Ik ben altijd erg tevreden over jullie. Leuke produkten die snel geleverd worden. Ik ga gauw weer bestellen. Ga zo door!!

Goedemorgen Yvette, Wat leuk om te horen dat u altijd zo tevreden over ons bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. We zien uw bestelling in de toekomst wel verschijnen! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Toppie

Zo vlug geleverd en erg mooi gedaan. Ik kom zeker hier weer terug...

Goedemorgen Peggy, Het is super fijn om te horen dat u zo tevreden bent! bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Klantvriendelijk

Er is alle tijd genomen om tot een ontwerp te komen dat helemaal naar onze wens is.

Goedemorgen A, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

mooie aanvulling

Voor de aanstaande communie van onze dochter hebben we chocolaatjes gekocht. Een mooie aanvulling op een hopelijk mooie dag! Zeer tevreden over het eindresultaat. En de 10€ extra om de labels al verwerkt te hebben is het geld dubbel en dwars waard.

Goedemorgen Janneke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super mooie bedankjes voor de gasten op onze bruiloft

Als bedankje voor de bruiloft hebben wij mini gietertjes met zonnebloemzaadjes besteld. Het kartonnetje wat er omheen zat hebben wij aangepast naar onze eigen tekstjes. En ze zijn super mooi geworden! Precies zoals we het voor ons zagen. We zijn er echt heel erg blij mee!

Goedemorgen Chantal, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en onze bedankjes. We wensen jullie het beste toe. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering mooie kwaliteit

Goedemorgen Chris, Bedankt voor de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top geregeld, snelle service

Vlotte levering, goed product.

Goedemorgen Esmeralda, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super goede service, goed advies gehad en heel vriendelijk en meedenkend personeel

Ik raad deze site echt aan. Goed geholpen met het maken van ontwerp. Ook de levering was top. Enige min puntje is dat met DHL geleverd wordt waar ik echt alleen maar slechte ervaringen mee heb. Na contact met Locobrand gehoord dat als je wil ook via post.nl kan versturen. Dus deze site is een echte aanrader!!

Goedemorgen Miranda, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Heel tevreden met resultaat

Ik heb mijn eigen ontwerp laten drukken op de grote pepermunten. Het resultaat was boven verwachting. Aan te raden!

Geweldig.

Super snelle service en mooi resultaat

Correct en mooie producten

Gemakkelijke site, mooie producten, correct geleverd

Mooi resultaat en had eerst aantal verkeerd doorgegeven en hebben dit aangepast dus vond dit mooi anders dubbel leveringskosten

Prachtig product! Helemaal naar verwachting!

Heel mooi wekpotje met zaadjes en persoonlijke tekst. Snelle levering. Keurig verpakt in bubbeltjesfolie. Ziet er gewoon Heel mooi uit! Compliment voor jullie site en levering! Niets negatiefs te bedenken.

Goedemorgen Betty, Wat een mooie woorden; fijn om te horen! Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zag er heel mooi uit!

Alles was compleet, zag er goed uit. En ik kon het allemaal goed samenstellen als geheel. Ik ben er heel blij mee.

Goedemiddag Hennie, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooi, prachtig, juist wat we wilden ....

We wilden iets speciaals voor ons huwelijk en vonden hier precies wat we wilden. Na het doorsturen van een zelf gemaakt voorbeeldje kreeg ik de dag nadien al een voorbeeld ervan en hebben we direct besteld. Zeer tevreden! Ook zeer snelle levering!

Goedemiddag Heidi, Iets speciaals is het zeker geworden! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Precies zoals t voorbeeld

Pepermuntjes zien er keurig uit!

Goedemiddag Jolien, Fijn om te horen dat alles is zoals u had verwacht. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering, top uitgevoerd!!

Bedankjes voor ons huwelijk besteld!

Goedemiddag Diana, Wat fijn om deze enthousiaste review te lezen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

We hadden de doosjes met merci verpakt als een snoepdoosje in elkaar laten zetten, Keurig netjes verpakt en snel geleverd. Het was ern succes zowel voor de kleintjes als de grote gasten..

Goedemiddag Annie, Wat goed om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer goede service

Wij waren zeer tevreden over de services. We maakten ons ontwerp op de website. Hier bleek dan achteraf een probleem mee te zijn, maar dit werd zeer goed aangekaart en verholpen. We waren nogal laat met bestellen en aangezien we met een deadline zaten, hadden we even gebeld en kregen we prioriteit wat zeer fijn was. Alles werd snel, netjes en verzorgd geleverd. Onze thuishulpen zijn zeer blij met hun bedankje voor complimentendag! Volgende keer bestellen we hier zeker weer.

Goedemiddag Shana, Wat fijn om te horen dat de service zo naar wens is geweest en de thuishulpen blij waren met de bedankjes! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zag er goed uit

Leuk idee om de hartjes te bedrukken

Goedemorgen Margreet, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Het is allemaal mooi gepersonaliseerd aangekomen. Goede prijs en makkelijk benaderbaar voor contact.

Goedemorgen Esther, Fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

GEWELDIG

UITSTEKENDE VERZORGING!

Goedemorgen Omke, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top service!

Geweldige gepersonaliseerde jojo’s! Dank!

Goedemiddag Christina, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Locobrands

Zeer mooie bedankjes gekregen en prachtige welkoms bord

Goedemiddag Badia, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

correcte en snelle levering

Mijn eerste bestelling is prima verlopen. Correct verpakt en geleverd

Goedemiddag Lucienne, Wat fijn om te horen dat uw eerste bestelling naar wens is geweest. Wie weet tot een volgende bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zonnebaan 34

3542 EE Utrecht

030 2611076

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.