Héél snel!

Het opmaakprogramma was wat zoeken, maar de bestelling liep des te vlotter.

Snelle levering en snelle responce op mijn vraag

Snel ontvangen

Had snel een stempel nodig, kwaliteit is ook goed

Snelle respons, levering heeft wel wat op zich laten wachten (weekend?)

ok

snel zonder kwaliteitsverlies

Erg intuïtieve website. Eenmaal je ontwerp post (verschillende grafische bestanden behoren de mogelijkheid) gaat het zeer snel.

kan niet beter

Snel besteld en super snel geleverd. Kan niet beter!

perfect

Gemakkelijk zelf stempel te maken met jullie site. Perfect gewoon.

Goed product

Waxstempel besteld. Goede ondersteuning gekregen omtrent het logo en nadien alles mooi ontvangen. Heel tevreden van de stempel

tevreden

Snelle levering - volledig zoals verwacht

Correct

Enkel de verzendkosten waren vrij hoog

Uitleg gevraagd via mail. Heel snel en professioneel geholpen. Alles ging daarna vlot via de site.

prima, met vertrouwen voor de klant

zonder op voorhand te moeten betalen en snel

Goede en snelle service

Pakje was ook snel geleverd enkel mag de persoon die het pakje levert wel eens aanbellen ik was namelijk thuis ,

Correct

Gemakkelijk aan te maken en snel geleverd.

goed en vlot aan te maken

iets tragere levering dan beloofd op de website maar desalniettemin wel tevreden met het resultaat bij een 2e bestelling ook persoonlijk goed verder geholpen

Levering ondermaats

Pakket is in een afhaalpunt geleverd dat 10 km verder lag, ik werd hier niet van verwittigd. De stempel ziet er verder netjes uit.

mooi product

Is goed

Mijn fout teklein

Heb de stempel nog steeds niet ontvangen!!!

Na 2 weken nog steeds niet ontvangen!

Correct

Snelle levering, kwaliteit van inkt en stempels zeer goed. Er ontbrak een stukje in de bestelling maar dat werd direct recht gezet door het na te sturen. Zeer tevreden

Heel goede en snelle service!

Slecht

Op 2 mei stempel besteld tot op heden niets ontvangen. Niet in voorraad!!! Maak dan geen reclame van binnen de 24 uren. Gevraagd wanneer of maatje kleiner te ontvangen.. reactie van machine dat stuk is.. geen antwoord op mijn vragen..

Slecht

Stempels nooit ontvangen.

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.