goede service

Overzichtelijke site en goede service. Misschien wel de mogelijkheid geven om als transporteur Post.NL te kunnen kiezen. De huidige transporteur is traag en vindt ons niet (we wonen nogal landelijk).

Vlotte service en communicatie

De bestelde hoefschoen werd snel geleverd en op een vraag kreeg ik direct antwoord. Dat geeft vertrouwen!

Schoenen aan en gaan!

Vorig jaar mijn eerste floatingboots op advies gekocht en dit jaar ook voor de achter hoeven. Beide keren heb ik maat advies gevraagd omdat ik op een flinke afstand woon. (Frankrijk) Hoofwear heeft mij beide keren op afstand heel fijn geholpen en goed advies gegeven. Met mijn twijfels en vele vragen hebben ze mij elke keer weer top geholpen om tot de juiste schoenen en juiste maat te komen. Ik raad iedereen hoofwear aan die aan hoefschoenen wil beginnen!

Ik zou die hoefschoenen nooit hebben durven bestellen Zonder: Die goede website + Het deskundige advies over de landsgrenzen heen... via mail en WhatsApp app contact... En ook de wetenschap dat als ze echt niet zouden passen...ik ze terug kon sturen na liefst toch even een telefonisch overleg...

Goed geholpen, snelle levering

Ik heb hier de Equine Fusion All Terrain Ultra's gekocht, ben fijn geholpen en de schoenen waren de volgende dag binnen. Pony heeft de hoefschoenen nu een paar dagen om en ze zitten goed.

Ze willen je echt helpen

Vragen via email worden snel beantwoord. Ook na bestelling bieden ze actief advies en ondersteuning aan. Heel fijn, want hoefschoenen zijn toch een ding apart.

doen wat er is beloofd

goede product instructies vooraf

uitstekende service en goede bezorging ook in buitenland

Persoonlijke service dmv geschreven berichtje bij het bezorgde pakketje.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd ook in België

Best tevreden...snelle levering, bedankt

Ik heb de slijper goed ontvangen en ben tevreden voor de toch wel snelle levering. Grts...

Goed.

Bestelling snel geleverd.

Goed advies en super snelle levering

Uitgebreid advies altijd en super snelle levering.

Goed en snel

Goed en snel

Perfecte snelle levering.

Hoefschoen heel snel geleverd. Fijn persoonlijk briefje er bij. Kwaliteit hoefschoen lijkt goed, komt degelijk over. Hopelijk helpt het mijn Shire kruising.

Fijne website mbt de lay-out en kleuren combi tekst en achtergrond. De site is overzichtelijk, ik had het product uct dat ik zocht had ik vlot gevonden.

top

Zeer goede uitleg en service en nazorg in een woord kan niet beter.

Fijne hoge schoenen die makkelijk aangaan

De hoefschoenen zitten fijn om de hoef en blijven in stap/draf goed zitten. De andere gang moet ik nog testen, ivm gezondheid kan dat nu nog niet. Het aandoen is erg makkelijk en ze maken ook fijn schoon. Het zijn fijne schoenen, zeker voor een hoef die niet even breed als lang is (2 cm verschil).

Goede uitleg bij vragen snelle levering zeer goede kwaliteit

Super te vreden

Mijn 2 mini paardjes hebben de fusion active. Ze lopen er super op. Mijn pony's blij en ik dus ook ♡

Deskundig advies, vlotte communicatie en snelle levering.

Woensdagmiddag de foto's gemaakt voor 'advies op maat' voor medische hoefschoenen voor mijn hoefbevangen paard. Woensdagavond nog een maatadvies gekregen en die hoefschoenen gelijk besteld. Vrijdagmiddag had ik ze in huis, pasten prima en hij liep er ongelooflijk veel comfortabeler door.

Snelle levering en mooi product

De Hoefstandaard werd snel geleverd, keurig op de hoogte gehouden per mail en een persoonlijke note erbij. Top!

Snelle, goede service en medische hoefschoen die zijn werk goed doet!

Mijn paard had een wond opgelopen en ik had zsm een hoefschoen nodig die het verband zou beschermen tegen vocht en schuren. Ik had de hoefschoen de volgende dag al in huis en daarmee kan mijn paard, dat op boxrust staat, toch even naar buiten!

Slechte service

Zaterdags besteld en betaald en op woensdag pas reactie dat ze niet leverbaar waren. Andere opties aangeboden gekregen. Deze was wel wat duurder . Maar totaal niet coulant naar de klant toe door niet te rekenen. Uit eindelijk gemailt dat ik het niet netjes vond dat het nog niet verzonden was en dus pas op woensdag reactie krijg dat ze niet leverbaar waren . Meteen als reactie kon ook mijn geld terug krijgen . Op donderdagavond zelf de bestelling geannuleerd . Vrijdag middag wel al mijn geld terug. Dus dat kon gelukkig wel een stuk sneller. Bijna nader onderzoek op internet blijkt dit probleem zich vaker voor doen. Jammer want hebben interessante producten . Mits deze wel op tijd verzonden worden. .

Perfecte service

Vlotte afhandeling van de bestelde goederen

De service is uitstekend. De levertijd van de schoenen naar Duitsland was fenomenaal: dinsdag om 14.30 uur besteld en woensdag om 13.30 uur geleverd. Niemand is ooit zo snel geweest. Mijn paard hoefde niet meer op pijnlijke voeten te staan, sindsdien is hij beter geworden. Met dank aan het HoofWear team. Ik kan het alleen maar aanbevelen.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.