Negatief verrast door levertijd.

Donderdagavond 1 oktober bestelde en betaalde ik een balpen met stempel. Vandaag, donderdag 8 oktober heb ik nog steeds geen track- en tracemail gekregen, laat staan dat ik de pen al zou ontvangen hebben. Ik neem aan dat de levering enkele dagen tijd in beslag kan nemen, maar waarom wordt er dan vermeld dat de levertijd slechts 1 werkdag bedraagt als er na een week nog niets verstuurd is?

Vlotte service !!!

De stempel was mooi geslaagd, juist de diepte v d letters mochten ietsje dieper daar ik hem gebruik voor mijn kleivoorwerpen te markeren Mvg

Zeer snelle levering fijn product.

Bestelde item was niet voorradig, telefonisch gecontacteerd, of ik kon wachten of een andere kleur ook goed was , deze was beschikbaar.

schitterende service

schitterende service

Tevreden van het resultaat maar levering veel te laat

Tevreden van het resultaat Maar levering veel te laat

Correcte levering

Erg prettige communicatie

perfect

snelle levering en goede kwaliteit

Alles perfect!

Alles perfect!

correcte levering

was mooi op tijd

kan beter

ik had een blauw stempelkussen gevraagd , kreeg een zwarte

prachtig, 's middags besteld en de volgende dag al geleverd

heeeel gunstig, zeer zeker hier bestellen wanneer ik nog eens een stempel nodig heb

Compleet gebrek aan interactie

Het bestellen van de stempel op zich ging zeer vlot. Ik maakte een eigen ontwerpje en kon dit zonder problemen uploaden. Aangezien ik geen voorbeeld van het resultaat kon genereren (om de afmetingen/leesbaarheid in te schatten), voegde ik als opmerking toe of het mogelijk was dit eerst even te checken. Anders zou ik uiteraard een groter formaat bestellen. Hier kreeg ik geen reactie op, de stempel werd geleverd maar weliswaar niet leesbaar. Ik zocht tegemoetkoming via telefoon maar het nummer van de klantendienst leek niet te bereiken. Ik mailde, maar ook hier heb ik tot op heden geen respons mogen ontvangen. Zeer spijtig.

Duidelijk en goede levering

Vlotte ontwerptool, correcte informatie, geen problemen met de levering.

zeer snelle en correcte service. bedankt

Op zondag besteld en dinsdag geleverd. Van service gesproken!

Mooie stempel, snelle service

De stempel werd vlak voor het weekend besteld en in de daaropvolgende week werd deze in een mooi doosje afgeleverd. Kleine opmerking : bij het opmaken van het verzendetiket, werd er een foutief huisnummer ingevuld. Hierdoor werd het pakje bij de buren afgeleverd. Gelukkig hebben wij toffe buren, die het dan bij ons hebben afgeleverd (wat niet altijd evident is in een industriezone). Tip: op het bestelformulier meer info zetten over wat er bedoeld wordt met de "leesbaarheid".

Van ingeven tot je het in handen hebt, alles gaat vlot

Het systeem geeft je aan hoe je zelf je stempel kan samen stellen, bestellen doe je met een vinger op de knop en binnen no time is de stempel geleverd. Bedankt voor de goede zorgen!

top

Correcte service

Gemakkelijk en vlot om te bestellen en leveren.

Eenvoudig om je stempel zelf te ontwerpen en een verrassende snelle levering. Correcte prijs/ kwaliteit.

Snel en goed!

Zeer tevreden.

Te klein

De orginele stempel heeft een te klein stempelvlak. De tekst is moeilijk leesbaar en loopt in elkaar. We kunnen stempel niet gebruiken.

snel en correct

Heel snelle levering. Stempel kan aangepast worden naar eigen ontwerp.

Topservice met professioneel produkt

Zeer behulpzaam, ik werd opgebeld om mijn huisnummer te vragen omdat ik het vergeten vermelden was. Zeer snelle levering, geen idee hoe ze het doen maar de dag erop was de Courrier er met de stempel. Niets dan lof

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

De stempel is kleiner dan verwacht

Op het invulscherm was de tekst groter, in werkelijkheid echter klein

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.