Na 30 jaar klant nog altijd weer verrast door de prachtige collectie en leuke medewerkers

Gewoon, mooie schoenen en vriendelijke mensen, een van de weinige winkels waar je nog blij van wordt.

Zeer goede ervaring

De zending was keurig verzorgd, een handgeschreven kaartje erbij, schoenen in hoesje verpakt. En duidelijk laten zien dat de schoenen 2 mogelijkheden hadden om ze te dragen.

Sehr positiv

Bestellung nach Deutschland hat hervorragend geklappt und war sehr rechtzeitig da.

Schnell und tolle Angebote

Absolut zuverlässig und empfehlenswert!

Gewoon Top!

Overzichtelijke site met veel keuze in mooi schoenen. Bestelling werd dezelfde dag bezorgd met de fietskoerier hier in Apeldoorn. Top!!

Zeer service gericht

erg tevreden

Goede service, snelle levering.

Geen tracking link een bericht ontvangen dat schoenen verstuurd zijn, dat zou beter kunnen

Mal abwarten, wie es weitergeht...

Meine erste Bestellung bei Oxener hat sehr gut geklappt. Die Bestätigung der Lieferung und die Lieferung selbst ging sehr schnell, die Hose ist nicht ganz aus dem Stoff, den ich erwartet hatte (hatte sie hier in Deutschland in einem Laden anprobiert), aber sie gefällt mir. Ich habe die Hose nun auch in schwarz bestellt und bislang keine Bestätigung für die Lieferung erhalten. Auf meine mehrmalige Nachfrage hin habe ich keine Antwort bekommen. Das ist schade. Mal schauen, ob die Hose noch bei mir entrudelt.

bereikbaarheid webshop

Telefonisch niet goed bereikbaar. Mails worden niet heel snel beantwoord. Verder goede zaak denk ik. Wachten nog op levering postnl. 7 dagen reeds.....

Heel goed!

Zonder zorgen, vlot bezorgd! Zonder zorgen vlot het geld geretourneerd!

Snelle levering!

En hele snelle terugbetaling; maat was te groot, nieuwe besteld en andere teruggestuurd. Vrijwel direct bedrag terug.

Geweldige service.

Mooie schoenen, ruime keuze en een bijzonder goede service. Goede communicatie en super vriendelijk.

Stoere Hogan sneakers

Online heb ik voor een leuke prijs Hogan sneakers kunnen kopen. De service was top toen ik de winkel belde voor vragen. En mijn ontving ik binnen 2 dagen. Super snel. Top zaak!

Heldere communicatie en snelle levering

Xx

Blij

Zo blij met mijn cyclaamkleurige schoenen van Durea. Heel fijn dat jullie dit merk nu ook hebben. Hoop dat Durea veel kleur gaat brengen.

Ging problemlos und schnell. Schuhe in meiner Größe problemlos verfügbar.

Ruime keuze Xsensible

Gebruiksvriendelijke site. Mijn favoriete schoenmerk is er altijd te vinden.

Prima service en snel.

Mooie winkel, prima service en snelle levering/afhaalmogelijkheid.

geen gezeur bij omruilen

Web niet goed

De weshop werkt wel maar ik kan nu niet meer inloggen. Ik heb al enkele malen men paswoord aangevraagd maar krijg geen tegenantwooed. Ik betwijfel zelfs of ik een account aaangemaakt heb maar er eentje maken lukt ook niet. Verder kwestie winkelen was het wel oke.

Gewoon goed!

Schoenen besteld en afgehaald in de winkel! Even passen en meegenomen!

Het staat hierboven uitstekend!

Met een cijfer 10 is alles in orde ga zo door

Goede kwaliteit leuke schoenen, ze zijn precies zoals beschreven.

Loseweg 59

7315BC Apeldoorn

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!