Fijne directe communicatie

Diverse manieren van contact en goed advies Meedenken als er een kink in de kabel is Erg fijn

toch nog snel

website belofte vandaag voor.....u besteld morgen in huis duurde een dag langer maar prima verder ook qua communicatie in het proces. Het bestelde apparaat werkt uitstekend en simpel(band-slijpMK2)

Super duidelijke website en snelle service

De website gaf mij veel goeie informatie welke hoefschoenen te kiezen voor mijn pony. Sinds ze de schoenen nu aanheeft gaat het al veel beter met haar! Zeer dankbaar hiervoor. Ook de snelle service was top!

Snel en goed verpakt in huis

Zien er mooi en stevig uit,en loopt er goed op.

Fijn geholpen, goede service.

quick, easy ordering and delivery

Easy to use website. Quick answer to my email. Delivery to Germany in 4 days. Awesome.

Fijne site en service

Fijne site en service. Een van de weinige sites waar ik het product kan bestellen dus top.

Snelle levering van het product.

De website biedt erg veel informatie over hoeven en hoefschoenen. Overzichtelijk. De maatcalculator is erg handig.

Snel en correct geleverd, info over levertijd was niet zo duidelijk

Duidelijke website, netjes geleverd

Goede service en bereikbaarheid

Uitgebreide aanbod met duidelijke informatie

Duidelijke uitleg betreft aanmeten hoefschoenen met mogelijkheid voor het krijgen van advies. Snel geleverd met duidelijke instructies.

Echte vakmensen!

Vakkundig, snel geholpen met goed resultaat voor mijn paard die nu weer pijnvrij rondloopt.

Zeer snelle levering, volledig in orde, goede informatie en vriendelijke service!

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de hoof boots. Heel leuk dat er nog extra informatie en tips in de doos zaten en een vriendelijk woord. Uitstekende service!

Zeer klantvriendelijk

Foto's gemaild voor advies op afstand en supersnel uitgebreid antwoord. Hoefschoenen besteld en de volgende dag al in huis. Top dus!

Een goed toestel. Hoeven bekappen gaat heel gemakkelijk en vlot.

Alle 4 de paarden met de hoofboss bekapt. Zelfs bij mijn moeilijk paard ging het relatief vlot. Minpunt: i.p.v. ketting liever een ander fijner schijfje. Die ketting ga ik nooit gebruiken.

Hele goede service

Ik had een hoefzak besteld voor mijn Percheron. De grote maat was bijna overal uitverkocht. Gelukkig kon Hoofwear snel leveren en zat er ook nog eens een handgeschreven kaartje bijet lieve tekst voor voorspoedige beterschap.

Topervaring !

Dit is ongeveer de beste website waar ik al producten besteld heb. De bestelling liep niet alleen zeer vlot maar er was ook veel uitleg beschikbaar over de producten.

Goede producten. Duidelijk uitleg op de website.

Prima hoefschoenen. Exact zoals omschreven.

Hoge verzendkosten

De producten zijn top. Ik merk irritatie bij mezelf maar ook bij stalgenoten. ( ik sta op een grote stal van 160 paarden waar veel paarden op scootboots staan) dat de bezorgkosten niet flexibel ingericht zijn. Ik heb nu een inlegzooltje besteld die prima door de brievenbus zou passen. Ik merk ook dat ik straps NIET bestel omdat ik ondanks dat ik een aparte kleur prettig in de kudde vind geen zin heb in die bezorgkosten . Naast dat dit duur is moet je ook thuis zijn of je buren belasten of naar een ophaalpunt. Terwijl het door de brievenbus moet kunnen.

Duidelijke site, graag meer (maten/stuks) op voorraad

Duidelijke site, makkelijk zoeken en bestellen, graag meer (maten/stuks) op voorraad

Snel en betrouwbaar

Super snelle levering, goede producten

spullen precies zals beschreven

Site goed en duidelijk de spullen gevonden gevonden die ik nodig had met de juiste lijm goed instructie filmpje sullen snel binnen ik ben zeker tevreden mvg h veen

zeer goede service

Je wordt hier heel professioneel en snel geholpen.

Snel advies , duidelijk en klantvriendelijk

Ik had zeer snel na het meten antwoord en een goed advies voor de schoenen. Het is allemaal vrij duidelijk maar is dat niet zo dan krijg je de indruk dat ze voor je klaarstaan. Tevens snel geleverd. Ben erg tevreden

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.