vlot en correct

Gemakkelijk in ontwerp, vlot geleverd en helemaal correct gemaakt zoals ik er van verwacht had.

Alles inorde. Snelle service.

Goede product kwaliteit

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Heel positief!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Teleurstellend

Review sturen nog voor ik het ontvangen heb, terwijl dit mega dringend was en er nu al niet meer toe doet...

slecht

wij hebben onze bestelling nooit ontvangen

Handige website en snelle service

Het kiezen en maken van de stempel gaat heel vlot! Daarbij is de stempel ook erg snel geleverd! Top!

Ontwerp, bestelling en levering : alles ging vlot

prima service

perfect artikel/bestelling en levering perfect verlopen

Goede website

Snel en efficiënt. Perfect!

Top. Eenvoudig design, snel geleverd. Gewenst resultaat.

Zie boven

Vlot

snel, goede kwaliteit. Effen prutsen op de website maar is gelukt

Prima service!

Het logo dat ik doorstuurde volstond niet aan de eisen om er een kwalitatieve stempel van te maken. Ik kreeg een mailtje met uitleg en de dame in kwestie hielp me zoeken naar een oplossing met een supermooie én goede stempel als resultaat. Heel tevreden!

Snelle, correcte service

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Top service snel en gemakkelijk

Stemmels van zeer goede kwaliteit en snel geleverd

Heel goed bijgestaan bij het maken van de juiste keuze.

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs!

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs!

Bestelling pas na 1 maand ontvangen!

Na een paar mailtjes heb ik mijn bestelling pas na 1 maand ontvangen. Ik had gekozen voor thuislevering, maar om een onverklaarbare reden en zonder mij te verwittigen werd het pakket in een afhaalpunt geleverd. Het pakket was daar al 1 week geleverd en zou bijna worden teruggestuurd. Pas dan kreeg ik een mail met een track and trace-code waardoor ik te weten kwam dat het pakket al een week bij een afhaalpunt werd geleverd. Heel jammer!

Zelf tekst gemaakt, besteld en dag later al geleverd

Zelf tekst gemaakt, besteld en dag later al geleverd

snel

Gemakkelijke instructies , snel geleverd.

Snel, makkelijk, kwaliteit!

Mijn eerste bestelling geplaatst en prima verlopen, makkelijk in opmaak, kwaliteit en heel snelle levering.

zeer makkelijk en snel

prima systeem, ontwerp opladen en snelle levering, top..!

Vlot bestellen, perfecte levering!

Een blinddruktang gekocht om cadeau te geven met Kerst. Het oogt mooi om hiermee je boeken en naamkaartjes te personaliseren.

Vlotte en correcte service

Snelle correcte levering

Ongeloofelijk snel en correct, aanrader

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.