Persoonlijk en snel

Ik kon alles op de website vinden en binnen 2 dagen had ik de schoenen binnen. Netjes verpakt en zo persoonlijk een handgeschreven kaart erbij!

Enkel prima ervaringen

Een tip: stuur wel een bevestiging dat de bestelling is ontvangen: nu bestelde ik op vrijdag en kreeg pas op maandag de bevestiging en factuur. Dan vraag ik me als klant toch af of de bestelling wel goed is gegaan.

Un service client excellent, merci !!

Commande expédiée très rapidement et service client à l'écoute et réactif !

Fijne website en goede tips voor als dat nodig

Snel verzonden, goede duidelijke website en goede hulp en tips als dat nodig is!

Goede site, snelle bezorging

Lots of info, good materials, quick service

Snelle levering top materiaal

Eerste maal besteld via hoofwear en zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteits volle producten

Fijne snelle service

Hele fijne website. Mijn paard is hoefbevangen, en ik was op zoek naar hoefschoenen voor haar. Er is veel informatie te vinden op de website over welke soort hoefschoenen voor welk doeleinde en hoe je kunt meten en passen, waardoor ik een geïnformeerde keuze kon maken. De hoefschoenen waren ook snel binnen nadat ik ze besteld had!

Produkten nog niet mee bekend maar service goed

Snelle levering, super online uitleg: precies wat ik nodig had

We hadden snel goede hoef schoenen nodig. Via hoofwear vond ik veel duidelijke informatie. Ook over maten hoe te passen en zelfs een pas service. Levering binnen twee dagen; mooi product en past perfect! Heel blij mee en mijn bijrijpaard ook.

Goede en snelle service

Fijne uitleg, goed advies en super tevreden met de hoefschoenen.

Meestal goed

Nog niet opgehaald bij het afhaal punt . Is lastig bereikbaar

Snelle levering en duidelijke site

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering. Goede updates via de mail ivm de afhandeling en verzendproces

Goeie website

Via zelf opmeten de fotos gestuurd en snel de hoefschoenen binnen. Perfecte pasvorm!

genezing verwonde hoef zoveel beter met protectie medische hoefschoen

Maattabel klopt, de schoen paste de hoef als gegoten. Easyboot blijft heel mooi zitten ook in de gebruikelijke herfst-regen en modder.

Bestellingen worden altijd heel snel verzonden, super!

Bestellingen worden altijd heel snel verzonden, super!

Heel servicegericht.

Hoofwear is een heel persoonlijk en servicegericht bedrijf. Ook met retouren. Fijn.

Zelfs op afstand een passend en goed advies

Mijn paard had last vd bosritjes (alsof ze op legoblokjes stapte met blote voeten effect) Haar hoeven zijn iets gevoeliger aan de onderzijde tijdens het rijden in de bak Geen last maar een bosritje lukte niet meer en werd een bosrit in stap… Ik heb foto’s gemaakt en naar Hoofwear gestuurd, zij gaven aan eerst nog iets aan de steunsels te laten doen door de hoefbekapper en daarna nieuwe foto’s te zenden. Na dit gedaan te hebben adviseerden ze de Cavallo trek… 1e bosrit liep ze de eerste 5 minuten heel voorzichtig (ze was bang dat weer pijn voelde) maar toen ze in galop mocht en merkte dat ze echt geen last had ging ze als een speer.

Super service!

goed, duidelijke website

Ik heb al meer bij hoofwear besteld, artikelen en levering naar behoren.

Goede kwaliteit hoefgereedschap

Mijn bestelling werd snel verzonden ik had het de volgende dag al in huis.

Prima product vlot geleverd

Goede wijn ........

Goed ze vinden wat ik zoek en prima levering, Goed dus

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.