Gekregen wat ik wilde

Helaas in 1 week 2 enkelbandjes van de scootboots in de paddock verloren. Meestal vindt je ze wel terug maar dit keer( nog )niet. Op onze stal staan vele paarden in de winter op de paddock. Het vier gedeelte is met betonnen platen. Heel veel paarden dragen in de winter scootboots en we personaliseren deze met kleurtjes zodat we weten van wie dit is. Het is een andere toepassing dan waarvoor ze ontwikkeld zijn maar het werkt voor velen. Nog een paar maanden en dan begint het weideseizoen en mogen ze weer af!

Snelle nalevering

Makkelijk besteld, snelle levering

Prima website en snel geleverd.

Ik woon in Polen. De verzending gaat steeds zeer vlot. De website is handig en informatief. Zeer blij met hun service. Ik raad hoofwear ten zeerste aan.

Mooi aanbod snelle verzending

Bij de producten staat een uitgebreide specificatie. Zo was het makkelijker om een keuze te maken. Bestelling werd snel verzonden.

Beste ik heb twee x hoefschoenen besteld van viper renegade. Ik heb 14 dagen om te retourneren mocht er iets niet goed zijn…. Echter met dit slecht weer en veel modder in de weide lukt het mij niet om de schoenen op een schone manier te passen. Vriendelijke groetjes Daisy

Snel verzonden dus het was ook snel binnen

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering uitstekende kwaliteit

Snel en behulpzaam

Goed advies gekregen op afstand over hoefschoenen voor mijn paard. Heel vriendelijk en behulpzaam! Is de tweede keer dat ik via Hoofwear hoefschoenen voor 1 van onze 4 paarden heb besteld met goed advies. Heel blij mee!

Snelle levering, goede service en goed product

Heel attent twee bestellingen samengevoegd en één keer verzendkosten teruggestort. Hoefbevangen mini shetlander lijkt baat te hebben bij de Flooting Boots Mini.

Snelle levering goede opvolging via mail

Snelle levering goede opvolging via mail

Gewoon goed

Diverse malen al hoefschoenen besteld , altijd netjes geholpen en snel geleverd . Ook altijd leuk is de kaart met de persoonlijke boodschap

Gewoon goed

Zeer vriendelijk en zeer snel

Zeer vriendelijk en zeer snel

Heel snel geleverd en als extra nog paardensnoepjes

Vriebdelijk

Vriendelijk en vakkundig, en snel geleverd

Professioneel en servicegericht.

Goede service. Snelle bezorging.

Eerlijk, kundig, de redders van mijn pony

Eerlijke mensen, welzijn van het paard staat voorop. Mijn pony 3 maanden intern bij ze gehad voor revalidatie, nu loopt ze weer rond. Tijdens de tijd dat ze daar was, kreeg ik geregeld foto's, en natuurlijk verslag hoe het ging. Klaas nam ook de tijd om ons uit te leggen hoe het hoefmechanisme werkt, wat er niet goed is, en wat hij daar mee gaat doen. Goede begeleiding naar mijn eigen bekapster. Uitgebreid advies en uitleg over hoefschoenen en behandelingen.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.