Efficiënt

Vlotte levering

Plastic d-ringmappen besteld. Kwaliteit is top!

Makkelijk om te bestellen en betalen en ook vlot geleverd. 1 minpuntje: bij 1 van de D-ringmappen zaten de ringen er andersom in.

Vlotte levering

Aan te bevelen

Amaaaaaaaaaaaai zeg, overdreven vlugge levering van printer en inkt patronen.n

Alleen maar lof over 123inkt. Uitstekende dienstverlening en producten. Gebruiksvriendelijke website. Bedankt aan jullie allemaal.

De aanbevolen printerinkt werkt prima en werd geleverd zoals beloofd

Inktcartridges in één-twee-drie geopend en geplaatst, werkt prima en zoals beloofd één dag na bestelling geleverd. Mijn eerste bestelling bij 123inkt.be maar zeker niet de laatste.

zeer goede service

Na een snelle levering bleek dat ik verkeerde cartridges had besteld. Ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn retour aanvraag. Top ! Perfecte service

Helemaal oké

Heel tevreden, op 2 dagen had ik mijn inkt patronen voor mijn printer.

Correcte en snelle levering.

Ruime keuze kantoorbenodigdheden, prijs /kwaliteit top!

Bonne commande et bon article, mais SAV inexistant

Contente de mon imprimante achetée, livraison en 24h. Rapide et efficace. Par contre bonne chance si vous avez un SAV ou une réclamation, le service client est inexistant et on annonce une réponse rapide et rien en plusieurs jours. Dommage

Alles pico bello!

OK !

Snel eenvoudig, efficient

Snelle correcte levering

Gewoon goed zoals het moet zijn.

Het online betalen lukte niet en na telefonisch contact heb ik mijn bestelling ontvangen en mocht ik nadien betalen. Dat noem ik service.

Eerste keer inktcasette van 123inkt geplaats en tot hiertoe alles ok.

Nog niet veel ervaring, dus nog even afwachten voor meer beoordeling.

supersnelle service. Heel tevreden.

supersnelle service. Heel tevreden.

Super Service

Ik ben zeer tevreden van de super service, snelle levering, mooi verpakt + iets extra's, voor herhaling vatbaar.

Correct afgehandeld en vlot geleverd.

Overzichtelijke website, interessante prijssetting en gemakkelijk bestellen. Correcte en vlotte levering.

Heel teleurstellend

Retour inktpatroon werd gewoon teruggestuurd door 123inkt zonder enige uitleg waarom. Resultaat: geen retour en extra postkosten betaald.

Veel Dank!

De bestelling gebeurde heel vlot

Leuk

Altijd iets kleins voor geschenk ,altijd leuk om de doos te openen...

Altijd behulpzaam en zeer vriendelijk.

Om te bestellen bij 123inkt.be gaat zeer vlot. Direkte levering.

levering vlotter dan bestelling, want het huismerk wordt gepusht

Ik bestelde inkt voor mijn ECOTANK van EPSON. De meeste producten lieten zich vlot bestellen, maar soms was het zoeken naar het originele product omdat het huismerk zo prominent wordt voorgesteld. Soms was het echt zoeken naar het originele product. Finaal, na een langere zoektocht , lukte dat toch. Nu ik weet hoe het moet, zal ik hier nog wel bestellen, maar ik kan me inbeelden dat sommige kopers het hier voor bekeken houden. Eens besteld loopt alles vlekkeloos.

Service was zoals het op de website staat. Top!

Nog nooit meegemaakt

Gisteren originele toner van Brother besteld. Die van 1200 pagina's omdat ik weinig print. Bellen ze me vandaag verscheidene malen op mijn werk om me hun huismerk aan te smeren. Ik weiger dat expliciet. Ze vragen een reden. Ik geef hen die. Kom ik net thuis en zie dat mijn levering is verzonden. Het huismerk! De high capacity van 3000 pagina's dan nog wel zodat ik zelf nog geld moet opleggen. Wie geeft jullie het recht om mijn bestelling aan te passen ondanks mijn duidelijke weigering daarover? Nooit koop ik nog iets bij jullie en wees verzekerd dat ik het overal zal verder vertellen. Schande! Pak gaat retour uiteraard en als dat ook nog misloopt ga ik wel naar testaankoop.

Snel bestels, betaald en geleverd.

Goed.

Lekkage cartridge

Telefonisch contact met medewerker van 123inkt. Hem verteld dat een van hen gekochte cartridge, kleur zwart huismerk ter vervanging van HP302XL, lekte. De medewerker verzocht mij een foto van de lekkende cartridge te sturen.Medewerker vertelde dat dat uitzonderlijk wel eens voorkwam en dat hij daarom een nieuwe zou sturen. Mij is niet gevraagd of ik een nieuwe wilde bestellen en mij is ook niet gezegd dat ik de lekkende cartridge moest terug sturen. Een foto was volgens die medewerker voldoende. Men stuurde een nieuwe cartridge en toen bleek dat ik die zou moeten betalen. Bij het eerste contact is hierover totaal niets gezegd en ik dacht dat eea service van het bedrijf was. Ondanks correspondentie moest ik de nieuwe toch betalen. Ik vind het schandalig dat men onjuiste informatie verstrekt en de klant hiervoor laat opdraaien.

5 Kleinhoefstraat A14

Geel 2440

014 960123

À propos de 123inkt.be

Met bijna 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds de start in 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland. Bij 123inkt.be vindt u overzichtelijk het grootste assortiment printer benodigdheden voor de beste prijzen. Slimme logistieke processen en uitstekend voorraadbeheer zorgen ervoor dat ruim 97% van alle orders binnen 24 uur wordt bezorgd.

Avis sur Kiyoh