken dan. Als je dit echt wil dan zal je drukknoppen moeten bijplaatsen zodat je deze tesamen kan indrukken. De flasher werkt wel want heb hem getest.

Missing order confirmation on mail

I received no order confirmation by e-mail. The parts was really fine

Excellent service

Excellent service and quick delivery. Thank you.

Excelente

Rápido y bien recibido el embalaje

• ¿Nos recomendarías?

horrible

Inglese they take the money and disappear

• Ci consiglieresti? No

Topproducten met een topservice

2 x bestellingen gedaan, 2 topproducten ontvangen en binnen de 48h ontvangen

colis non livré

Bonjour. Je ne peux apprécier l'article commandé car je ne l'ai pas encore reçu. En effet le transporteur FedEx à qui vous avez chargé d'exécuter l'expédition a manqué à sa tache. Il affirme me l'avoir livré contre signature alors que présent à mon domicile je n'ai vu rien venir du tout. J'ai déposé un dossier chez FedEx afin de faire des recherches sur mon colis. Prenez en note et je vous conseille de changer votre transporteur, vu le nombre de témoignages impressionnant de très mauvaises annotations. Cela nuit à votre image de marque. Martine BARTHELEMY

Quick

Nice

Commodo transalp 609

Pièce commandée, reçu environ 6/7 jours après. Retour, de la pièce, de ma part et remboursement sur mon compte ds les 3/4 jours. Très pro.

Matig

Mooie producten Levertijden wat aan de Lange kant Producten staan op leverbaar maar na bestellen blijkt dit niet te zijn, (na 2maanden een deel nog steeds niet ontvangen). Bij het stellen van vragen wordt er wel gereageerd maar krijg je geen antwoord op je vraag.

Geen antwoord op mails

Verkeerd product ontvangen gemailt maar geen antwoord gekregen

Très professionnel !

Très bien servi, sérieux, produit de très bonne qualité ! service et livraison super rapide !

Misplaced by FEDEX?

My parcel has been apparently stuck at the Paris Airport for 5 days now..possibly lost?

• Would you recommend us? No

Goede service, goed te bereiken. En snelle verzending Echt een aanrader

Top service, snelle levering!

Hulpzame mensen!

niet in orde geen vlotte telefonische bereikbaarheid

We hebben een bestelling gedaan na weken wachten is het product niet verkrijgbaar. We wensen een terugbetaling maar na twee weken nog steeds niets ontvangen ......

Bien

Me pareció una buena experiencia

• ¿Nos recomendarías?

1 Beckerweg

Groningen 9731BK

+31(0)85 06 06 06 5

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire