Goed en heel snel geleverd!

Goed advies, snelle levering

Snelle reactie op mijn vragen, goed advies, super snel geleverd!

Snelle en persoonlijke service

Prima contact.

Leuk het persoonlijk kaartje bij de bestelling:-). Alsook de info rond de hoefschoenen. Tevreden. Top

Fantastische spullen en persoonlijke aandacht

Super blij met de producten van Unique Horn. Werkt snel en effectief zonder chemische rotzooi. Altijd een persoonlijk kaartje erbij dat er in het geval van vragen contact kan worden opgenomen. Wanneer je belt nemen ze echt de tijd voor advies en het beantwoorden van vragen. Tip service en echt vak mensen!

Top schoenen Cloud!

Had mijn twijfels of deze echt zo goed zouden zijn als over geschreven, maar het klopt dus wel, deze schoen zijn echt top! Mijn bevangen Shetlander was aan de schoenen heel snel gevend! Zij loopt duidelijk prettiger met de schoenen aan in de paddock en ook geen moeite om te lopen over de harde stoeptegels. Elke cent waard!

Mijn eerste bestelling, zeer goed bevallen!!!

Een hoefkniptang besteld, een zeer goede tang voor een lage prijs. Heb ik weer hoef gereedschap nodig, ga ik hier weer bestellen!

GEWELDIG.

Helaas duurde het iets langer als gehoopt maar super levering. Ziet er prachtig uit en een aardig persoonlijk berichtje erbij. Bedankt.

Zeer behulpzaam

We zochten hoefschoenen we werden goed geholpen om het vinden van de juiste schoen

Super vlot

Super vlot

Goede raad ...laten je geen overbodige onderdelen kopen ....top service

Als je vragen hebt worden die snel en netjes beantwoorden

Als je een vraag heb of advies wil. Krijg je snel een reactie en antwoord of een advies van ze. Dit is de eerste keer dat ik iets bij hoofwear heb besteld en om advies had gevraagd. ik heb echt een goede ervaringen bij ze

Deskundig en snel

Deskundig en snel

Fantastische, persoonlijke service!

Snelle en inzichtelijke actie, helder op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en geleverd met een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Echt super! Dankjewel HoofWear!

Zeer goede service !

Op mijn vraag werd snel en adequaat gereageerd. Ik heb nu exact wat ik nodig heb. Goede producten en een snelle levering.

Na een snel en deskundig antwoord op mijn vraag per mail, heb ik besteld wat ik nodig had, was in no-time bezorgd! Super hoor!

Fantastische snelle service!

Ik bestelde de Hoof-it pro, die in promo stond. Een dag later had ik hem al in huis en wat zat er een leuk, persoonlijk en handgeschreven kaartje bij! Ik kan niets anders zeggen dan 'topservice'! Keep up the good work!

Aangezien mijn paard onverwacht met een flinke hoefzweer stond. En ik op dat gebied niks op voorraad had. Als alleen een emmer om inteweken. Ben ik zeer blij met de snelle levering van de Hoof Soaking bag en de Hoof Soaker 250ml. Echt ideaal zo'n hoefzak om inteweken. Dan ook nog pure Hoof soaker erbij om door het water temengen wat goed voor de hoef is. Nu hopen op een snelle genezing.

Goede snelle service

Duidelijke website, eenvoudig bestellen, snel geleverd. Reageren goed op vragen via de e-mail.

Snelle service en nog belangrijker goed advies!

Snel geleverd, netjes verpakt. Alleen was de maat niet goed. Nu nieuwe besteld.( mijn schuld) Het alleen heel erg jammer dat je de verzendkosten zelf moet betalen voor routeneren. Gr Naomi

Excellent service

The web page for online order is very friendly. The delivery is quickly and accurate

Produkt is naar wens

Top service en snelle levering, geheel tevreden

Duidelijke website Super snelle levering Paard is er blij mee

Kreeg advies van dierenarts om easyboot cloud te bestellen ivm bevangen paard met PPID. Paard was meteen comfortabel op de schoenen en kon lopen op het harde en in de paddock, pijnvrij. Wat ze daarvoor echt niet was. Wij zijn zeeer tevreden en hebben nu weer vertrouwen in verder herstel.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.