Stoere Hogan sneakers

Online heb ik voor een leuke prijs Hogan sneakers kunnen kopen. De service was top toen ik de winkel belde voor vragen. En mijn ontving ik binnen 2 dagen. Super snel. Top zaak!

Heldere communicatie en snelle levering

Xx

Blij

Zo blij met mijn cyclaamkleurige schoenen van Durea. Heel fijn dat jullie dit merk nu ook hebben. Hoop dat Durea veel kleur gaat brengen.

Ging problemlos und schnell. Schuhe in meiner Größe problemlos verfügbar.

Ruime keuze Xsensible

Gebruiksvriendelijke site. Mijn favoriete schoenmerk is er altijd te vinden.

Prima service en snel.

Mooie winkel, prima service en snelle levering/afhaalmogelijkheid.

geen gezeur bij omruilen

Web niet goed

De weshop werkt wel maar ik kan nu niet meer inloggen. Ik heb al enkele malen men paswoord aangevraagd maar krijg geen tegenantwooed. Ik betwijfel zelfs of ik een account aaangemaakt heb maar er eentje maken lukt ook niet. Verder kwestie winkelen was het wel oke.

Gewoon goed!

Schoenen besteld en afgehaald in de winkel! Even passen en meegenomen!

Het staat hierboven uitstekend!

Met een cijfer 10 is alles in orde ga zo door

Goede kwaliteit leuke schoenen, ze zijn precies zoals beschreven.

Nette en snelle afhandeling van de bestelling. Netjes verpakt en een persoonlijk kaartje erbij

Snelle levering en afhandeling

Veel keus. Snelle levering en afhandeling.

Schnelle Lieferung, alles gut, sehr zufrieden

Jederzeit wieder....

Perfekt

Super freundlicher Kundenservice! Superschnelle Rückmeldung per Mail! Superschnelle und unkomplizierte Lieferung! DANKE Bin mehr als zufrieden!!! Und meine neuen Schuhe sind ein Traum♡

Mooie laarzen!

Snelle verzending en mooie laarzen van Copenhagen!

Nog niet tevreden

Heb mijn bestelling van een week geleden nog niet binnen. Kreeg wel een mail dat het niet op voorraad was, dus zou van leverancier komen en dat het langer zou duren dan normaal. Maar verder geen tijdsduur gezegd. Erg jammer want het zijn dure sandalen en al betaald. Ik wacht nog even af

Goede en snelle service

Prima service, klantvriendelijk en een fijne collectie

Snelle levering, reageert direct op vragen.

Uiterst tevreden. Levering op verzoek direct verstuurd. Goed verpakt en persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Chapeau!!

Vlot afgehandeld In 2 dag geleverd

Matig

Alle verzendkosten zelf moeten betalen terwijl de schoenen vreselijk piepen en om die reden retour gaan vind ik niet erg klantvriendelijk.

Prima communicatie, snelle levering, alles verliep zoals het hoort! Dank je♡

Erg fijne en mooie schoenen

Loseweg 59

7315BC Apeldoorn

Over Oxener

Oxener Schoenen is een familiebedrijf dat in 1905 is opgericht. De familie Oxener is in 1905 begonnen als schoenmakerij, dit is uitgegroeid tot een van de betere en bekendste schoenwinkels van Apeldoorn en omstreken. Bij het honderdjarig bestaan van Oxener kregen wij het predicaat hofleverancier, iets waar wij erg trots op zijn! Oxener Loseweg verkoopt dames en heren schoenen, wij zijn gespecialiseerd op het gebied van comfort maar hebben ook een uitgebreide collectie exclusieve en meer trendy merken. Tevens is Oxener de trotse eigenaar van de eerste Van Bommel shop-in-shop die gevestigd is op de eerste etage van de winkel. Oxener is zich altijd blijven ontwikkelen, in 1983 openden wij een tweede winkel in het centrum van Apeldoorn, de City Shoebox. Een trendy dames en heren winkel plus een hippe kinderwinkel. Oxener Loseweg en Oxener City Shoebox richten zich beide op het midden / hoog segment. Een aantal jaar later is Oxener online gegaan en zijn wij een webshop gestart. Bestel uw dames, heren en kinderschoenen online of bezoek een van onze Oxener schoenenwinkels in Apeldoorn. Geen verzendkosten van nieuwe collectie, Snelle levering en Veilig betalen!