Colis récupéré ce jour en point relais.

Bonjour, Merci à l'équipe Misteroil pour sa réactivité suite à mon problème de livaison. Rapidité et geste commercial pour la seconde livraison, très bien . Les produits sont conformes à ma commande donc je suis entièrement satisfait; je recommande cette société. Cordialement D Nony

Vlotte en correcte levering door Misteroil en DPD

Vlotte en correcte levering door Misteroil en DPD

Goede prijs en service

Misteroil belooft wat ze zeggen

Snel, betrouwbaar en correct

Erg goed

Misteroil doet perfect zijn werk. De verzendfirma waarmee ze werken is een ander verhaal. Problemen met verzending maken mij bang om online te bestellen. Volgende keer misschien terug olie kopen in de winkel.

1ere expérience réussie

Délai très rapide, emballage solide, super

Livraison rapide et un stock immense

Heel tevreden

Goeie prijzen , snelle levering , heel tevreden .

snelle levering, voor een goede prijs

zeer tevreden

Snelle levering, perfect product.

Bon rapore-qualité-prix

Je commande l'huile pour mes voitures avec les nomes constructeur la moins chère sur Misteroil.

commande

bien recu la commande dans les temps definits super

Presque parfait...

Bonjour, Le produit est conforme à ma commande. Le prix était très correct et il a été livré en deux jours.... Parfait, jusqu'à ce que le livreur jette le paquet par dessus un portail de 2.20m. Coup de chance, c'était si bien emballé (et là, un grand bravo) que le film bulle a éclaté et limité la casse. Le bidon s'est déformé mais ne s'est pas éventré sur ma terrasse de marbre et aucun carreau de marbre ne s'est cassé.... Il y a un chauffeur à reprendre.... Pour le reste, c'était parfait.

Très bon. Prix. Livraison très rapide.

Très bon. Prix. Livraison très rapide. Shell huile recommandé par le constructeur pour notre Kia Sportage SL Déjà ma 3eme commande. Merci Mister Oil

Gewoon Top

Ben reeds lang op naar een oplossing om mijn motoren een betere voeding te geven Via een vriend belande ik bij Mister Oil Ik vindt de benzine van tegenwoordig totaal zijn prijs niet meer waardig Zoals beschreven staat worden de motorblokken gewoon ziek van deze troep Met de loodvervanger Bardahl en de VSPE power Plus die ik nu koop bij Mister Oil . Draaien mijn motoren alsof ze een nieuw leven beginnen. De motoren blij en ik zeker. Bij Mister Oil hebben ze zeker een vaste klant bij 10 op 10 voor het hele Mister Oil Team

Nickel rien à redire

Prix encore élevés à mon goût mais beaucoup de choix et livraison rapide très bon site

Topservice

Duidelijke communicatie Competitieve prijzen Snelle levering

Rapide, bien conditionné, conforme

Rapidité, bon conditionnement, conformité au produit décrit et attendu

Snel leverbaar die olie

Super die mister olieprijs

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Na annulatie van eerder geplaatste bestelling heb ik zeer snel mijn betaalde bedrag terug gekregen op mijn rekening waardoor ik direct de juiste producten kon bestellen.

Bon produit mais la livraison …

DPD dépose très souvent les produits au point relais alors que je suis présent à la maison .

Zoals het hoort

Het fijn dat te weten dat het goed is verlopen.

Bedankt een goede service.

Goed en kwalitatief

Valvoline Airco Reiniger Makkelijk te gebruiken slangetje keurig in de dop houder. 5 min werk 30 min laten intrekken. Schuim lost zichzelf op in vloeistof. Daarna Airco weer lekker fris en schoon. Verzending kwam goed verpakt. Misteroil had de beste prijs voor dit kwaliteit product.

Alles ging perfect Van bestellen tot bezorgen