Aanrader

Duidelijke site, veel nuttige informatie. Snelle levering en ook niet onbelangrijk hele nette scherpe prijzen. Verder goede communicatie en overleg mogelijk als je er niet uitkomt qua keuze.

Zeer vlotte afhandeling van bestelling

Correcte en snelle afhandeling van bestelling. Besteld voormiddag en dezelfde dag nog verstuurd. Prima service

Product netjes vlot geleverd

Goede producten, service & advies

Dit is de tweede keer dat ik hoefschoenen bij HoofWear heb gekocht. De eerste keer veel advies gevraagd en gekregen. Deze keer wederom dezelfde besteld. Super schoenen, zitten goed en gaan nooit uit. Na 1,5 jaar intensief gebruik zijn de eerste nog niet versleten.

Helemaal tevreden

Website duidelijk en vlotte afhandeling en levering

Heel duidelijke website en snelle levering, erg tevreden.

Aan de hand van de maattabel en duidelijke foto's heb ik een keuze gemaakt. Ik had me al voorbereid op een aantal keer heen en weer sturen, maar tot mijn stomme verbazing paste de schoenen in 1 keer! Meteen een ritje mee gemaakt en ze blijven heel goed zitten. Echt een duidelijke website met goede adviezen. Levering was ook heel snel.

Uitstekende dienstverlening

Goede omschrijving van de producten op de website. Prettig contact en advies via de app, ivm de afstand. De hoefschoenen zijn geweldig. Erg blij mee!

Vertrouwd adres

Al eerder schoenen bij hoofwear besteld. Als de maat niet helemaal goed is, is er persoonlijk advies en geen gedoe met terugsturen/omruilen. Persoonlijke aandacht, wat een veilig gevoel geeft.

Nadat ik de juiste foto’s had door gemaild kreeg ik van Laura snel antwoord met wat volgens hen de juiste keuze van hoefschoenen zouden zijn voor mijn paard . die zelfde week kreeg ik mijn bestelling al toe , en wat bleek , van de eerste keer raak ! de schoenen passen perfect , nu nog afwachten hoe blij mijn paard er mee zal zijn . Bedankt Laura en co

Perfecte webwinkel

Prima zoals altijd!

Ik bestel hier regelmatig. Order wordt snel geleverd en is goed verpakt.

Snel, netjes en precies zoals verwacht.

De website is snel en handig, duidelijk en de producten waren snel in huis en precies zoals verwacht.

semelles souples

livraison rapide.

Vlotte en correcte afhandeling

Bestelling werd vlot en correct afgehandeld

Snelle correcte levering

Heel tevreden kan ik aanbevelen

Super snelle levering!

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al bezorgd. Mooie verpakt ook! Top hoor

Snelle levering en goede service

Snelle levering,goede service en prima producten!

Mooie schoentjes

Mooie schoentjes, wel ietsjes te groot, ze is in een transitie periode dus haar hoef veranderd nog veel. Maar ze is er erg blij mee en stapt nu weer vrolijk naast me mee. Qua bezorging, dpd is bij ons echt vreselijk. Ik heb ze weer moeten bellen, want het pakket was weer eens verdwenen.

veel te duur

veel te duur.

Duidelijke website, vlotte levering

Veel informatie op de website en mogelijk om individuele vragen te stellen. Levering vlot en mooie opvolging. Leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen

Super fijn geholpen

Onwijs snelle service en heel vriendelijk geholpen:)

Perfect advies

Wegens dunne zolen me in hoefschoenen verdiept. Website van Hoofwear hielp me al een goed eind op weg. Na de juiste foto's gemaakt te hebben, advies op afstand gevraagd. Daar zijn drie typen hoefschoenen uitgekomen en diegene die ik uiteindelijk besteld heb, zitten als gegoten. Had vooraf ook de website van de fabrikant bekeken want daar staat ook nuttige info op. Tip: bekijk de verschillende filmpjes, al is het maar om te zien hoe je ze het makkelijkste aandoet.

Goede kwaliteit

Goede service met extra informatie en zelfs een handgeschreven briefje met een persoonlijke boodschap.

Fijn

Snelle levering en fijne producten!

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.