Uitstekend service & goede kwaliteit!

Uitstekend verder geholpen aan de telefoon om zodanig vanaf de 1ste keer de juiste totaal bestelling te kunnen plaatsen. Was elke bedrijf maar zo behulpzaam!

Logica zoek

Ze hebben de website naam als .cu afgerond ipv eu zoals opgegeven. Diegene die dit heeft aangemaakt zat wellicht te slapen. Gezond verstand had ook geholpen.

correcte firma

wij zijn heel tevreden over de werkwijze van deze firma. gemakkelijk bestellen, snelle levering, stempels net zoals we ze gesteld hebben. Top!

Mooie, professioneel gemaakte stempel

Stempelafdruk zonder inktranden. Mooi lettertype.

Goeie kwaliteit en snelle levering

van bestelling tot levering: niets op aan te merken

Bestelling op de site en customisen van de stempel verliep vlot. De betaling, bestelling, informatiemails en uiteindelijke levering verliepen vlot, zelfs in tijden van Corona. Niets op aan te merken!

snel goed en correct

snel goed en correct

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over levering en kwaliteit. Juist 1 min-puntje....de factuur was niet juist opgesteld, als Belgisch bedrijf met geldige BTW nummer werd ons toch BTW aangerekend, wat uiteraad intracommunitair verboden is. Ik heb dit doorgestuurd naar de leverancier maar geen antwoord mogen ontvangen.

Zeer mooi afgewerkte stempels en snelle service!

Zeer snelle service!

Ik was verbaasd toen ik de gepersonaliseerde bureaustempel in mijn brievenbus vond slechts een dag na de bestelling ervan. Deze zeer snelle service en goede kwaliteit maken dat ik deze site kan aanraden aan iedereen.

alles perfekt

Snelle en keurige afhandeling

vlot en vlug afgehandeld - correcte levering

Vlug besteld en betaling na ontvangst; correcte en tijdige levering

Makkelijk, snel, tevreden

Eigenlijk hetzelfde als hierboven.

Goede kwaliteit en goede service

Snelle service, site is duidelijk. Snelle levering en goede kwaliteit van het product.

top service

mooie duidelijke stempel

Goede service, minder goed product

We hadden een specifiek soort stempel nodig. Zijn heel goed verder geholpen door twee medewerkers van Bureaustempels, beide heel vriendelijk en behulpzaam. Jammer genoeg was het toch geen geschikte stempel dus zijn we niets met de aankoop...

Perfect product, perfecte service!

Gebruiksvriendelijke website, gepersonaliseerd product gemakkelijk samen te stellen, stipte levering!

Zeer snelle correcte en adequate levering

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de stempel, levering en klantenservice

Perfect!

Heel mooie, fijne stempel. Snelle levering ook (2dagen)!

Super vlot geleverd

Vlot besteld, vlot geleverd en betaald achteraf!

Goede kwaliteit, goede levering

Mooie stempel van goede kwaliteit. Het bestellen ging vlot. Het leveren eveneens.

Grafisch uitstekend

Stempel met perfecte afdruk van tekening en tekst. Eenvoudig om eigen ontwerp op te laden. Bovendien supersnelle levering!

Snel en Topkwaliteit

Duidelijke website waarop je makkelijk vindt wat je zoekt. Alles kan electronisch aangeleverd worden. Eens de bestelling geplaatst gaan ze direct aan de slag, en de dag later heb je je stempel. Heel handig.

Correct en snel.

Makkelijk te ontwerpen Snelle levering

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.