Goed product en snelle levering

Bij het afronden van de bestelling even een klein probleempje omdat ik foutmelding kreeg bij het invoeren van het BTW-nummer, maar voor de rest heel tevreden met de website, de bestelling, de levertijd en het product.

snel en handig te bestellen

Overzichtelijke website, snel en handig te bestellen. Als je een vraag stelt krijg je sneller antwoord als dat ze erbij vermelden.

Supersnel en correct!

Het is makkelijk om zelf de stempel te ontwerpen op de website. Ik kreeg vrijwel onmiddellijk een bestelbevestiging. De levering volgde ook zeer snel. Kortom: heel tevreden !

Prima service en snelle levering

Vlotte bediening

Mooie stempel en supersnel geleverd

Ik liet een handige pocketstempel maken en ben er zéér tevreden mee. Op twee dagen tijd was hij ook geleverd dus wat wil je nog meer ??

Ik wacht nog wel steeds op de factuur van mijn bestelling. Kan deze bezorgd worden aub

Mooi stencils

Op tijd en goede klantenservice!

Goedemorgen Elsene, Bedankt voor je bericht. Kan je mij naar [email protected] een foto sturen incl. je ordernummer dan gaan we het verder voor je regelen. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Zeer goede opvolging

Perfecte opvolding van mijn bestelling. Dank u wel.

Super snelle levering

Snel

Correct en snelle levering

Heel goede stempel, snel geleverd!

Kwaliteitsvolle stempel, zeer fijne details van het ontwerp te zien. Snelle service.

zeer goed,

ik ben tevreden van mijn stempel maar hij valt wat te kleun ut, Met vriendelijke groeten, De vulder john;

Helaas niet geleverd wat wordt gevraagd. Retour beleid wordt ingewikkeld gemaakt!

2 x stempels ontvangen die niet juist waren. Als je belt zeggen ze ja dat moet je bij de omschrijving schrijven. Weer opnieuw besteld en krijg weer de zelfde verkeerde stempel. Nu moet ik een mail maken en omdat het gepersonaliseerd is krijg ik 2 x niet mijn geld terug. 80€ weg gegooid. Ps. Het wordt wel snel geleverd!

Beste Samantha, Bedankt voor je review en feedback. Zou je mij naar [email protected] je ordernummer kunnen sturen dan ga ik het uitzoeken en kijken of ik het op een goede manier kan oplossen voor je. Ik ie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Snel en betrouwbaar

Positief

TOP!

Bestelling geplaatst, verwerkt en geleverd in minder dan 24u, zeer tevreden over de service en het resultaat!

TOP!

Snelle antwoorden op mails, snelle levering & TOP-artikel!

Zeer correcte en snelle levering

goed en snelle service

goed en snelle service

Vlotte ervaring en een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Vlotte ervaring en een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Snelle en correcte service

Supersnel geleverd, perfect volgens specs. Aanrader

Super aanrader!

Ik heb een gepersonaliseerde waxstempel laten maken, was de volgende dag al gemaakt en verzonden! Had niet verwacht dat dit zo snel was! Ziet er heel mooi, kan niet wachten om het uit te testen! Ik vond het alleen een beetje duurder dan ik had verwacht. Maar dit is zeker kwaliteit en snelle verzending. Dus het is het wel waard.

Service beneden alle pijl

Bestel hier NIET! 2x besteld, de eerste bestelling goed ontvangen maar bleven vast houden dat deze bestelling niet betaald was. Uiteindelijk deze bestelling twee keer betaald om het over en weer email verkeer te doen stoppen. Een 2de bestelling is nooit aangekomen en mijn geld hiervoor recupereren heeft heel wat tijd en moeite gekost. Bestel hier dus NOOIT !

Beste Sven, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je het zo ervaart. Als je mij de email conversatie kan doorsturen naar [email protected] ga ik de terug betaling direct voor je regelen en de 2e bestelling direct opsturen. Ik zie je bericht graag spoedig tegemoet zodat we het alsnog kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Tom

super snel

super snel

snel; correct. kwalitatief.

snel; correct; kwaliteit.

Héél snel!

Het opmaakprogramma was wat zoeken, maar de bestelling liep des te vlotter.

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.